اشتیاق عجیب ساکنان محلی برای سلفی گرفتن با لاشه متعفن

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، انتقال لاشه نهنگ غول پیکر 25 متری به ساحل دریا موجب هجوم ساکنان محلی برای گرفتن سلفی با آن شد.

اشتیاق عجیب ساکنان محلی برای سلفی گرفتن با لاشه متعفن

به گزارش خبرنگار، لاشه نهنگ 40 پایی (25 متری) ساکنان محلی در هند را به ساحل دریا کشاند. لاشه این نهنگ که حدود 30 تن وزن داشت روز سه شنبه در ساحل ماردِس در استان ماهاراشترا پیدا شد. بوی تعفن شدید هم موجب عدم حضور ساکنان محلی در محل پیدا شدن لاشه نهنگ نشد.

ساکنان محلی با شنیدن خبر پیدا شدن لاشه نهنگ برای ثبت تصاویر سلفی، خود را به این ساحل رساندند. در تصاویری که در شبکه های مجازی منتشر شده افراد محلی را در حال ثبت عکس های سلفی با نهنگ نشان می دهد.

پیش از رسیدن افراد عادی، ماموران جنگلبانی هم در محل پیدا شدن نهنگ حضور یافتند، اما به علت تجزیه جانور، پیروز به شناسایی گونه دقیق جانور نشدند. گفته می گردد که ممکن است این جانور در ماه آگوست مرده و در هنگام جزرومد به وسیله امواج به ساحل پرتاب شده باشد. یکی از مقامات جنگبلانی محلی هند در این باره گفت: برداشتن و دفع لاشه حجیم این نهنگ بسیار سخت است. ما سعی می کنیم آن را در خود ساحل دفن کنیم تا از خوردن آن به وسیله سگ های ولگرد جلوگیری نموده و مانع پخش بوی تعفن در اطراف شویم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "اشتیاق عجیب ساکنان محلی برای سلفی گرفتن با لاشه متعفن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اشتیاق عجیب ساکنان محلی برای سلفی گرفتن با لاشه متعفن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید