فار کرای 7 و یک فار کرای آنلاین چند نفره در دست ساخت است

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، طبق اخباری که اخیراً منتشر شده، یوبیسافت در حال کار روی دو عنوان نو از مجموعه فارکرای (Farcry) است. اولی هفتمین عنوان از مجموعه فارکرای بوده و دومی یک بازی چند نفره از این مجموعه است. منابع آگاه گفته اند که رئیس شرکت یوبیسافت در یک گفت و گو اخیراً به این دو بازی اشاره نموده است.

فار کرای 7 و یک فار کرای آنلاین چند نفره در دست ساخت است

همینطور اینکه این منابع اطلاع دادند که فارکرای 7 با استفاده از موتور انیمیشن سازی یوبیسافت به نام Snowdrop ساخته خواهد شد. یوبیسافت در عناوین قبلی خود از موتور Dunia استفاده می کرد که با وجود جلوه های زیبا، مسائل انیمیشنی نسبتاً زیادی داشت. Snowdrop موتور عناوین بزرگ یوبیسافت مثل دیویژن (Division) و بازی به شدت مورد انتظار آواتار: مرزهای پندورا (Avatar: Frontiers of Pandora) است. همینطور اینکه یوبیسافت از این موتور برای بازی جنگ ستارگان (Star Wars) هم استفاده نموده است.

اینطور که به نظر می رسد، شعبه مونترئال یوبیسافت در حال کار روی این دو بازی است. در ابتدا نیز این دو بازی قرار بود یک عنوان واحد باشند ولی از هم جدا شدند. هنوز اطلاعات زیادی از هر دو عنوان در دسترس نیست ولی بازی چند نفره به احتمال زیاد در فضای آلاسکا جریان خواهد داشت. هر دو بازی نیز در سال 2025 میلادی عرضه خواهند شد.

ساخت یک بخش چند نفره بازیکن علیه بازیکن (PvP) در سری فارکرای ایده نسبتاً تازهی است. به علت اینکه بازی فارکرای 6 دارای این بخش نبود. بلکه تنها بخش کوآپ را داشت.

به طور کلی مسیر ساخت عناوین فارکرای پس از جدایی دن هی (Dan Hey) تغییر کرد. او از یوبیسافت جدا شد تا به بلیزارد (Blizzard) در ساخت بازی بعدی یاری کند. به همین علت اگر برنامه ای برای فارکرای 7 بود با رفتن هی با تغییر روبرو شد. حال اینکه عناوین بعدی این مجموعه در چه زمانی عرضه خواهند شد هنوز تعیین نیست.

یوبیسافت چندی پیش ساخت سه عنوان خود را منحل کرد. به علت اینکه قصد داشت تمرکز بیشتری روی عناوین بزرگ خود داشته باشد. نام سه بازی منحل شده هرگز اعلام نشد و امکان دارد که یکی از آن ها پروژه زودرس فارکرای بوده باشد. به طور کلی یوبیسافت در این مدت مسائل زیادی داشته و نتوانسته در بازار رقابت عملکرد خوبی داشته باشد.

با توجه به تغییراتی که در دنیای تجاری بازی های ویدئویی رخ داده، یوبیسافت میخواهد با این مسیر همراه گردد. به همین علت تغییرات زیادی در مجموعه های اصلی و بزرگ خود مثل اساسینز کرید (Assassins Creed)، فارکرای و موارد دیگر ایجاد نموده است. مدیر یوبیسافت در این مورد گفته که هنوز عناوین با روند تازه تجاری عرضه نشدند. با این حال بازی های اخیر این شرکت عملکرد چندان خوبی از لحاظ فروش نداشتند.

منبع: VideoGamesChronicle.com

کنسول بازی سونی مدل Playstation 5 ظرفیت 825 گیگابایت

28,010,000 تومان

مشاهده و خرید

کنسول بازی مایکروسافت مدل XBOX SERIES S ظرفیت 512 گیگابایت

12,800,430 تومان

مشاهده و خرید

بازی فیفا 23 مخصوص PS5

2,150,000

تومان

بازی FIFA 23 مخصوص PS4

1,780,000

تومان

خرید بازی کنسول

مشاهده همهمنبع: دیجیکالا مگ

به "فار کرای 7 و یک فار کرای آنلاین چند نفره در دست ساخت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فار کرای 7 و یک فار کرای آنلاین چند نفره در دست ساخت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید