از خودم راضی هستم، برای المپیک باید در مسابقات خارجی شرکت کنیم

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، پس از شش ماه تعطیلی برنامه های ورزشی اولین مرحله از رقابت های لیگ برتر دوچرخه سواری باشگاه های کشور به میزبانی شهرستان گلپایگان برگزار گردید. در انتها این مرحله محمد گنج خانلو قهرمان بخش استقامت جاده و امیر حسین جمشیدیان قهرمان بخش تایم تریل شد.

از خودم راضی هستم، برای المپیک باید در مسابقات خارجی شرکت کنیم

محمد گنج خانلو در تبادل نظر با وبلاگ ادکلن شنل در این مورد گفت: خدا را شکر پس از شش ماه مسابقه لیگ برگزار گردید. در این مسابقه میانگین سرعت بچه ها خیلی عالی بود هم در بخش استقامت و هم تایم تریل و اتفاق خاص و زمین خوردنی هم برای رکابزنان پیش نیامد. به نظر می رسید همه رکابزنان در این مدت تمرینات خود را رها نکرده بودند.

وی اضافه نمود: من خودم از مسابقه ام راضی بودم. در این مدت تمرینات خود را رها نکردم و تمرینات پایه را مداوم زیر نظر مربیان فدراسیون دنبال کردم. از خودم بسیار راضی بودم و در مسابقه استقامت هم اول شدم. ظاهراً تبریز میزبان مرحله دوم مسابقات در ماه آینده خواهد بود. امیدوارم این رقابت ها ادامه داشته باشد و مسابقات قهرمانی کشور هم برگزار گردد که آن هم امتیاز خوبی دارد. مطمئناً تا آن موقع تاریخ مسابقات قهرمانی آسیا هم اعلام می گردد.

وی در مورد رعایت پروتکل های بهداشتی در حین این مسابقه هم گفت: پروتکل ها خیلی فوق العاده نبود و بعضی تماشاچی های محلی رعایت نمی کردند ولی خیلی کوشش شد رعایت گردد. حتی رکابزنان هم تا زمان استارت مسابقه ماسک زدند و فدراسیون هم جرایمی را برای ماسک نزدن گذاشته بود.

رکابزن عضو تیم ملی در مورد آغاز اردوهای تیم ملی هم، اعلام کرد: زمان برگزاری اردوها تعیین نیست و شاید جلوتر برویم هم مسابقات بیشتر شده و هم برای اردوها برنامه ریزی گردد.

شما یکی از شانس های انتخاب برای حضور در بازی های المپیک هستید آیا فکر می کنید بتوانید برای این رویداد آماده شوید؟، وی در پاسخ به این پرسش گفت: من خودم را برای المپیک آماده می کنم. کم کم مسابقات و راستاها شبیه المپیک می گردد. ما باید به مرور در مسابقاتی شرکت کنیم که راستاهای آن شبیه المپیک باشد. شاید در این مسابقه اول شده باشم ولی هنوز به سطحی نرسیده ام که در یک مسابقه مهم نتیجه بگیرم. باید در مسابقات بیشتری و در سطح اروپا و رقابت های بین المللی شرکت کنیم تا به سطح آمادگی خوبی برسیم و در نهایت فردی که بهتر است برای این رویداد معرفی گردد.

گنج خانلو در خاتمه گفت: از میزبان مسابقات لیگ تشکر می کنم و امیدوارم در راستا لیگ سال جاری بتوانم با تیم سپاهان نتیجه خوبی بگیرم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "از خودم راضی هستم، برای المپیک باید در مسابقات خارجی شرکت کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از خودم راضی هستم، برای المپیک باید در مسابقات خارجی شرکت کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید