مردان متولد اردیبهشت ماه چه ویژگی و شخصیتی دارند؟

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، مرد متولد اردیبهشت، عاری از نقطه ضعف و عیب نیست. اگر همراه و همسر یک مرد اردیبهشتی هستید همواره سعی بر آن داشته باشید که زنی با تمام ظرافت های زنانه باشید.

مردان متولد اردیبهشت ماه چه ویژگی و شخصیتی دارند؟

مردان متولد اردیبهشت خونگرم و با احساس، آرام، متین هستند که در نهایت آرامش و آسایش در امنیتی که ساخته فکر خود و بعلاوه محیط اطرافشان است زندگی می نمایند. هر گونه دغدغه، درگیری و بی امنیتی روانی در مردان متولد اردیبهشت کم و یا غیرقابل دید است.

افراد پیرامون مردان اردیبهشتی اطمینان دارند از اینکه در هاله ای از امنیت روانی و آسایش ناشی از وجود مردان اردیبهشتی قرار دارند.

مرد اردیبهشتی عاری از نقطه ضعف و عیب نیست. اگر همراه و همسر یک مرد اردیبهشتی هستید همواره سعی بر آن داشته باشید که زنی با تمام ظرافت های زنانه باشید. در گفتن نظریات قاطعانه خود به زور متوسل نشوید و بحث و جدل نکنید. مرد اردیبهشتی در خلوت احترام خیلی زیادی برای یک زن هوشمند قائل است.

اگر در پی مقدار قابل توجهی از امنیت و آرامش میگردید بهتر است راجع به مرد اردیبهشتی بیشتر بدانید. از مردان معروف متولد اردیبهشت می توان به (ویلیام شکسپیر) نمایش نامه نویس انگلیسی و (زیگموند فروید) روانکاو اتریشی اشاره نمود.

مردان اردیبهشتی با پشتکار و کوششگر هستند و فقط در پی نتیجه اهداف و رفتار خود هستند تا دیگران، این پشتکار و کوشش باعث میگردد بیشتر مشغول کار خود باشند و مقاومت و اقتدار بیشتری در انجام کار ها و فعالیت خود نشان دهند. مردان اردیبهشتی معمولاً تنبلی و گله و شکایت نمی نمایند. مردان اردیبهشتی اگر چه ممکن است در رده های بالای اجتماعی قرار نگیرند، شغل های پر سود نداشته باشند و رئیس یک بخش نباشند.

اما می توان این اطمینان را در خصوص آن ها حاصل کرد که در هر زمانی مشغول به کار و فعالیت هستند و هیچگاه آن ها را در حال تنبلی و گله و شکایت نمیبینید. زیرا خودشان نسبت به علاقه شخصی خود مشغول به فعالیت می شوند و در آن به مرور پیروز خواهند شد.

هیچ موجودی در جهان به میزان گربه و مرد متولد اردیبهشت در مقابل ناز ونوازش نرمش از خود نشان نمی دهد. در پدر بودن مردی است بی نظیر و برای بچه های خود در یک دستش زر و در یک دستش شلاق است. وای به روزی که برنجد، وای اگر قهر کند.

اگر شما می خواهید دلایل بیشتری از وجود عشق در اعماق روح او به دست بیاورید، به هدایایی که در روز تولدتان و یا روز عید برایتان می خرد و مقایسه آن را با امکاناتش توجه کنید. چند بار دیده و شنیده اید که او اظهار تمایل نموده است با هم تنها باشید؟

زیر نور مهتاب به گردش بروید و در خیابان های خلوت زیر نور ستارگان به قدم زدن بپردازید. وقتی یک اردیبهشتی نسبت به شما ابراز عشق می نماید، این کار را واقعا و از صمیم قلب انجام می دهد و منظورش به هیچ صورت چاپلوسی نیست.

او شما را در هر فرصتی که به دست بیاورد، به رستوران دنجی که با نور روشن شده و موسیقی آرامی داشته باشد، می برد و هرگز اولین روزی که با شما آشنا شده است را از خاطر نمی برد.

مرد اردیبهشتی راه حل های مناسبی برای زن تند خوی خود پیدا می نماید، تا حد ممکن با او از خانه خارج نمی گردد و در منزل هم کمتر راجع به موضوع جدی و مهمی با وی حرف می زند. اغلب ساعت های خود را در خارج از منزل می گذراند. همسر او می تواند هر جا دلش می خواهد برود و هر وقت دلش می خواهد به منزل برگردد.

اگر از او بپرسید که آیا همسرش را دوست دارد؟ پاسخ مثبت خواهد داد و می گوید: زندگی شان جریان عادی و طبیعی دارد و احترام یکدیگر را حفظ می کنیم. اما این دوری جستن ها تا زمانی که او نداند نسبت به من چه رفتاری باید داشته باشد و نتواند جلوی پرخاشگری خود را بگیرد و بالاخره تا وقتی کاملا درک نکند که کی مرد است و کی زن، ادامه خواهد یافت. یک چنین سرنوشتی در انتظار تمام زنانی که همسر مرد متولد اردیبهشت می شوند، نشسته است.

ممکن است با اینکه مرد اردیبهشتی تمام کوشش خود را برای حفاظت از زندگی خود به عمل می آورد، خود را فردی خوشبخت نداند. اگر می خواهید چنین موقعیتی با شما رخ ندهد بهتر است تا سر به سرش نگذارید و با وی لجبازی نکنید.

منبع: فرادید

به "مردان متولد اردیبهشت ماه چه ویژگی و شخصیتی دارند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مردان متولد اردیبهشت ماه چه ویژگی و شخصیتی دارند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید