ورزش

تصاویر، شیک ترین محصول چری در کانون توجه خودروهای برقی

اکسید اکسلانتیکس ES که نام Sterra ES را در بازار چین نیز به خود اختصاص داده؛ خودروی برقی شیکی است که در کارخانه های پیشرفته چین متولد شده؛ با قیمت اولیه 31600 دلار قیمت گذاری شده و روی خط باریکی بین نوآوری های پیشرفته و تجملات بی نظیر می رقصد.

8 اردیبهشت 1403

صوت درمانی چیست؟

موسیقی تاثیر زیادی بر روحیه و حس و حال ما دارد. ضرب های تند آهنگ ما را تحریک می نمایند و به ما انگیزه می دهند که ورزش کنیم، آهنگ های آروم باعث می شوند احساس غمگینی و مالیخولیایی کنیم و موسیقی آرام بخش به ما یاری می نماید به خواب برویم. صدا ها دارای ارتعاشاتی...

6 اردیبهشت 1403

برترین سایت یافتن سرمایه گذار برای ایده، استارتاپ ، کسب وکار

در دنیای پرفراز و نشیب کسب وکار، امکان متصل شدن به سرمایه گذاران احتمالی می تواند زندگی حرفه ای یک کارآفرین را دگرگون کند. رویدادهایی مانند همایش ها و نمایشگاه های استارتاپی از برترین بسترهای گردهمایی استارتاپ ها و سرمایه گذاران به حساب می آیند. بنیان...

14 فروردین 1403

22 مقصد ساحلی جنوب برای سفر در تعطیلات بهمن

نوار ساحلی جنوب ایران، آن قدر منطقه ها بکر و چشم اندازهای کم نظیرو مردمان دوست داشتنی و خونگرم دارد که هر گردشگری را می تواند راضی کند و لحظات به یادماندنی برایش خلق کند.

2 بهمن 1402

جادوی مراقبت از سنگ های فیروزه: ترفندهایی برای حفظ براقیت و زیبایی این سنگ باستانی

سنگ فیروزه نیشابور، با رنگ آسمانی خود و زیبایی فراوانش، از دیرباز جذابیت و هواداران بسیاری را به خود جلب نموده است. جواهراتی مانند انگشتر فیروزه، گردنبند، دستبند و...هواداران زیادی پیدا نموده است. برای حفظ درخشش و زیبایی این سنگ گرانبها، احتیاج به نگهداری...

20 آذر 1402

کالری هر سیخ جوجه کباب با برنج چند گرم و چقدره؟

کالری جوجه کباب با برنج یا بدون برنج به مقدار کالری هر یک سیخ جوجه کباب بدون استخوان و با استخوان میتواند برای حفظ رژیم شما مهم باشد.

19 شهریور 1402

مهاجم استقلال رسماً به ذوب آهن پیوست

خاقانی یکی از بازیکنانی بود که برخلاف میل جواد نکونام به وسیله علی خطیر در فهرست خروجی باشگاه استقلال نهاده شد، تا مدیران باشگاه بتوانند قوانین مربوط به سقف بودجه را رعایت نمایند.

14 شهریور 1402

مصدومیت اخباری، در بدترین زمان ممکن

محمدرضا اخباری دروازه بان تیم فوتبال گل گهر سیرجان در بدترین زمان ممکن مصدوم شد.

7 شهریور 1402

کم کردن وزن با پیاده روی؛ هرهفته یک کیلو کم کنید

پیاده روی یک راه آسان برای خلاص شدن از وزن اضافه است، ولی انتظار نداشته باشید یک پیاده روی کوتاه اطراف بلوکتان باعث کاهش وزن سریع شود.

6 شهریور 1402

یحیی گل محمدی تکلیف همه را روشن کرد ، مهاجم بعدی پرسپولیس مشخص شد؟

یحیی گل محمدی در نشست خبری قبل از بازی با ذوب آهن صراحتا گفت گزینه ای برای خط حمله ندارد.

3 شهریور 1402

اسپانیا فاتح جام جهانی فوتبال زنان

جام جهانی فوتبال زنان امروز با قهرمانی ماتادورها به خط سرانجام رسید. در مرحله فینال این رقابت ها که در استرالیا برگزار می گردد امروز یکشنبه اسپانیا و انگلیس به مصاف هم رفتند.

29 مرداد 1402

محرومیت رکورددار دوی 100 متر دنیا به علت دوپینگ

رکورددار دوی 100 متر زیر 20 سال دنیا به طور موقت محروم شد.

21 مرداد 1402

روبات ها این بشقاب غول پیکر را جارو می نمایند ، تعمیرات و نگهداری هوشمند بزرگ ترین تلسکوپ رادیویی دنیا

بزرگترین تلسکوپ رادیویی دنیا از روبات های هوشمند تعمیر و نگهداری یاری می گیرد.

19 مرداد 1402

حرکت زشت کریستیانو رونالدو مقابل فیلمبردار

النصر که روز پنج شنبه و در تور پیش فصل ژاپن برابر اینتر به تساوی رسیده بود، پس از طی کردن یک سفر دور و دراز به عربستان بازگشت و آدینه شب در نخستین ملاقات از جام ملک سلمان به مصاف الشباب رفت که این ملاقات با تساوی بدون گل به انتها رسید.

7 مرداد 1402

تیم پرقدرت آفریقایی در پی بازی با ایران ، مصاف دوباره با رقیب جام جهانی

فدراسیون فوتبال نیجریه از کوشش برای برگزاری ملاقات محبت آمیز با ایران سخن گفت.

5 مرداد 1402

روده های خود را با مصرف گلوتامین ایمن کنید

در اینجا چند روش رایج برای استفاده از گلوتامین آورده شده است تا طریقه مصرف درست آن را بدانید.

31 تیر 1402

گران قیمت ترین بازیکن لیگ ایران در پرسپولیس

بیست وسومین دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران قرار است از 12 مرداد به طور رسمی آغاز گردد تا تیم های مدعی، رقابتی احتمالا فرسایشی را برای رسیدن به عنوان قهرمانی از سر بگیرند. اگر اتفاق غیرمنتظره ای رخ ندهد، مدعیان قهرمانی همان تیم های بالانشین فصل گذشته...

29 تیر 1402

تصویر نو از قرارداد بیرانوند با پرسپولیس پس از پیشنهاد 100 میلیاردی استقلال

آنالیز قرارداد تازه دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس نشان می دهد که او با وجود شایعات فراوان، با عددی در حدود سقف باشگاه پرسپولیس قرارداد امضا نموده است.

25 تیر 1402

دعوای علنی نکونام و گل محمدی بر سر یک بازیکن

سعید عزت اللهی در عین حال که با تماس مدیران و مربیان پرسپولیس و استقلال روبرو شده، پیشنهاد تمدید قرارداد وایله را هم در جیب دارد. البته علاقه شماره شش سابق تیم ملی به همتای کنونی خود ریشه در گذشته دارد. نکونام فصل گذشته نیز رسما از پیشنهاد و تماس خود برای...

23 تیر 1402

سرگرمی هیجان انگیز دشمنان طبیعت

شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که به ورزش های هیجان انگیز علاقه دارند؟ از ورزش آفرود سواری چیزی می دانید؟ به مضرات این ورزش آگاهی دارید؟

22 تیر 1402
تعداد: (281)