دلیل عجیب توقف شماره گذاری خودرو و موتورسیکلت ؛ برگه اسقاط کم آمد؟ ، نامه منطقی به وزارت کشور

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، معاون وزیر صمت در نامه ای به مشاور وزیر کشور با اشاره به رسوب خودروهای تجاری و موتورسیکلت تولیدی کشور در انبارها گفت، با توجه به کمبود برگه اسقاط، شماره گذاری خودروهای تجاری و همچنین موتورسیکلت ها دچار مشکل شده است.

دلیل عجیب توقف شماره گذاری خودرو و موتورسیکلت ؛ برگه اسقاط کم آمد؟ ، نامه منطقی به وزارت کشور

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، منوچهر منطقی در نامه ای به مشاور وزیر کشور در امور فناوری علت اصلی حذف الزام برگه گواهی اسقاط برای شماره گذاری خودروهای تجاری و موتورسیکلت را کمبود برگه اسقاط و رسوب محصولات تولیدی در انبارها گفت.

معاون وزیر صنعت اضافه کرد: با توجه به کمبود برگه اسقاط، شماره گذاری خودروهای تجاری و همچنین موتورسیکلت ها دچار مشکل شده است و عملاً واحدهای تولیدی انبوهی از محصولات خود را در پارکینگ های متعدد انبار نموده اند و قابلیت عرضه ندارند که این مسئله علاوه بر کاهش تولید، افزایش قیمت محصولات در بازار را نیز در پی داشته است.

براساس این نامه در صورت عدم وجود گواهی اسقاط، تولیدنمایندگان باید مبلغ مابه ازای آن را در صندوق محیط زیست واریز نمایند تا براساس آن بتوان تسهیلات مناسبی را برای مشتریانی که قصد جایگزینی خودروی فرسوده خود را دارند اختصاص داد.

منبع: همشهری آنلاین

به "دلیل عجیب توقف شماره گذاری خودرو و موتورسیکلت ؛ برگه اسقاط کم آمد؟ ، نامه منطقی به وزارت کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلیل عجیب توقف شماره گذاری خودرو و موتورسیکلت ؛ برگه اسقاط کم آمد؟ ، نامه منطقی به وزارت کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید