معرفی 16 هدفون عالی و باکیفیت برای ورزش و دویدن

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، ورزشکارها معمولا علاقه دارند حین انجام کارهای مختلف از جمله دویدن، وزنه زدن و… موسیقی گوش دهند. از آن جایی که هندزفری های سیمی قدیمی برای این منظور خیلی مناسب نیستند چون دست و پا گیر می شوند، بهترین گزینه، هدفون های بی سیم هستند که با بلوتوث به گوشی متصل شده و دیگر دردسرهای مربوط به هندزفری های سیمی را هم ندارند. اگر شما هم علاقه دارید هنگام ورزش کردن به موسیقی گوش دهید، در این مطلب همراه ما باشید تا شما را با 16 هدفون ورزشی عالی برای این منظور آشنا کنیم.

معرفی 16 هدفون عالی و باکیفیت برای ورزش و دویدن

1. هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل HSA EDITION T13 EARHOOK BUDS

یکی از بهترین هدفون های مالی که می تواند برای عاشقان ورزش و دویدن گزینه خوبی باشد، هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل HSA EDITION T13 EARHOOK BUDS است. محصولی که از فناوری های مجذوب کنندهی نظیر AAC ،SBC و HiFi بهره می برد و صدا را به بهترین شکل ممکن به گوش شما می رساند به گونه ای که هیچ تغییری در ان ایجاد نخواهد شد. میزان شارژدهی این محصول هم چیزی در حدود 8 ساعت است که باعث می شود حتی در طولانی ترین جلسات ورزشی هم هیچ مسئله ای به وجود نیاید. همچنین این محصول در برابر رطوبت و عرق هم مقاوم است که کمک می کند هنگام ورزش نگرانی از بابت آسیب دیدن آن ها نداشته باشید.

2. هدفون بی سیم وان مور مدل iBFree Sport

بیشتر کسانی که ورزش می کنند، به هدفون های گردنی علاقه بیشتری نشان می دهند چرا که این محصولات حتی اگر از گوش هم بیفتند، هیچگاه گم نمی شوند. محصول مورد نظر هم هدفون بی سیم وان مور مدل iBFree Sport نام دارد که توانسته نظر مثبت بسکمک از کاربران را به خود جلب کند. کابل بین ایرفون ها روی گردن قرار می گیرد تا در صورت استفاده نشدن، هدفون در دسترس بماند و هنگام نیاز به راحتی قابل استفاده باشد. این محصول تا 8 ساعت شارژدهی دارد تا بدین ترتیب هیچ نگرانی از بابت اتمام شارژ حین ورزش کردن نداشته باشید. این محصول همچنین از استاندارد ضد آب IPX6 هم بهره می برد تا بدین ترتیب عملا در برابر رطوبت آسیب پذیر نباشد.

3. هدفون بی سیم انکر مدل A 3212

هدفون بی سیم انکر A3212 هم یک محصول گردنی است تا بدین ترتیب برای ورزشکارانی که به دویدن علاقه دارند یک گزینه مجذوب کننده باشد. هدفون بی سیم انکر A3212 یک هدفون ورزشی عالی است که می تواند تا 24 ساعت موسیقی پخش کند بدون اینکه شارژ آن به اتمام برسد. البته هنگام اتمام شارژ هم فقط کافی است 5 دقیقه آن را به شارژر متصل کنید تا 2 ساعت برایتان موسیقی پخش کند. این محصول هم در برابر آب مقاوم است تا هنگام تعریق یا دویدن در باران، مسئله ای برایش به وجود نیاید.

4. هدفون بی سیم وان مور مدل Stylish True Wireless

یکی از بهترین هدفون های ورزشی، هدفون Stylish TWS شرکت وان مور است که برخلاف دو مدل بالا، هیچ کابلی ندارد. این هدفون دارای قلاب O شکلی است که باعث می شود هدفون درون گوش محکم شود و در زمان ورزش و حرکت از گوش نیافتد تا بدین ترتیب به راحتی بتوانید هنگام دویدن هم از آن استفاده کنید. هرچند به صورت کلی پیشنهاد می شود بادزها را برای استفاده در ورزش های کم تحرک تر استفاده کنید. این محصول تا 6.5 ساعت موسیقی برایتان پخش می کند که کاملا کافی به نظر می رسد. همچنین در برابر رطوبت و عرق هم مقاومت بالایی دارد. در ساخت هدفون Stylish TWS از فرایندی با عنوان NCVM استفاده شده که باعث شده سطحی با پوشش فلزی داشته باشد و در کنار زیبایی، انتقال سیگنال هم به خوبی در آن صورت گیرد. علاوه بر تمامی این ها، رنگ ظاهری هدفون هم با استفاده از فرآیند NCVM دوام بالایی خواهد داشت.

5. هدفون بلوتوثی بیتس مدل FLEX

بر کسی پوشیده نیست که بیتس یکی از بهترین برندهای تولیدکننده هدفون در جهان به شمار میرود که محصولات فوق العاده باکیفیتی را هم تا به امروز در این دسته راهی بازار کرده است. یکی از بهترین هدفون های بی سیم این شرکت FLEX نام دارد؛ محصولی گردنی که نه تنها بسیار محکم درون گوش می نشیند بلکه از یک سیم هم بهره می برد که با قرارگیری دور گردن، عملا افتادن و گم شدن آن را غیر ممکن می کند. این محصول تا 10 ساعت امکان پخش موسیقی را دارد و به لطف پشتیبانی از شارژ سریع، فقط کافی است 10 دقیقه شارژ شود تا 1.5 ساعت دیگر هم شما را همراهی کند. این محصول حتی قابلیت اشتراک گذاری صدا را هم دارد که به شما اجازه می دهد صدا را با یک جفت هدفون دیگر از برند بیتس یا ایرپادز اپل به اشتراک بگذارید. FLEX یک هدفون بی سیم مقاوم در برابر رطوبت و تعریق است و می تواند تجربه ورزش کردن را برای شما چندین برابر لذت بخش تر کند.

6. هدفون بلوتوثی مانستر مدل ACHIEVE 100

هدفون بلوتوثی مانستر مدل ACHIEVE 100 یک هدفون ورزشی میان رده محسوب می شود اما با این حال کیفیت ساخت آن می تواند شما را تحت تاثیر قرار دهد. محصولی که در برابر رطوبت و تعریق مقاومت بالایی دارد و آنقدر کوچک و جمع و جور ساخته شده که وقتی آن را درون گوش قرار می دهید، هیچ قسمتی از آن بیرون نمی زند و خیلی راحت درون گوش چفت می شود. این محصول از قابلیت حذف نویز هم بهره می برد تا اگر خواستید، بدون هیچ مزاحمتی از اطراف بتوانید موسیقی گوش دهید. از لحاظ کیفیت صدا هم هدفون بلوتوثی مانستر مدل ACHIEVE 100 شما را تحت تأثیر قرار خواهد داد چون واقعاً عملکرد بسیار خوبی دارد.

7. هندزفری بلوتوثی جی بی ال مدل YAM wave 200 NEW 2022 GLOBAL

ایرفون JBL Wave 200 یکی از جدیدترین محصولات برند خوب JBL است که با طراحی زیبا و کیفیت ساخت بالا، کیفیت صدای باور نکردنی، وزن سبک و از همه مهم تر قیمت مناسب جز بهترین ایرفون های موجود در بازار شناخته می شود. اگر قصد خرید یک هدفون ورزشی بی عیب و نقص با امکانات منحصر به فرد را دارید به شما پیشنهاد می دهیم این محصول را حتما در گزینه های خریدتان قرار دهید. طراحی حرفه ای و شیک، کیفیت صدای بالا و شفاف، درایورهای باکیفیت، باتری قدرتمند با شارژدهی عالی، قابلیت پخش صدای دوگانه، کلیدهای کنترلی لمسی هوشمند، میکروفون قدرتمند برای انتقال صدای باکیفیت، حمل آسان، قابلیت اتصال سریع به دستگاه های مختلف و… از جمله امکانات و قابلیت های این محصول به شمار می روند. در طراحی مخروطی ایرفون jbl Wave 200 نوک گوشی آن به صورتی طراحی شده که کاملا کیپ درون گوش قرار بگیرد تا در هنگام ورزش و دویدن نیز بتوانید با خیال راحت از این محصول قدرتمند استفاده کنید.

8. هدفون ورزشی جی بی ال مدل Endurance DIVE

یکی از بهترین هدفون های ورزشی بازار که می توانید خریداری کنید، هدفون بی سیم جی بی ال مدل Endurance DIVE است. این محصول آنقدر خوب طراحی شده که حتی در ورزش های سنگینی مثل شنا هم می تواند درون گوش کاربر بماند و از آن خارج نشود. همچنین طول عمر باتری آن به 8 ساعت با یک بار شارژ می رسد که بسیار عالی است. علاوه بر این ها، این محصول از 1 گیگابایت حافظه داخلی هم بهره می برد تا بدین ترتیب بتوانید محتوا را مستقیما و از روی خود هدفون پخش کنید، بدون اینکه نیازی به گوشی باشد. این محصول در دسته محصولات میان رده قرار می گیرد و در نتیجه ارزش خرید آن بالاست. اگر در پی یک هدفون ورزشی با خاصیت ضد آب عالی هستید می توانید روی این محصول حساب ویژه ای باز کنید.

9. هندزفری بی سیم شیائومی مدل Buds 3 Pro

اگر در پی خرید یک هدفون فوق العاده مجذوب کننده ورزشی هستید که در زمینه پخش موسیقی بتواند عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارد، می توانید ردمی بادز 3 پرو را انتخاب کنید. یک هدفون با ارگونومی استثنائی، کیفیت ساخت بالا و وز مناسب که از یک فناوری حذف نویز قدرتمندی هم بهره می برد که می تواند صداهای اطراف را حین ورزش کردن به خوبی مسدود کند تا با تمرکز بیشتری به موسیقی گوش داده و ورزش کنید. این محصول از فناوری شارژ بی سیم هم پشتیبانی می کند و می تواند فقط با 10 دقیقه شارژ شدن، تا 3 ساعت موسیقی پخش کند. نکته جالب در رابطه با این هدفون این است که شما می توانید با استفاده از قابلیت هوشمند بی نظیر این دستگاه وضوح صدای اطرافتان را کنترل کنید یعنی اینکه بدون درآوردن هدفون کاملا صدای اطراف را بشنوید یا کاملا صداهای بیرون را قطع کنید. در نهایت باید به خاصیت ضد آب IPX4 اشاره کرد که یعنی این هدفون در برابر تعریق، مقاومت بسیار خوبی از خود به نمایش می گذارد.

10. هدفون بی سیم پاناسونیک مدل RZ-S300W

اگر در پی خرید یک هدفون ورزشی خاص، مجذوب کننده و متفاوت هستید، پاناسونیک یک بادز مجذوب کننده تحت عنوان RZ-S300W را در سبد محصولاتش دارد. محصولی که با یک بار شارژ کامل می تواند بیش از 7 ساعت شارژدهی داشته باشد و به لطف کیس شارژر خود هم تا 30 ساعت دیگر شما را همراهی کند. از این ها گذشته، اگرچه قطر درایور این بادز فقط 6 میلی متر است اما صدای بسیار خوبی را تولید می کند که می تواند لذت دویدن یا انجام کارهای ورزشی را دوچندان کند. از این ها گذشته، RZ-S300W یکی از معدود هدفون های ورزشی است که قابلیت اتصال به دستیار صوتی گوگل و سیری را هم دارد تا اگر علاقه مند هستید بتوانید با دستیارهای صوتی گوگل و اپل هم تعامل صوتی داشته باشید. مثل هر هدفون ورزشی دیگر، RZ-S300W هم از استاندارد ضد آب IPX4 پشتیبانی می کند تا خیالتان از بابت ضد تعریق بودن محصول آسوده باشد.

11. هدفون بلوتوثی سامسونگ مدل Galaxy Buds 2 Pro

گلکسی بادز 2 پرو که می توان از آن به عنوان یک هدفون ورزشی هم یاد کرد قیمت بسیار خوبی در مقایسه با سایر مدل های بالارده موجود در لیست دارد و به لطف کیفیت صدای عالی، فیت شدن مناسب درون گوش و وزن کم، می تواند یک هدفون کاملا ایدئال برای باشگاه و فعالیت های ورزشی باشد. این محصول از حذف نویز قدرتمندی هم بهره می برد که با فعال کردن آن، دیگر هیچ صدایی از محیط خارجی را نخواهید شنید. با فعال کردن قابلیت Ambient Mode این امکان وجود دارد تا در هنگام مکالمه نویز کنسلینگ به صورت اتوماتیک قطع شود تا صدای محیط را به خوبی بشنوید و مسئله ای در مکالمه شما با دیگر اشخاص به وجود نیاید. قابلیتی که به خصوص در باشگاه می تواند مفید باشد. گلکسی بادز 2 پرو به عنوان یک هدفون ورزشی از استاندارد ضد آب IPX7 هم پشتیبانی می کند که یعنی بالاترین مقاومت را در برابر آب در مقایسه با سایر مدل های موجود این لیست از خود به نمایش می گذارد. از لحاظ طول عمر باتری هم خیالتان آسوده باشد چون کننده کوچک سامسونگ حداقل 5 ساعت شارژدهی دارد و می تواند با یک بار شارژ، در انجام تمام فعالیت های ورزشی شما در طول روز همراه تان باشد.

12. هدفون بی سیم سونی مدل LinkBuds

اگر در پی یک هدفون ورزشی عالی از برند سونی هستید، LinkBuds می تواند گزینه خوبی برای شما باشد. البته که WF-1000XM4 به عنوان پرچم دار این شرکت ژاپنی عملکرد بسیار بهتری دارد و می تواند هدفون مجذوب کننده تری برای باشگاه و فعالیت های ورزشی باشد اما قیمت بسیار بالایی هم دارد. LinkBuds اما یک هدفون بسیار مجذوب کننده و باکیفیت است که در همان نگاه نخست، طراحی مجذوب کنندهش شما را مجذوب خود می کند. درایور های 12 میلی متری این هدفون کیفیت صدای بسیار مطلوب و با کیفیتی را ایجاد می کنند به گونه ای که دیگر صدای موسیقی بلند باشگاه هم به سختی شنیده خواهد شد. نوع طراحی درایور ها هم در کنار وضوح صدای بسیار فوق العاده، بیس بسیار مناسبی را منتقل و لذت ورزش کردن را دوچندان می کند. LinkBuds از استاندارد ضد پاشش آب IPX4 پشتیبانی می کند. پس با این تفاسیر برای مثال در هنگام ورزش، تعریق بدن هیچگونه آسیبی به این هدفون نمی رساند.

13. هدفون ورزشی افترشوکز مدل AS800

اگر تا به امروز نام افترشوکز را نشنیده اید باید بگوییم فقط کافی است یک بار محصولات آن را امتحان کنید تا متوجه شوید چقدر کیفیت استثنائی و خارق العاده ای دارند. نکته بسیار جالب در رابطه با هدفون AS800 که یک هدفون ورزشی عالی به خصوص برای دویدن محسوب می شود این است که به طور کامل گوش را نمی پوشاند و صدا را به وسیله فناوری القای استخوانی منتقل می کند؛ یعنی صدا را به وسیله ویبره هایی ریز، به وسیله استخوان های شما انجام می دهد. این هدفون حتی بعد از ساعت ها پوشیدن آن، هیچ احساس ناراحتی در گوش ایجاد نمی شود، برای کار، دویدن، پیاده روی و دوچرخه سواری عالی است و همچنین این ضد آب بوده و از عمر باتری خوبی نیز برخوردار است. توجه داشته باشید چون این هدست درون گوش را نمی پوشاند، شاید برای باشگاه که صدای موسیقی بلند است مناسب نباشد بنابراین آن را در فعالیت هایی استفاده کنید که فقط خودتان حضور دارید.

14. هدفون بی سیم اپل مدل AirPods Pro 2nd Generation

می رسیم به کننده قدرتمند اپل یعنی AirPods Pro 2 که به عنوان یک هدفون ورزشی اگر بهترین انتخاب نباشد قطعا یکی از بهترین هاست. اگرچه اپل هیچوقت مستقیما اشاره نکرده که ایرپادز پرو 2 می تواند بهترین هدفون برای ورزش باشد اما شک نکنید در تمامی زمینه های صوتی بهترین تجربه را برای شما به ارمغان می آورد. اگر از پس هزینه خرید این محصول بر می آیید، باید بگوییم به لطف بلندگوهای قدرتمند، عملا شما ریزترین تن های موسیقی را هم با تفکیک بسیار عالی خواهید شنید به گونه ای که تازه می فهمید گوش دادن به موسیقی می تواند چقدر کار لذت بخشی باشد. این ایرپادز تا 4.5 ساعت شارژدهی دارد و به لطف بهره مندی از تراشه H1 و سنسورهای اپتیکال و شتاب سنج، تجربه فوق العاده لذت بخشی از گوش دادن به موسیقی را برای شما به ارمغان می آورد. همچنین ارگونومی استثنائی آن کمک می کند به راحتی درون گوش قرار گرفته و اصلا از آن خارج نشود تا هنگام دویدن هم مسئله ای ایجاد نکند.

15. هندزفری بی سیم بوز مدل QuietComfort Earbuds

یکی از بهترین هدفون های ورزشی این لیست که در صورت قرارگیری درون گوش به سختی از آن خارج می شود و در عین حال بسیار نرم و راحت است، QuietComfort Earbuds نام دارد. یک هندزفری ورزشی استثنائی با قیمت بسیار بالا اما عملکرد واقعاً حیرت انگیز در پخش موسیقی که نظیر آن را در کمتر هدفونی شاهد خواهید بود. این محصول تا 6 ساعت شارژدهی دارد و از فناوری شارژ سریع هم پشتیبانی می کند تا با 15 دقیقه شارژ، 2 ساعت دیگر هم همراه تان باشد. پشتیبانی از استاندارد ضد آب IPX4 هم خیالتان را از بابت مقاومت آن در برابر تعریق، رطوبت و قطرات باران آسوده خواهد کرد.

16. هدفون ورزشی بیتس مدل Powerbeats Pro

در نهایت می رسیم به هدفون بی سیم بیتس مدل Powerbeats Pro که اگر بگوییم بهترین هدفون موجود در این لیست برای ورزش است اصلا اغراق نکرده ایم. آنچه که باعث شده این هدفون برای ورزش مناسب باشد، در درجه نخست طول عمر بالای باتری آن است که با یک بار شارژ تا 9 ساعت همراهی تان می کند و به لطف کیس شارژر تا 24 ساعت دیگر هم می توان به آن اضافه کرد. دوم اینکه کیفی صدای آن نفسگیر است و شما را غرق در موسیقی می کند و در نهایت اینکه از نگه دارنده گوش بهره می برد تا بدین ترتیب وقتی آن را درون گوش قرار می دهید، به سختی از آن خارج شود که همین موضوع آن را به انتخابی مناسب برای انجام فعالیت های ورزشی تبدیل می کند. این محصول در برابر رطوبت و تعریق هم مناسب است.

بهترین هدفون های ورزشی؛ سخن پایانی

اگرچه در این لیست غالبا هدفون های میان رده معرفی شده اند اما تا جایی که امکان داشته محصولات بالارده و پریمیوم را هم معرفی کرده ایم تا اگر محدودیت بودجه ندارید بتوانید آن ها را خریداری کنید، هرچند مدل های مالی تر هم واقعاً عملکرد کم نظیری از خود به نمایش می گذارند. با این حال اگر تجربه ای از کار با یک هدفون بی سیم عالی برای ورزش داشته اید، حتما نام آن را در بخش نظرات با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول درباره هدفون های ورزشی

هدفون ورزشی باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

یک هدفون ورزشی باید طول عمر باتری خوبی داشته باشد، کیفیت پخش موسیقی آن بالا باشد و اینکه در برابر آب مقاومت بالایی داشته باشد.

بهترین هدفون ها برای باشگاه کدام هستند؟

برای باشگاه چون فعالیت ورزشی سنگین است، امکان دارد هدفون هایی که سری سیلیکونی ندارند از گوش خارج شوند، بنابراین حتما محصولاتی را انتخاب کنید که سری های سیلیکونی قابل تغییر داشته باشند تا بتوانید مناسب ترین را برای گوش خود انتخاب کنید.

بهترین هدفون ها برای دویدن کدام هستند؟

بهترین هدفون ها برای دویدن مدل های گردنی هستند چون هنگام دویدن تحرک کل بدن بالاست و امکان دارد هدفون از گوش خارج شده، به زمین بیفتد و صدمه ببیند. در نتیجه مدل های گردنی برای دویدن گزینه مجذوب کننده تری هستند.

آیا از هدفون های ورزشی می توان برای انجام کارهای دیگر استفاده کرد؟

قطعا بله. یک هدفون ورزشی می تواند برای کارهای دیگر نظیر دیدنی فیلم و سریال، مکالمه و... هم استفاده شود چون تمرکز آن ها هم روی پخش باکیفیت صداست.

منبع: دیجیکالا مگ

به "معرفی 16 هدفون عالی و باکیفیت برای ورزش و دویدن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی 16 هدفون عالی و باکیفیت برای ورزش و دویدن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید