سازمان تنطیم مقررات سکوت خود را در برابر اقدام جنجالی همراه اول، خواهد شکست، تهدید مشترکان به علت عدم پرداخت قبض!

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، در حالی که روزها از اقدام پر سر و صدای همراه اول مبنی بر تهدید و جریمه مشترکانی که صورت حساب خود را پرداخت نکرده اند، میگذرد؛ همراه اول در سکوت خبری به سر می برد و سازمان تنظیم مقررات وعده شکستن سکوت خود را داده است.

سازمان تنطیم مقررات سکوت خود را در برابر اقدام جنجالی همراه اول، خواهد شکست، تهدید مشترکان به علت عدم پرداخت قبض!

به گزارش خبرگزاری وبلاگ ادکلن شنل ، اواخر هفته گذشته بود که پیامک همراه اول به مشترکانی که در پرداخت صورت حساب کوتاهی نموده بودند، خبرساز شد.

اپراتور همراه اول بدون اعلام استناد به بندهای قانونی در پیامکی به این مشترکان و با ادبیات همراه با تهدید برای آنها جریمه در نظر گرفته است.

در این پیامک آورده شده است: مشترک گرامی به اطلاع می رساند، در صورت عدم پرداخت صورت حساب دوره و اعمال محدودیت ، وصل مجدد مشمول 50000 ریال هزینه وصل خواهد شد.

این اقدام همراه اول در شبکه های اجتماعی سر و صدای زیادی بپا نموده است؛ تعداد زیادی از کاربران بر این باورند که همراه اول در وضعیتی که خدمات دهی ضعیفی دارد نباید مشترکان خود را تهدید کند، در این میان بعضی از کاربران این اپراتور همراه بر این باورند که همراه اول شرایط مالی سختی را سپری می نماید که دست به چنین اقدامی زده است.

پیگیری های وبلاگ ادکلن شنل منجر به شکستن سکوت سازمان تنظیم مقررات شده است؛ بنابر گفته پژوهش، روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات، این سازمان به زودی اطلاعیه ای در این خصوص منتشر خواهد نمود.

  • علت قطعی اینترنت اعلام شد/ عذرخواهی ارتباطات زیرساخت

  • جدیدترین اقدام جنجالی همراه اول/تهدید مشترکان با کدام قانون؟

لازم به ذکر است که این اقدام در حالی از سوی همراه اول صورت می گیرد که رشد افسارگسیخته نرخ تورم و جهش خط فقر روز به روز قدرت خرید مردم را کاهش می دهد.

227323

منبع: خبرآنلاین

به "سازمان تنطیم مقررات سکوت خود را در برابر اقدام جنجالی همراه اول، خواهد شکست، تهدید مشترکان به علت عدم پرداخت قبض!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سازمان تنطیم مقررات سکوت خود را در برابر اقدام جنجالی همراه اول، خواهد شکست، تهدید مشترکان به علت عدم پرداخت قبض!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید