بهبود 10 نمره ای شاخص رضایت مشتریان رانا پلاس

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، رانا پلاس با دریافت تغییراتی ظاهری در داخل و خارج از کابین و بعلاوه دریافت یک سری امکانات بیشتر، به عنوان محصولی تازه در سبد محصولات قابل عرضه گروه صنعتی ایران خودرو قرار گرفته است. رانا پلاس با این که فیس لیفت رانا محسوب می گردد، اما بهتر است آن را نسخه ارتقایافته رانا بدانیم؛ چراکه هم استاندارد آلایندگی موتورش بهتر شده، هم به امکانات بیشتری مجهز شده است. بعلاوه این خودرو چندین تغییر ظاهری را تجربه نموده است.

بهبود 10 نمره ای شاخص رضایت مشتریان رانا پلاس

بر اساس آخرین نظرسنجی و ارزیابی اجرا شده به وسیله شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، محصول رانا پلاس علاوه بر بهبود 10 امتیازی در شاخص رضایت مشتریان (CSI) و کاهش 12 نمره ای در شاخص ایرادات اظهارشده به وسیله مشتریان(IQS)، در شاخص طراحی و چیدمان خودرو (APEAL) به اندازه 40 نمره در مقایسه با محصول رانا رشد نموده است.

ارتقای رانا پلاس حاصل تغییرات اعمال شده در محصول براساس ارزیابی و سنجش نیازمندی و مطالبات مشتریان است. شاخص طراحی و چیدمان خودرو شاخصی بین المللی است که اندازه مطلوب بودن طراحی، ظاهر و چیدمان خودرو را ارزیابی و به خریدار نیز یاری می نماید تا ازنظر ظاهری، چیدمان و عملکرد، اجزای خودرو را مورد ارزیابی قرار دهد.

ارتقای 40 نمره ای امتیاز رانا پلاس در این شاخص، براساس تغییرات و بهبودهای حاصل شده در خودروی رانا پلاس نسبت به رانای معمولی شامل استفاده از کروز کنترل، بهبود غربیلک فرمان با آرم کرومی به همراه کلیدهای کنترلی (MFC)، استفاده از مجموعه چراغ های جلو، عقب و جلوپنجره طرح تازه، دستگیره ها و زه های جانبی همرنگ بدنه (پک لوک) است.

بعلاوه برخورداری از مجموعه داشبورد (بهبود گرین)، مجموعه کنسول میانی بین 2 جایگاه، آینه های تازه راهنما دار و برقی ، دسته راهنما و دسته برف پاک کن طرح 206، مجموعه جایگاه ها با روکش تازه مشابه 207، مجموعه تازه کلیدهای شیشه بالابر درها، مجموعه رودری های تازه و اتصالات ایزوفیکس ازجمله سایر تغییرات و بهبودهای حاصل شده در خودروی رانا پلاس به شمار می رود.

رانا پلاس ازنظر فنی به پیشرانه تی یو 5 با استاندارد آلایندگی یورو 5 با فرمان برقی مجهز شده است. بعلاوه برخلاف رانا معمولی به عایق های صوتی مجهز است تا از نفوذ صدا به کابین خودرو جلوگیری گردد، درحالی که نمونه اولیه رانا به عنوان یک خودرو مقرون به صرفه سازی شده براساس پژو 206 فاقد این عایق ها بود.

در آنالیز های اجرا شده، حاصل ارسال این نیرو به چرخ های جلو حداقل شتاب صفر تا صد 12 ثانیه و حداکثر سرعت 189 کیلومتر بر ساعت خواهد بود. مصرف سوخت اعلامی از سوی ایران خودرو برای استفاده ترکیبی در شهر و بزرگ راه نیز معادل 6 لیتر اعلام شده است که در استفاده های واقعی بیشتر از رقم اعلامی خواهد بود. رانا پلاس اتوماتیک در اصل به پیشرانه نیمه اتوماتیک AMT مجهز است. بعلاوه تصاویر منتشرشده تأیید می نماید که ایران خودرو برنامه نصب جعبه دنده AMT را بر روی این خودرو دارد.

***

شما می توانید اخبار خودرو را در بلاگ وبلاگ ادکلن شنل مطالعه کنید.

منبع: بلاگ دیوار

به "بهبود 10 نمره ای شاخص رضایت مشتریان رانا پلاس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهبود 10 نمره ای شاخص رضایت مشتریان رانا پلاس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید