خبرنگاران تصادف های درون شهری استان سمنان 52 درصد کاهش یافت

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، سمنان- خبرنگاران- رییس پلیس هدایت و رانندگی استان سمنان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و کمترشدن تردد، تصادف های درون شهری این استان از 25 اسفند 98 تا 15 فروردین 99 نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته 52 درصد کاهش یافت.

خبرنگاران تصادف های درون شهری استان سمنان 52 درصد کاهش یافت

سرهنگ موسی بزرگی روز شنبه در گفت و گو با وبلاگ ادکلن شنل، ابراز داشت: در این مدت، در معابر درون شهری استان سمنان تصادف های منجر به فوت 100 درصد و تصادف های جرحی 43 درصد کاهش داشته است.

وی با اشاره به کاهش 54 درصدی تصادفات درون شهری منجر به خسارت در سمنان، گفت: در مجموع تصادف های درون شهری این استان 52 درصد کاهش یافت.

رییس پلیس هدایت و رانندگی استان سمنان ادامه داد: در تعطیلات نوروزی سال جاری تصادف درون شهری منجر به فوت در این استان رخ نداده است.

وی توضیح داد: از 25 اسفند 98 تا 15 فروردین سال جاری، بیشترین آسیب دیدگی و خسارت در تصادف های جرحی درون شهری استان سمنان مربوط به راکبان موتورسیکلت و عابران پیاده بود.

رییس پلیس هدایت و رانندگی استان سمنان یادآور شد: در این مدت، بیشتر حوادث رانندگی درون شهری اتفاق افتاده در این استان به دلیل بی توجهی به جلو و رعایت نکردن حق تقدم اتفاق افتاده است.

استان سمنان بیش از هشت هزار و 612 کیلومتر بزرگراه، آزادراه و جاده اصلی و فرعی و بیش از یکهزار کیلومتر راه روستایی دارد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران تصادف های درون شهری استان سمنان 52 درصد کاهش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تصادف های درون شهری استان سمنان 52 درصد کاهش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید