فروش گرانترین آیفون دنیا در ترکیه

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، اپل قیمت محصولات خود را در ترکیه آپدیت نموده و اکنون بهای آیفون 15 پرومکس با حافظه یک ترابایت در این کشور بیش از 3400 دلار است.

فروش گرانترین آیفون دنیا در ترکیه

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل ، به طور معمول محصولات اپل به علت قیمت بالایشان خبرساز هستند از همین رو مشتریان سراسر دنیا برای خرید آیفون 15 با قیمت 799 و1599 دلاری تردید می نمایند.

به نقل از مهر، این درحالی است که اپل سعی دارد با توسعه مدل های مقرون به صرفه تر مانند آیفون SE4 به کاربران بیشتری دسترسی یابد. با این وجوددر بازاری که بسیاری از کاربران موبایل هزار دلاری را گرانقیمت می دادند، در یکی از کشورهای دنیا آیفون 15 پرومکس با بهای بیش از 3400 دلار فروخته می گردد. این کشور ترکیه است که دوباره رکورد فروش گرانقیمت ترین آیفون در دنیا را ثبت نموده است.

عبارت گرانقیمت ترین آیفون در دنیا سبب می گردد بعضی تصور نمایند منظور مدل هایی از این دستگاه است که با طلا و جواهرات پوشیده شده اند. البته چنین آیفون هایی چند هزار دلار گرانتر فروخته می شوند. با این وجود کاربرانی که آنها را می خرند، چنین مبلغی را نه برای دستگاه بلکه برای طراحی شخصی سازی لوکس آن می پردازند. اما منظور از گرانقیمت ترین آیفون دنیا در حقیقت آیفون 15 دنیا در حقیقت همین دستگاهی است که با قیمتی بسیار مقرون به صرفهتر در اپل استورهای سراسر دنیا فروخته می گردد.

اپل اخیرا همراه معرفی مک بوک ایر نو با تراشه M3 قیمت محصولات خود در ترکیه را آپدیت نموده است. این کشور به علت مالیات های سنگین بر موبایل های هوشمند مشهور است. بنابراین هنگامیکه قیمت ها افزایش می یابند، تاثیر آن در این کشور 2 برابر خواهد بود.

پس از افزایش قیمت، بهای آیفون 15 پرو مکس با حافظه یک ترابایت 107 هزار و 999 لیر ترکیه اعلام شده که به عبارتی بیش از 3400 دلار است.

به بیان ساده آیفونی که در آمریکا به قیمت 1599 دلار فروخته می گردد در ترکیه به چند برابر قیمت فروخته می گردد. حتی در برزیل که دومین مکان در رده بندی فروش گران ترین آیفون را دارد، کاربران برای خرید همین دستگاه معادل 2800 دلار پرداخت می نمایند.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "فروش گرانترین آیفون دنیا در ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش گرانترین آیفون دنیا در ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید