خروج موقتی یوونتوس از بحران با برد مقابل سالرنیتانا، پیروزی پرگل آتالانتا در شب هت تریک پاشالیچ

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، خبرگزاری خبرنگاران- یوونتوس مقابل ضعیف ترین تیم لیگ، یک برد نسبتا راحت به دست آورد

خروج موقتی یوونتوس از بحران با برد مقابل سالرنیتانا، پیروزی پرگل آتالانتا در شب هت تریک پاشالیچ

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، به غیر از لحظه هیجان انگیزی که ضربه لوکا رانیری با بدشانسی به تیر دروازه یوونتوس خورد، سالرنیتانا نشان داد اصلا در حد و مقدار های سری آ نیست و یوونتوس با مالکیت کامل توپ و میدان، یک برد آسان کسب کرد. یوونتوس با این برد خوب در سالرنو، می تواند روحیه اش را کمی بهتر ببیند. پائولو دیبالا در این بازی می توانست هت تریک کند اما یک موقعیت تک به تک و ضربه پنالتی ثانیه های سرانجامی را از دست داد تا یووه به برد 2-0 بسنده کند.

شاگردان مکس آلگری که در دو ملاقات قبلی شان مقابل آتالانتا و چلسی شکست خورده بودند، در ملاقات امشب علی رغم از دست دادن یک پنالتی در ثانیه های سرانجامی، توانستند به سه امتیاز بازی برسند. یوونتوس بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 4 بود که روی حرکت دژان کولوسفکی،پائولو دیبالا صاحب موقعیت شد اما ضربه او دقیقا به جایی رفت که دروازه بان سالرنیتانا حضور داشت.

در ادامه بازی متعادل شد و در دقیقه 15، روی یک حرکت از سمت راست و ارسال کولیبالی، سیمی می توانست با ضربه سر کار را تمام کند اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت. پس از آن نوبت بازیکنان یوونتوس بود که حملاتی را روی دروازه حریف ترتیب دادند و خاتمه در دقیقه 21 به گل رسیدند. روی یک حرکت تیمی بود که دیبالا بعد از یک و دو با کولوسفکی صاحب موقعیت شد و با یک ضربه تماشایی دروازه سالرنیتانا را باز کرد.

تنها یک دقیقه بعد تیم میزبان می توانست به گل تساوی برسد اما شزنی این بار در موقعیت تک به تک مانع گلزنی سیمی شد؛ ضمن اینکه داور هم این صحنه را آفساید گفت. در ادامه باز هم این یوونتوسی ها بودند که بیشتر ابتکار عمل را در اختیار داشتند و در دقیقه 28، جورجو کیه لینی پیروز شد روی یک ضربه آزاد، توپ برگشتی را تبدیل به گل کند اما داور به علت آفساید این گل را نپذیرفت. در دقایق سرانجامی نیمه اول باز هم این بازیکنان یوونتوس بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند و یکی دو موقعیت دیگر روی دروازه حریف ایجاد کردند اما در این نیمه توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و نیمه اول با همان یک گل به سود یووه به سرانجام رسید.

نیمه دوم را سالرنیتانا بهتر آغاز کرد اما بازیکنان یوونتوس خیلی زود توانستند ابتکار عمل را در دست بگیرند و در دقیقه 57، روی پاس کولوسفکی، این بار کوادرادو بود که صاحب موقعیت شد اما ضربه او از بالای دروازه حریف به بیرون رفت. یک دقیقه بعد همه چیز برای گل تساوی سالرنیتانا فراهم بود اما ضربه خطرناک رانیری به تیر دروازه یوونتوس برخورد کرد.

در ادامه باز هم یوونتوسی ها بر بازی مسلط شدند و بعد از چند حمله نصفه و نیمه، خاتمه در دقیقه 70 به گل دوم رسیدند. روی ارسال زمینی برناردسکی از سمت چپ بود که توپ روی تیر اول به موراتا رسید و او هم با یک ضربه حساب شده، توپ را از بین پاهای دروازه تبدیل به گل کرد. رجحان یوونتوسی ها بعد از این گل هم ادامه داشت و باز هم بازیکنان این تیم بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند تا اینکه در وقت های تلف شده صاحب یک ضربه پنالتی شدند. خطای گیومبر روی موراتا را داور پنالتی گفت. دیبالا پشت توپ نهاده شد اما لغزش او باعث شد تا ضربه اش از بالای دروازه به بیرون برود و بازی با همان نتیجه 2-0 به سود یووه به سرانجام برسد.

توضیح گل ها:

سالرنیتانا 0-1 یوونتوس؛ پائولو دیبالا 21`: مهاجم آرژانتینی یوونتوس روی حرکتی که خودش آغاز کرد، یک گل عالی به ثمر رساند. دیبالا پس از یک-دو با کولوسفسکی، صاحب فرصت شوت زنی شد و از نزدیکی خط محوطه جریمه با یک شوت پرسرعت و دقیق، دروازه سالرنیتانا را فرو ریخت.

سالرنیتانا 0-2 یوونتوس؛ آلوارو موراتا 70`: پائولو دیبالا با یک پاس بلند، برناردسکی را در فضایی آزاد صاحب توپ کرد. او نیز با پاسی عرضی، توپ را به آلوارو موراتا رساند که او با یک ضربه نرم و آرام، توپ را به آسانی وارد دروازه حریف کرد. بلک، دروازه بان سالرنیتانا روی صحنه گل واکنشی ناشیانه داشت.

- آتالانتا با هت تریک ماریو پاشالیچ تواسن ونتزیا را از پیشرو بردارد. با هت تریک ماریو پاشالیچ، حالا آتالانتا به راحتی می تواند به کسب رتبه های بهتر از چهارمی هم بیاندیشد. در چارچوب اولین بازی از هفته پانزدهم سری آ، آتالانتا میزبان ونتزیا بود. تکلیف این بازی در همان 12 دقیقه ابتدایی و جایی که ماریو پاشالیچ، آتالانتا را با نتیجه 2-0 پیش انداخت. بازی با رجحان تیم گاسپرینی ادامه پیدا کرد و اولین گل نیمه دوم را هم آتالانتا به ثمر رساند، جایی که تئون کومپنیرس زننده سومین گل بود. شب رویایی پاشالیچ در دقیقه 67 و با تکمیل هت تریکش کامل شد؛ آتالانتا با نتیجه 4-0 مهمانش را با شکست بدرقه کرد و با یک بازی بیشتر در یک امتیازی میلان و هم امتیاز با اینتر نهاده شد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "خروج موقتی یوونتوس از بحران با برد مقابل سالرنیتانا، پیروزی پرگل آتالانتا در شب هت تریک پاشالیچ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خروج موقتی یوونتوس از بحران با برد مقابل سالرنیتانا، پیروزی پرگل آتالانتا در شب هت تریک پاشالیچ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید