افکت های زیبا با جدیدترین فیلتر واقعیت افزوده اسنپ چت

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، جدیدترین فیلتر واقعیت افزوده اسنپ چت افکت زیبایی را به آن اضافه نموده است که زمین را به مواد مذاب تبدیل می نماید.

افکت های زیبا با جدیدترین فیلتر واقعیت افزوده اسنپ چت

به گزارش خبرنگار ، پیش از این، لنزهای اسنپ چت به صورت همه جانبه در اختیار کاربران بوده اند و افکت های زیبایی را به نمایش می گذاشتند اما فیلتر جدید این برنامه، قابلیتی را به آن اضافه نموده است که به معنای واقعی کلمه، دنیا اطراف شما را تغییر می دهد. اسنپ از لنزهای تبدیل زمین رونمایی نموده است که زمین را به یک گدازه یا آب تبدیل می نماید. در تصاویر جدیدی که با استفاده از این اپلیکیشن می گیرید، می توانید کف زمین را به گدازه آتش فشان تبدیل کنید. هر دو فیلتر جدید اسنپ چت دارای یادگیری ماشینی هستند که از آن برای درک هندسه زمین و یاری به اعمال جلوه های ویژه مانند بازتاب ساختمان های اطراف خود استفاده می نمایند.

این فیلترها بر روی جلوه های لنزهایی مانند Baby و Time Machine ساخته شده اند. احتمالا کاربران کمتر از این دو فیلتر استفاده می نمایند و از آن ها زمانی استفاده می نمایند که بخواهند فرار از جهنم را به تصویر بکشند. فیلترهای جدید اسنپ چت نشان می دهند که چگونه واقعیت افزوده پیشرفته مبتنی بر تلفن پیشرفته شده است. این فیلترها همچنین می تواند چیز دیگری را برای اسنپ چت ارائه دهد که آن را نسبت به اینستاگرام برتر می نماید. این فزونی می تواند تا زمانی طول بکشد که رسانه های خودشان تصمیم بگیرند با این ویژگی ها مخالفت نمایند.

اسنپ چت یک شبکه اجتماعی و پیغام رسان است که مبنای کار آن ارسال عکس به دوستان به صورت موقت است. یعنی عکسی را برای دوستتان ارسال می کنید که دوستتان فقط چند ثانیه(یا حتی یک ثانیه) می تواند آن را ببیند، سپس این عکس به صورت اتوماتیک پاک می گردد. البته به مروز زمان و با با زیاد شدن کاربران سرویس اسنپ چت، امکانات بسیاری به این سرویس محبوب اضافه شده است ولی همچنان ماهیت اصلیِ خود که همان ارسال تصاویر نابودشونده است را حفظ نموده است و این قابلیت به عنوان مهم ترین قابلیت اسنپ چپ شناخته می گردد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "افکت های زیبا با جدیدترین فیلتر واقعیت افزوده اسنپ چت" امتیاز دهید

7 کاربر به "افکت های زیبا با جدیدترین فیلتر واقعیت افزوده اسنپ چت" امتیاز داده اند | 3.1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افکت های زیبا با جدیدترین فیلتر واقعیت افزوده اسنپ چت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید