ثبت بیشترین تردد جاده ای بین ساعات 16 تا 17

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، مدیر مرکز مدیریت راههای کشور گفت: در شبانه روز گذشته بیشترین تردد جاده ای در آزادراه کرج-تهران با 115 هزار و 950 تردد و آزادراه تهران-کرج با 99 هزار و 479 تردد ثبت شد.

ثبت بیشترین تردد جاده ای بین ساعات 16 تا 17

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، علی اکبر آشوری در مصاحبه با فارس در تشریح آخرین شرایط ترافیکی جاده های کشور ، اعلام کرد: بر اساس اطلاعات دوربین های نظارت تصویری و بیش از 2250 دستگاه سامانه ترددشمار برخط، در حال حاضر اغلب جاده های کشور باز است و تردد در آن ها به روال عادی جریان دارد.

ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج

وی در تشریح شرایط ترافیکی محورهای تهران-شمال گفت: در حال حاضر تردد روان در آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت همچنین محورهای کندوان، هراز و فیروزکوه، در جهت رفت و برگشت داریم.

مدیر مرکز مدیریت راه ها از بروز ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج محدوده مهرویلا و حدفاصل ساسانی تا پل فردیس اطلاع داد.

بارش پراکنده برف و باران در بعضی محورهای اصفهان و چهارمحال و بختیاری

آشوری با بیان اینکه در حال حاضر در محورهای شمالی بارش و مداخلات جوی خاصی نداریم، اضافه نمود: امروز بارش پراکنده برف و باران در بعضی از محورهای استان های اصفهان و چهارمحال و بختیاری گزارش شده است.

وی اضافه نمود: با توجه به احتمال کولاک برف در جاده های چندین استان، راننده های محورهای برف گیر و کوهستانی حتما ز نجیر چرخ و تجهیزات زمستانی همراه داشته باشند.

ثبت بیشترین تردد جاده ای بین ساعات 16 تا 17

مدیر مرکز مدیریت راه ها اظهار کرد: کل تردد ثبت شده در شبانه روز گذشته در جاده ها بر اساس رصد آخرین اطلاعات حاصل از 2274 دستگاه ترددشمار جاده ای نسبت به روز قبل 13.5 درصد افزایش نشان می دهد در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه ها 16.7 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 16 تا 17 و کمترین تردد بین ساعات 4 تا 5 صبح ثبت شد.

ثبت 216 هزار تردد بین تهران و کرج

آشوری توضیح داد: در شبانه روز گذشته بیشترین تردد جاده ای در آزادراه کرج-تهران با 115 هزار و 950 تردد، آزادراه تهران-کرج با 99 هزار و 479 تردد و آزادراه قزوین-کرج با 94 هزار و 367 تردد ثبت شد.

انسداد محور کندوان در بعضی ساعات روز

وی اظهار کرد: محور چالوس حدفاصل کیلومتر 5 تا 15 از مرزن آباد تا دزدبن از 8 دی تا 12 اسفند از ساعت 08:00 تا 17:00 روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هر هفته غیر از ایام تعطیلات رسمی و روز های قبل و بعد از تعطیلات چندروزه به دلیل اجرای عملیات ترانشه برداری و اصلاح جهت، مسدود بوده و تردد از محورهای جایگزین هراز و فیروزکوه انجام می گردد.

انسداد جاده پونل-خلخال و محور فرعی شمشک-دیزین

مدیر مرکز مدیریت راههای کشور درباره محورهای مسدود توضیح داد: در حال حاضر جاده شهداد-نهبندان، جاده پونل - خلخال، محور فرعی شمشک-دیزین، جاده قزوین - همدان در کیلومتر 110، جاده رامیان-اولنگ-شاهرود و محور وازک-بلده در مازندران، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

آشوری اظهار کرد: همچنین در حال حاضر محور گنج نامه-تویسرکان، محور فرعی سی سخت-پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد، محور پدافند جنوب غرب - امیدیه در استان خوزستان، محور خرم آباد-پلدختر و محور سروآباد-پاوه، به دلیل نبود ایمنی مسدود است.

منبع: جام جم آنلاین

به "ثبت بیشترین تردد جاده ای بین ساعات 16 تا 17" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت بیشترین تردد جاده ای بین ساعات 16 تا 17"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید