در سفر به آنتالیا در هتل بمانیم؟! معرفی تفریحات شهر آنتالیا

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، تفریحات شهر آنتالیا یکی از یکی مجذوب کننده تر هستند. به نظر شما در سفر به شهر آنتالیا بهتر است در هتل مانده و از بعضی امکانات بی نظیری که در هتل ها وجود دارد استفاده کنیم و یا اینکه به خارج از هتل رفته و سفر خود را به شکل دیگری معنا کنیم؟ اگر شما به این شهر سفر کنید چه می کنید و دوست دارید چه کارها و تفریحاتی را در شهر آنتالیا تجربه کنید؟

در سفر به آنتالیا در هتل بمانیم؟! معرفی تفریحات شهر آنتالیا

اگر برای سوالات بالا پاسخی ندارید اصلا نگران نباشید؛ ما در این متن قصد داریم در خصوص مجذوب کنندهیت هایی که در هتل های آنتالیا و خارج از دیوار هتل های آنتالیا برای گردشگرها و جهانگرد ها فراهم شده، صحبت کنیم. امیدواریم بعد از مطالعه این متن متوجه شوید به انجام چه کاری در این شهر علاقه فراوانی دارید.

امکانات هتل های آنتالیا

برخی هتل های آنتالیا به آنچنان امکانات حیرت آوری مجهز شده اند که گاهی اوقات خروج از هتل به یکی از سخت ترین کارها جهان تبدیل می گردد. شاید در اینجا از خود سوال کنید که مگر این امکانات چه هستند که فرد را برای خروج از هتل دچار تردید و دودلی می کنند؟ پاسخ این سوال را در ادامه شرح خواهیم داد.

تفریحات شهر آنتالیا | استخرهای هتل

برخی از هتل های آنتالیا چندین استخر دارند. این استخرها شامل استخرهای سرباز و سرپوشیده هستند و به مسافران این امکان را می دهند تا در صورت تمایل، به آب تنی در فضای داخلی هتل پرداخته و احتیاجی نباشد مسافتی را تا ساحل طی کنند.

استخرهایی که در هتل های مجلل و شیک این شهر ساخته شده اند به حدی زیبا و مسحور کننده هستند که امکان ندارد هوس شنا کردن در این استخرها به سرتان نزده باشد. شنا کردن در استخرهایی که زیر آسمان آبی قرار گرفته نیز بسیار مجذوب کننده و هیجان انگیز است و تصور شما را از سفر به آنتالیا به کلی تغییر خواهد داد.

نه تنها شنا کردن در استخرهایی که آب بسیار تمیز و زلالی دارند می تواند یکی از هیجان انگیزترین و دوست داشتنی ترین قسمت های سفر شما باشد بلکه چشم اندازهای زیبایی که در مقابل این استخرها وجود دارد نیز در نوع خود بسیار تماشایی است. آسمان آبی، دریای وسیع و پهناور و منظره ها طبیعی از جمله منظره های هستند که با شنا کردن در این استخرها می توانید اجازه تماشای آنها را به دست آورید.

برخی هتل ها نیز استخرهای مخصوص بچه ها دارند و شما می توانید به بچه ها خود اجازه دهید تا در این استخرها شنا کنند و لذت سفر را دو برابر بیشتر بچشند.

مراکز اسپا

یکی از معروف ترین تفریحات و امکاناتی که در داخل هتل های آنتالیا ارائه می گردد، مراکز اسپا هستند. حیف است که در یک هتل لوکس و شیک اقامت داشته باشید اما به مراکز اسپا نروید و از خدمات فوق العاده این مراکز استفاده نکنید. تفریحات شهر آنتالیا تنها شامل استخر نیست و مراکز اسپا نیز می توانند به شکل دیگری زمینه ساز یک تفریح و سفر شاد برای افراد باشند.

البته توجه داشته باشید که در مراکز اسپا هتل های شهر آنتالیا تنها خدمات ماساژ و ریلکس کردن ارائه نمی گردد و شما می توانید از امکانات متفاوت آن همانند روش های مراقبتی از پوست، ماساژ با انواع روغن، برنامه های تناسب اندام و غیره نیز استفاده کنید.

در برخی از مراکز اسپا حرفه ای در هتل ها، حرکاتی در جهت افزایش سلامت جسم نیز به شما ارائه خواهد شد. برای مثال برخی از این حرکات می توانند موجب تنظیم فشار خون افراد، بهبود پیدا کردن جریان خون و کاهش درد در ماهیچه ها شوند.

تفریحات شهر آنتالیا | پارک آبی هتل های آنتالیا

شاید با شنیدن این موضوع که برخی از هتل های آنتالیا به یک پارک آبی مجهز هستند تعجب کنید، اما باید بدانید که این مساله واقعیت داشته و چند هتل در آنتالیا با داشتن یک پارک آبی سعی می کنند برترین شرایط را برای مسافران و گردشگرها فراهم کنند. تمام امکانات هتل های آنتالیا را که در کنار هم قرار دهید متوجه خواهید شد که چرا بیشتر افراد دوست دارند حتی برای یک بار هم که شده به این شهر سفر کنند و در یک هتل لوکس و مجهز اقامت داشته باشند.

پارک های آبی بزرگ و بسیار زیبایی در برخی هتل های شهر آنتالیا ساخته شده و جالب است که بدانید رفتن به این پارک های آبی برای افرادی که در هتل مذکور اقامت دارند رایگان خواهد بود. بنابراین شما هر زمان که تمایل داشته باشید می توانید دست بچه ها خود را گرفته و به پارک های آبی ساخته شده در محوطه هتل بروید. سرسره های آبی که هر کدام برای افزایش هیجان شما پیچ و تاب خاصی پیدا نموده اند در این پارک های آبی به چشم می خورند.

برنامه های سرگرم کننده

امکانات و مجذوب کنندهیت هایی که در داخل هتل های این شهر وجود دارد تنها به مراکز اسپا و پارک آبی و غیره ختم نمی گردد. در برخی هتل ها برنامه های سرگرم کننده ای ارائه می گردد که آن نیز می تواند قسمتی از تفریحات شهر آنتالیا به شمار رود. برای مثال عده ای از هتل های این شهر سینمای چند بعدی دارند و شما می توانید با حضور در آن یک فیلم هیجان انگیز و بسیار متفاوت را تماشا کنید.

برخی دیگر از هتل های شهر آنتالیا در شب نیز از کوشش و تکاپو برای ایجاد لحظاتی شاد برای مسافرین خود دست بر نمی دارند. برنامه های تفریحی و شاد از جمله اتفاقاتی است در این هتل ها تدارک دیده شده و مسافرین می توانند لحظات متفاوتی را با تماشای این برنامه ها تجربه کنند.

تفریحات شهر آنتالیا | تفریحات خارج از هتل

زیبایی ها و امکاناتی که در هتل های شهر آنتالیا وجود دارد نباید باعث گردد که شما تمام مدت در هتل حضور داشته باشید و از گوشه گوشه این شهر تماشا نکنید. در سفر به کشور ترکیه و خصوصا شهر آنتالیا تعادل داشته، همه چیز را در کنار هم داشته باشید و هم از امکانات داخل هتل استفاده نمایید و هم از امکانات تفریحی شهر آنتالیا که خارج از دیوارهای محل اقامتتان برای شما تدارک دیده شده است، لذت ببرید. برخی از کارهای هیجان انگیز و دوست داشتنی که امکان انجام آنها در خارج از هتل برای مسافرین فراهم شده، در ادامه آورده شده است.

انجام بازی گلف در شهر آنتالیا

یکی از معروف ترین شهرهایی که زمین های گلف بسیار حرفه ای را برای گلف بازان فراهم نموده شهر آنتالیا است. در منطقه ها مختلف این شهر که بگردید زمین های گلف بسیار با کیفیتی را مشاهده خواهید کرد. در صورتی که به اصول و قواعد این ورزش آشنا هستید، می توانید در این زمین های حرفه ای، گلف بازی کنید و ساعات حضور خود را در این شهر رنگ و بویی متفاوت ببخشید.

اغلب زمین های گلف موجود در این شهر از استانداردهای روز جهان پیروی نموده و در برترین شرایط ساخته شده اند. اگر به منطقه بلک این شهر رفته باشید به احتمال زیاد، چندین زمین گلف را در آنجا مشاهده نموده اید.

هر سال، عده ای زیادی برای آنکه در یکی از زمین های گلف این شهر مشغول به بازی شوند به آنتالیا سفر می کنند. همه چیز در این شهر فراهم شده تا شما بتوانید یکی از به یادماندنی ترین و خاطره انگیزترین سفرهای خود را تجربه نمایید.

بازدید از شهر تاریخی آنتالیا

واقعا حیف است که فردی به شهر آنتالیا سفر کند اما تمام وقت خود را در مراکز خرید و یا در مراکز تفریحی سپری کند. تفریحات شهر آنتالیا و گشت و گذار در این شهر بدون بازدید از منطقه ها تاریخی و باستانی آن تکمیل نمی گردد.

در این شهر آثار تاریخی فراوانی وجود دارد که همه آنها حداقل ارزش یک بار تماشا را دارند. از جمله آثار تاریخی شهر آنتالیا می توان به شهر قدیمی فاسلیس، شهر باستانی لیسیان، کلیسای سنت نیکولاس، شهر باستانی میرا، شهر باستانی کالیچی و غیره اشاره نمود.

تفریحات شهر آنتالیا| رفتینگ در آنتالیا

از دیگر تفریحات شهر آنتالیا، رفتینگ است. رفتینگ در آب های خروشان و وحشی این شهر نیز در نوع خود بسیار هیجان انگیز و لذت بخش است. اگر تصور می کنید که شجاعت قایق سواری در آب های رام نشده این سرزمین را دارید و همزمان با آن دوست دارید از منظره ها طبیعی که در این شهر وجود دارد تماشا کنید، حتما رفتینگ این شهر را نیز تجربه کنید.

غواصی در آب های مدیترانه شهر آنتالیا

غواصی کردن برای عده ای، درست مانند یک تفریح و تفریح پر از هیجان است. زیر آب اقیانوس و دریا، زیبایی های فراوانی وجود دارد و امکان تماشای آنها تنها با غواصی کردن امکان پذیر خواهد بود.

از دیگر تفریحات شهر آنتالیا، غواصی در آب های زلال دریایی است که این شهر در کنار آن قدم علم نموده است. اگر حس می کنید که بدون غواصی در زیر آب سفر شما ناقص می باشد حتما در تورهای یک روزه که به شما امکان می دهد تا در 6 نقطه از این شهر به غواصی بپردازید، شرکت کنید.

تفریحات شهر آنتالیا | موزه های شهر آنتالیا

از دیگر تفریحات شهر آنتالیا که آن نیز به روش خود قادر است بسیار دوست داشتنی و مجذوب کننده ظاهر گردد، موزه ای است که در این شهر ساخته شده است. موزه این شهر در کلیه روزهای هفته به غیر از روز دوشنبه باز است و می توانید با مراجعه به این موزه از اشیاء گرانبها و ارزشمندی که در آن نگهداری می گردد تماشا کنید. صحنه های جالب فراوانی در این موزه وجود دارد که بسیار ارزشمند و قابل توجه هستند.

خرید در مراکز خرید آنتالیا

یکی از بخش های هیجان انگیز و دوست داشتنی سفر، خرید است. در آنتالیا مراکز خرید فراوانی وجود دارد و این امکان به مسافرین داده شده تا هر آنچه که احتیاج دارند و تصور می کنند که با داشتنش می توانند شادی بیشتری را تجربه کنند، خریداری کنند.

در اغلب خیابان های این شهر حداقل یک مرکز خرید ساخته شده است و این نیز از جمله تفریحات شهر آنتالیا برای خانم هاست تا ساعات زیادی در پاساژها و مراکز خرید این شهر وقت گذرانده و خرید کنند.

تفریحات شهر آنتالیا | سافاری در آنتالیا

از دیگر تفریحات شهر آنتالیا، سافاری است. تور سافاری سواری که در این شهر برگزار می گردد هیجان فراوانی داشته و افرادی که تمایل دارند هیجان را چاشنی تمامی سفرهای خود کنند حتما باید یک بار سافاری این شهر را نیز تجربه کنند.

توری که به صورت یک روزه و با سافاری فراهم می گردد به افراد امکان می دهد تا از کوه های ثور، منظره ها زیبا و تماشای و روستاهای قدیمی شهر آنتالیا تماشا کنند و هیجان را به صورت دیگری برای خود معنا کنند. این سفر حدود ده ساعت به طول می انجامد و مجذوب کنندهیت فراوانی با خود به همراه دارد.

اسب سواری در جنگل ها

آب و هوای فوق العاده و قرارگیری در ساحل باعث به وجود آمدن جنگل های فراوان و انبوهی در این شهر شده است. عاشقان اسب سواری زمانی که نام شهر آنتالیا را می شوند تنها به یکی از تفریحات شهر آنتالیا فکر می نماید و آن هم اسب سواری در جنگل های آن است.

اگر دوست دارید همراه با یک اسب سالم و قدرتمند از صحنه های زیبایی که در جنگل های این شهر وجود دارد تماشا کنید، حتما یک زمان مناسب را در نظر گرفته و به اسب سواری بپردازید.

تفریحات شهر آنتالیا | شکم گردی

نمی توان به یک شهر که در دیار دیگری قرار گرفته است سفر کرد و شکم گردی نکرد. یکی از مجذوب کننده ترین و خوشمزه ترین تفریحات شهر آنتالیا، شکم گردی در این شهر است. ذائقه ترکیه ای ها به ذائقه ما ایرانی ها بسیاز نزدیک است و به همین علت می توانید غذاهای فوق العاده خوش طعمی را در این شهر میل کنید. رستوران های زیادی در این شهر وجود دارد که به شما اجازه می دهند غذایی مطابق با میل و طبع خود سفارش داده و از خوردن آن لذت ببرید.

آکواریوم آنتالیا

یکی از بزرگ ترین آکواریوم های جهان در شهر آنتالیا ساخته شده است. این آکواریوم زیبا و متفاوت بدون شک قادر است تعجب و هیجان شما را از حضور در چنین فضایی به اوج رسانده و سفر شما را به یک سفر به یادماندنی و خاطره انگیزه تبدیل کند. بسیاری از کسانی که از این آکواریوم تماشا نموده اند، از تماشا این همه زیبایی و مجذوب کنندهیت دچار حیرت و شگفتی شده اند.

منبع: الی گشت

به "در سفر به آنتالیا در هتل بمانیم؟! معرفی تفریحات شهر آنتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در سفر به آنتالیا در هتل بمانیم؟! معرفی تفریحات شهر آنتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید