امدادرسانی تکنسین های اورژانس اقلید در یک ماموریت برفی

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، خبرنگاران/فارس رئیس اورژانس فارس گفت: نیروهای امدادی اورژانس شهرستان اقلید؛ بیماری با مشکل کاهش هوشیاری و گرفتار در برف را با موفقیت به مرکز درمانی منتقل کردند.

امدادرسانی تکنسین های اورژانس اقلید در یک ماموریت برفی

محمدجواد مرادیان شامگاه شنبه 25 دی در تشریح جزئیات این حادثه، از امدادرسانی به وسیله اورژانس 115 اقلید به آقای حدودا 70 ساله (با مشکل کاهش هوشیاری) و گرفتار در برف اطلاع داد و گفت: با توجه به بارش سنگین برف در روستای سه قلات و تردد سخت خودروی اورژانس و پارگی زنجیر چرخ در حین راستا اورژانس 115 علی رغم مسائل تیم فوریت های پزشکی را سریعا به محل اعزام کرد.

او اضافه کرد: ساعت 18 و 52 دقیقه تیم فوریت های پزشکی با کوشش فراوان خود را به این بیمار رساندند و پس از آنالیز شرایط وی، با هماهنگی با EOC، هلال احمر و دبیر بحران شبکه اقلید خودروی فرماندهی با تکنسین 115 (اقای سعید شبانی) به سمت سه قلات حرکت و بیمار را به بیمارستان اقلید اعزام کردند.

رئیس اورژانس فارس گفت: همکاران فوریت های پزشکی اقلید که در این ماموریت پیروز حضور داشتند، آقایان سعید شبانی و رحمان قاسمی بودند که از کوشش های آنان تشکر و قدردانی می کنم.

مرادیان در ادامه مطرح نمود: بر اساس هشدار هواشناسی مبنی بر شکل گیری سامانه بارشی در استان فارس طی روزهای آینده، آمادگی های لازم به گروه های امدادی اورژانس و بیمارستان ها و سایر مراکز بهداشتی درمانی داده شد.

او اضافه کرد: دستورالعمل آمادگی برای شرایط اضطراری به تمامی واحدهای زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز ابلاغ شده و در صورت وقوع حوادثی مانند سیل، فرایند ارائه خدمت بیمارستان ها و سایر مراکز بهداشتی درمانی به هم استانی ها و مراجعان، متوقف نمی گردد.

رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان فارس اظهار داشت که این ماموریت از ساعت 18 و 52 دقیقه عصر شروع شد و 23 و 30 دقیقه شامگاه شنبه 25 دی به سرانجام رسید.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "امدادرسانی تکنسین های اورژانس اقلید در یک ماموریت برفی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امدادرسانی تکنسین های اورژانس اقلید در یک ماموریت برفی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید