قیمت انواع خودروهای بالای یک میلیارد

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، خبرنگاران- اخذ مالیات از خودرو های لوکس به یکی از مهم ترین خبر های مالی در روز های گذشته تبدیل شده است. قرار است مدل های گران تر از یک میلیارد تومان مشمول این مالیات شوند و بعد از حرف و حدیث های فراوان روز سه شنبه پنجم بهمن سازمان امور مالیاتی گفت صاحبان این خودرو ها شناسایی شده اند. اطلاعات خبرنگاران معین می نماید همین حالا دست کم 50 خودرو گران تر از یک میلیارد در خیابان های کشور تردد می نمایند. خودرو هایی که یا از اروپا وارد و مونتاژ می شوند یا محصول شرق آسیا هستند.

قیمت انواع خودروهای بالای یک میلیارد

بی ام و سری هفت 730li با قیمت تقریبی 10 میلیارد تومان یکی از گران ترین خودرو های حاضر در بازار است و وولو اینسکریپشن هشت میلیارد تومان فروخته می گردد. بعد از افزایش قیمت ها در بازار خودرو طی ماه های اخیر حالا ارزش مدل هایی مثل سیتروئن C3، پژو 2008، رنو کپچر و ساوانا مونتاژ از مرز یک میلیارد تومان عبور نموده و مالکان آن ها باید خود را آماده پرداخت مالیات نمایند.

خودرو های آسیایی که مشمول مالیات می شوند

هیوندای، سوزوکی، کیا، لکسوس، میتسوبیشی و نیسان بخشی خودروسازان شرقی در بازار ایران هستند. بین خودرو های آسیایی از لکسوس RX مدل 2017 محصول ژاپن با قیمت هفت میلیارد و 600 میلیون تومان تا مدل های زیادی مثل هن تنگ X7 و فوتون ساوانا مونتاژ با رقم یک میلیارد تومان مشمول پرداخت مالیات می شوند.

بین دیگر مدل های برند لکسوس از کشور ژاپن، نسخه های توربو و هیبرید NX به ترتیب چهار میلیارد و 850 میلیون تومان و چهار میلیارد و 500 میلیون تومان ارزش دارند. تویوتا راوفرو دو دیفرانسیل مدل 2018 حدود سه میلیارد تومان قیمت دارد، تویوتا پریوس هیبرید دو میلیارد و 350 میلیون تومان و تویوتا C-HR با همین رقم معامله می گردد.

در برند کره ای سانگ یانگ گران ترین مدل رکستون امپرور مونتاژی با رقم سه میلیارد و 600 میلیون تومان گران ترین محصول است و مدل های تیوولی و نیوکوراندو به ترتیب یک میلیارد و 330 میلیون تومان و یک میلیارد و 700 میلیون تومان خرید و فروش می شوند. قیمت هیوندای سانتافه مدل 2018 به سه میلیارد تومان رسیده است. هیوندای آزرا با همین قیمت معامله می گردد.

قیمت هیوندای توسان دو میلیارد و 200 میلیون تومان، هیوندای سوناتا دو میلیارد تومان و هیوندای النترا یک میلیارد و 500 میلیون تومان است و این خودرو ها نیز از سال آینده مشمول پرداخت مالیات می شوند. کیا سورنتو در حال حاضر با رقم سه میلیارد و 300 میلیون تومان خرید و فروش می گردد و بین دیگری محصولات این برند، مالکان اسپورتیج با قیمت سه میلیارد و 850 میلیون تومان و اپتیما هیبرید با رقم دو میلیارد و 250 میلیون تومان از سال آینده باید مالیات پرداخت نمایند.

بین دیگر خودرو های آسیایی حاضر در خیابان های کشور مدل های نیسان جوک، هن تنگ X7، اس دبلیو ام G01F، چری تیگو هفت، دیگنیتی، ریگان کوپا، سوزوکی گرند ویتارا، فوتون ساوانا مونتاژ، فیدلیتی پرایم هفت نفره و مزدا سه بین یک و نیم تا یک میلیارد تومان قیمت دارند و مالکان آن ها باید از سال 1401 خود را برای پرداخت مالیات آماده نمایند.

قیمت انواع خودروهای بالای یک میلیارد

انواع خودور

قیمت

نیسان جوک

1.6 میلیارد تومان

هن تنگ X7

1.1 میلیارد تومان

لکسوس RX

7.6 میلیارد تومان

لکسوس NX توربو

4.8 میلیارد تومان

لکسوس NX هیبرید

4.5 میلیارد تومان

تویوتا راوفرو

سه میلیارد تومان

تویوتا پریوس هیبرید

2.3 میلیارد تومان

تویوتا C-HR

2.3 میلیارد تومان

سانگ یانگ رکستون امپرور

3.6 میلیارد تومان

سانگ یانگ تیوولی

1.3 میلیارد تومان

سانگ یانگ نیوکوراندو

1.7 میلیارد تومان

هیوندای سانتافه

سه میلیارد تومان

هیوندای آزرا

سه میلیارد تومان

هیوندای توسان

2.2 میلیارد تومان

هیوندای سوناتا

دو میلیارد تومان

هیوندای النترا

1.5 میلیارد تومان

کیا سراتو (مونتاژ)

1.5 میلیارد تومان

کیا سورنتو

3.3 میلیارد تومان

کیا اسپورتیج

3.8 میلیارد تومان

کیا اپتیما هیبرید

2.2 میلیارد تومان

اس دبلیو ام G01F

1.1 میلیارد تومان

چری تیگو هفت

1.05 میلیارد تومان

دیگنیتی

1.2 میلیارد تومان

ریگان کوپا

یک میلیارد تومان

سوزوکی گرند ویتارا

1.4 میلیارد تومان

فوتون ساوانا مونتاژ

یک میلیارد تومان

فیدلیتی هفت نفره

1.1 میلیارد تومان

مزدا سه تازه صندوقدار

1.2 میلیارد تومان

خودرو های اروپایی که مشمول مالیات می شوند

بی ام و، بنز، فولکس واگن، پژو و ولوو مدل های زیادی در خیابان های کشور دارند. بی ام و سری هفت 730li با قیمت 10 میلیارد تومان یکی از گران ترین خودرو های حاضر در ایران است. بین دیگر مدل های این برند سری پنج سدان شش میلیارد تومان، سری سه سدان سه میلیارد و 800 میلیون تومان، سری دو اکتیوتورر دو میلیارد و 600 ملیون تومان و سری یک هاچ بک سه میلیارد تومان ارزش دارند و مالکان آن ها باید مالیات پرداخت نمایند.

بنز E200 کلاس E هفت میلیارد و 600 میلیون تومان قیمت دارد. ولوو اینسکریپشن هشت میلیارد تومان معامله می گردد و بین برند مینی که تحت مالکیت بی ام و محسوب می گردد مدل کانتری من S سه میلیارد و 150 میلیون تومان ارزش دارد. مینی کوپر با همین قیمت عرضه می گردد و مینی کلاب من را دو میلیارد و 800 میلیون تومان می فروشند.

قیمت فولکس تیگوان به سه میلیارد و 150 میلیون تومان است و از همین برند فولکس پاسات و فولکس گلف GTI به ترتیب 2.5 و 2.4 میلیارد تومان فروخته می شوند. رنو فرانسوی سه محصول گران تر از یک میلیارد در ایران دارد. رنو کولیوس دو و نیم میلیارد تومان، تالیسمان E یک میلیارد و 900 میلیون تومان و رنو کپچر را دقیقا یک میلیارد تومان خرید و فروش می نمایند.

با بودجه دو تا یک میلیارد دست کم از سه برند اروپایی دیگر محصولاتی در خیابان های کشور مشاهده می گردد. بوگوارد BX7 با قیمت 1.8 میلیارد تومان، پژو 508 حدود 1.6 میلیارد تومان و پژو 2008 تقریبا 1.1 میلیارد تومان ارزش دارند. بعلاوه سیتروئن C3 حدود یک میلیارد تومان فروخته می گردد و مالکان این خودرو ها نیز باید آماده پرداخت مالیات باشند.

قیمت انواع خودروهای بالای یک میلیارد

انواع خودور

قیمت

بی ام و سری هفت 730li

10 میلیارد تومان

بی ام و سری پنج سدان

شش میلیارد تومان

بی ام و سری سه سدان

3.8 میلیارد تومان

بی ام و سری دو اکتیوتورر

2.6 میلیارد تومان

بی ام و سری یک هاچ بک

سه میلیارد تومان

بنز E200 کلاس E

7.6 میلیارد تومان

ولوو اینسکریپشن

هشت میلیارد تومان

مینی کانتری من S

3.150 میلیارد تومان

مینی کوپر

3.150 میلیارد تومان

مینی کلاب من

2.8 میلیارد تومان

فولکس تیگوان

3.150 میلیارد تومان

فولکس پاسات

2.5 میلیارد تومان

فولکس گلف GTI

2.4 میلیارد تومان

رنو کولیوس

2.5 میلیارد تومان

الیسمان E

1.9 میلیارد تومان

رنو کپچر

یک میلیارد تومان

بوگوارد BX7

1.8 میلیارد تومان

پژو 508

1.6 میلیارد تومان

پژو 2008

1.1 میلیارد تومان

سیتروئن C3

یک میلیارد تومان

منبع: فرارو

به "قیمت انواع خودروهای بالای یک میلیارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت انواع خودروهای بالای یک میلیارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید