تقدیر از عوامل اجرایی مسابقات کشوری فوتسال در گلستان

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، در مراسمی با حضور مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گلستان و کارکنان این اداره کل از عوامل اجرایی برگزاری مسابقات فوتسال وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی که به میزبانی اداره کل این استان برگزار گردید، تجلیل شدند.

تقدیر از عوامل اجرایی مسابقات کشوری فوتسال در گلستان

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان، امروز شنبه 16 آذر 98 در مراسمی با حضور ابراهیم کریمی مدیرکل میراث فرهنگی گلستان و کارکنان این اداره کل برگزار گشت، از عوامل اجرایی برگزاری مسابقات فوتسال وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تجلیل شد.

ابراهیم کریمی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گلستان در این مراسم ضمن تشکر از بازیکنان و کادر فنی تیم فوتسال این اداره کل گفت: در کلکسیون افتخارات اداره کل میراث فرهنگی گلستان مقام برتر ورزشی نبود که به همت همکاران این مقام نیز برای گلستان کسب شد.

او گفت: این موفقیت علاوه بر کوشش بازیکنان و کادر فنی تیم، حاصل همت همه همکارانی بود که در مدت برگزاری این مسابقات یاریگر تیم بودند.

کریمی گفت: در برگزاری مسابقات فوتسال در گلستان چیزی که بیش از همه به چشم آمد همدلی بین همکاران و دست اندرکاران در برگزاری این مراسم بود.

او اضافه کرد: این نشاط و همدلی که در این مدت در بین همکاران به وجود آمد از اهداف این گونه مسابقات و برنامه هاست که خوشبختانه در این مسابقات شاهد این همدلی بودیم.

منبع: میراث آریا

به "تقدیر از عوامل اجرایی مسابقات کشوری فوتسال در گلستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقدیر از عوامل اجرایی مسابقات کشوری فوتسال در گلستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید