افتتاح نمایشگاه بوم گردی در برج میلاد

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، نخستین نمایشگاه بوم گردی و صنایع دستی در برج میلاد افتتاح شد.

افتتاح نمایشگاه بوم گردی در برج میلاد

نخستین نمایشگاه بوم گردی و صنایع دستی برج میلاد با همراهی معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و مدیرعامل برج میلاد افتتاح شد.

علی درویش پور مدیرعامل برج میلاد تهران گفت:

صنایع دستی ایران از زیبایی بالایی برخوردار است که باید به مردمان دنیا معرفی گردد و خوشحالیم که در این نمایشگاه گوشه ای از هنرهای سنتی و صنایع دستی کشورمان به نمایش درآمده است.

او اضافه نمود:

این هنر صنعت علاوه بر این که نشان دهنده اصالت فرهنگی و سنت های زیبای ما است، در اشتغال زایی کارآفرینی و درآمدزایی نیز تأثیرگذار است و می تواند نقش مهمی را ایفا نماید.

درویش پور با اشاره به نمایشگاه بوم گردی بیان نمود:

درواقع ایران یک قاره کوچک است و آب و هوای مطلوب و طبیعت زیبا باعث شده تا طبیعت گردی و بوم گردی در کشور ما از اهمیت بالایی برخوردار باشد و خوشبختانه در این نمایشگاه این فرصت فراهم شده است تا این ظرفیت ها به نمایش گذاشته گردد.

وی ادامه داد:

امیدوارم با برگزاری این نوع نمایشگاه ها بتوانیم در جهت اشتغال زایی و توسعه کسب و کار و استفاده هرچه بیشتر و بهتر از ظرفیت های گردشگری کشورمان گام برداریم.

محمد محب خدایی معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نیز گفت:

معرفی جاذبه های گردشگری، داشته های فرهنگی تاریخی و ظرفیت های صنایع دستی، دستور کار سازمان میراث فرهنگی برای نوروز 97 قرار گرفته است.

محب خدایی بیان نمود:

یکی از مهم ترین داشته هایی که در کشور داریم و باید از این داشته ها به خوبی استفاده کرد، صنایع دستی و نیز بوم گردی است که البته یکی از ضعف های ما در این حوزه ها علی رغم برخورداری از داشته های مهم و ارزشمند، اطلاع رسانی و معرفی این داشته ها است.

او اضافه نمود:

خوشبختانه با همکاری برج میلاد، سال جاری شاهد برگزاری دو نمایشگاه بوم گردی و صنایع دستی هستیم که این نمایشگاه ها می تواند به معرفی داشته ها و ظرفیت های مهم کشور یاری کند.

او به اهمیت بوم گردی و نقش آن در توسعه صنعت گردشگری اشاره نموده و گفت:

یکی از مهم ترین ظرفیت های ما در حوزه گردشگری، بوم گردی است که این مهم در نشان دادن فرهنگ مهمان نوازی و توسعه صنعت گردشگری تأثیرگذار است و باید با توجه به این ظرفیت بتوانیم کدهای تازه دنیای در حوزه گردشگری و میزبانی و مهمان نوازی صادر کنیم.

61 غرفه از 31 استان کشور در این نمایشگاه برپا شده و ظرفیت های بوم گردی در این نمایشگاه برای علاقه مندان و سرمایه گذاران شرح داده می گردد. علاقه مندان می توانند از 21 تا 25 اسفند و از ساعت 10 تا 21 در محوطه نمایشگاهی برج میلاد از نمایشگاه تماشا نمایند.

عکس کاور از عرفان کوچری

منبع: کجارو / خبرگزاری مهر

به "افتتاح نمایشگاه بوم گردی در برج میلاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح نمایشگاه بوم گردی در برج میلاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید