سومین دوره مسابقات کدنویسی مبهم آذرماه برگزار می شود

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل به نقل از دانشگاه صنعتی شریف، این مسابقات با همکاری باشگاه کسب و کار دانش بنیان (BOX) و پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف و نیز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در 14 آذرماه سال جاری برگزار می شود.

سومین دوره مسابقات کدنویسی مبهم آذرماه برگزار می شود

دبیرخانه این رویداد 30 آبان ماه را انتها مهلت ثبت نام در سومین دوره مسابقات کد نویسی مبهم (Spaghetti Contest) اعلام کرده است.

هدف از برگزاری این مسابقه صرفاً یک رقابت فنی بین افراد نیست، بلکه قرار است در این رویداد دانش و مهارت برنامه نویسی شرکت کنندگان افزایش یابد و مهارت و دانش کسب شده در صنعت فناوری اطلاعات کشور مورد استفاده قرار گیرد و در نهایت شرکت کنندگان مسابقه بعد از این رویداد وارد بازار کار کشور شوند.

در این مسابقات هر تیم برای شرکت در رویداد باید به ناخواناترین شکل ممکن، برنامه ای به زبان C++ بنویسد که با هر بار اجرا شدن، رشته ای معین به طول حداقل یک و حداکثر سه کاراکتر را روی صفحه نمایش چاپ کند.

مخاطبان این رویداد دانشجویان و برنامه نویسان و شرکت های فعال در حوزه برنامه نویسی و نیز سازمان های فعال در حوزه فناوری اطلاعات جهت استفاده از خروجی های مسابقات هستند.

مزایای شرکت در این رویداد برای برنامه نویسان به شرح زیر است:

1. یادگیری (بررسی کدهای مختلف، نوشتن کد جدید و ارتباط مستمر با تیم داوری، باعث افزایش سطح علمی و مهارت افراد می شود.)

2. تمرین (ارسال کدهای مبهم برای تیم داوری، مشاوره و دریافت تایید فرصتی را برای محک زدن توانایی افراد فراهم می آورد.)

3. رقابت (آزمون انتخابی و آزمون نهایی محل اصلی رقابت بین افراد برتر و نشان دهنده مهارت افراد در برنامه نویسی.)

4. استخدام در شرکت های معتبر (پس از برگزاری مسابقات، برای تیم های برتر امکان استخدام در شرکت های معتبر فعال در حوزه فناوری اطلاعات که از برگزاری این رویداد حمایت کرده اند وجود دارد.)

منبع: خبرگزاری مهر

به "سومین دوره مسابقات کدنویسی مبهم آذرماه برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سومین دوره مسابقات کدنویسی مبهم آذرماه برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید