تهدیدی تازه و بزرگ علیه ایلان ماسک
به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، دیجیاتو نوشت: شرکت Omnicom به عنوان آژانس تبلیغاتی اپل و چند برند دیگر پیشنهاد کرد که تا تثبیت شرایط توییتر، نمایش تبلیغات در این پلتفرم متوقف گردد.
شرکت Omnicom به عنوان یکی از بزرگ ترین آژانس های تبلیغاتی جهان که با برندهای مطرحی مثل اپل، مک دونالد و پپسی کار می نماید، به مشتریان خود توصیه نموده است که فعلاً صرف هزینه برای تبلیغات در توییتر را متوقف نمایند. این شرکت می گوید تا زمانی که شرایط ایمنی و اعتمادپذیری در دوره مالکیت ایلان ماسک تضمین نشود، بهتر است از نمایش تبلیغات در این پلتفرم خودداری کرد.
براساس یادداشتی که با عنوان نگرانی های مداوم در زمینه ایمنی برندها در توییتر نوشته شده، Omnicom Media Group به مشتریان خود پیشنهاد نموده است که در کوتاه مدت فعالیت های خود را در این شبکه اجتماعی متوقف نمایند. این شرکت به اتفاقاتی اشاره می نماید که در چند روز اخیر در این پلتفرم افتاده و نمایش تبلیغات را با پیچیدگی های مهمی روبه رو نموده است.
این یادداشت به تعدیل نیروی گسترده در تیم های اعتمادپذیری و ایمنی، استعفای مدیران رده بالا و ظهور حساب های کاربری جعلی با تیک آبی، به عنوان بخشی از مهم ترین مسائل فعلی این شبکه اجتماعی، اشاره نموده است. Omnicom می گوید شواهد حاکی از آن است که ریسک ایمنی برای مشتریان ما به سطحی رسیده که برای بیشتر برندها غیرقابل قبول باشد.
توییتر باید مشکل تیم های خود را رفع کند
این شرکت توصیه نموده است که تا زمان تضمین سازوکارهای ایمنی مناسب و تحت کنترل گرفتن شرایط، برندها از تبلیغ در این شبکه اجتماعی خودداری نمایند. Omnicom می گوید آنها همین حالا به صورت رسمی از توییتر درخواست ارائه تضمین نموده اند، اما این شرکت ظاهراً به علت فقدان مدیران ارشد در بخش های مربوطه، نتوانسته پاسخ چنین درخواستی بدهد.
با توجه به این که بخش عمده عایدی توییتر از تبلیغات به دست می آید، مدیرعامل تازه این شرکت چندی پیش در بیانیه ای سعی نموده بود به مشتریان تبلیغات تضمین دهد که این شبکه اجتماعی به جهنم دره ای برای آزادی بیان تبدیل نخواهد شد. با این حال، به نظر می رسد که شرایط فعلی این پلتفرم، سرویس های تبلیغاتی را از همکاری با این شرکت منصرف نموده است.
5858
منبع: خبرآنلاین