شجاعی: من با تراکتور قرارداد دارم، متاسفم که کمیته انضباطی خودش تخلف می نماید

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، مسعود شجاعی کاپیتان تیم فوتبال تراکتور بعد از قهرمانی این تیم تبریزی در جام حذفی صحبت های تندی علیه کمیته انضباطی عنوان نمود.

شجاعی: من با تراکتور قرارداد دارم، متاسفم که کمیته انضباطی خودش تخلف می نماید

به گزارش ، مسعود شجاعی کاپیتان تیم فوتبال تراکتور بعد از قهرمانی این تیم تبریزی در جام حذفی اظهار کرد: من با تراکتور قرارداد دارم و باید ببینم که فصل آینده به چه صورت می گردد. من دوست داشتم قهرمان شویم تا این مسئله را مطرح کنم. در بازی با گل گهر اتفاقاتی رخ داد که 3 جلسه محروم شدم، خیلی برای این فوتبال متاسف هستم.

او ادامه داد: به هر حال در فوتبالی که همه از پاکی، خیرخواهی و انسانیت حرف می زنند، من 3 جلسه با رای جعلی کمیته انضباطی محروم شدم. کمیته ای که کارش باید رسیدگی به تخلفات باشد خودش تخلف می نماید. سید علی شاهد این موضوع است و هیچ گزارشی از عملکرد من به کمیته انضباطی راائه نکرد و کمیته انضباطی 3 بازی من را محروم کرد. کمیته انضباطی طی گزارشی به کمیته استیناف اعلام نموده است که من به داور گفتم که چقدر گرفته است و من بیشتر از این می دهم.

شجاعی گفت: سید علی داور بازی قسم خورد که گزارشی به کمیته انضباطی ارائه ننموده است، اما کمیته انضباطی رای محرومیت برایم صادر کرد، چون تا به امروز به این کمیته نرفتم و آن ها با من لج کردند. همچنین برای فوتبالی که کمیته انضباطی اش تخلف می نماید باید تاسف خورد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "شجاعی: من با تراکتور قرارداد دارم، متاسفم که کمیته انضباطی خودش تخلف می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شجاعی: من با تراکتور قرارداد دارم، متاسفم که کمیته انضباطی خودش تخلف می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید