جانشین های رونالدو و مسی در الکلاسیکو ، درخشش خیره کننده 2 ستاره در رئال و بارسا

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، روزنامه آس اسپانیا از دو جایگزین کریستیانو رونالدو و لیونل مسی در الکلاسیکوی پیش رو نوشت.

جانشین های رونالدو و مسی در الکلاسیکو ، درخشش خیره کننده 2 ستاره در رئال و بارسا

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل آنلاین، رئال مادرید و بارسلونا در حساس ترین و مجذوب کننده ترین بازی هفته بیست و ششم رقابت های لالیگا یکشنبه شب در نوکمپ به مصاف هم می روند.

در دهه دوم هزاره نو، لیونل مسی و کریستیانو رونالدو پای ثابت الکلاسیکو بودند و این بازی بزرگ با حضور این دو اسطوره از مجذوب کنندهیت زیادی برخوردار بود.

رونالدو چهار سال پیش رئال مادرید را به مقصد یوونتوس ترک کرد و لیونل مسی هم دو سال است که آبی اناری ها را ترک نموده تا در الکلاسیکوهای اخیر جای خالی این دو بازیکن به شدت احساس گردد.

روزنامه آس قبل از الکلاسیکو اخیر از دو بازیکن برای جایگزینی مسی و رونالدو اطلاع داد و نوشت: الکلاسیکو از رویارویی مسی و رونالدو به رویارویی وینیسیوس با گاوی منتقل شده است. این دو بازیکن نشان داده اند که شخصیت یک بازیکن بزرگ را دارند.

وینیسیوس نمایش خیره کننده ای در رئال مادرید داشته است تا جایی که کارلو آنچلوتی او را برترین بازیکن حال حاضر فوتبال دنیا می داند و از طرف دیگر هم گاوی جوان آمیخته ای از ژاوی و اینیستا دو اسطوره باشگاه بارسلوناست.

الکلاسیکو در حالی یکشنبه برگزار می گردد که بارسلونا با 9 امتیاز اختلاف در صدر جدول رده بندی واقع شده است و در صورت پیروزی قهرمانی خود را تا حدود زیادی قطعی خواهد نمود.

منبع: همشهری آنلاین

به "جانشین های رونالدو و مسی در الکلاسیکو ، درخشش خیره کننده 2 ستاره در رئال و بارسا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جانشین های رونالدو و مسی در الکلاسیکو ، درخشش خیره کننده 2 ستاره در رئال و بارسا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید