والیبال

22 مقصد ساحلی جنوب برای سفر در تعطیلات بهمن

نوار ساحلی جنوب ایران، آن قدر منطقه ها بکر و چشم اندازهای کم نظیرو مردمان دوست داشتنی و خونگرم دارد که هر گردشگری را می تواند راضی کند و لحظات به یادماندنی برایش خلق کند.

2 بهمن 1402

کالری هر سیخ جوجه کباب با برنج چند گرم و چقدره؟

کالری جوجه کباب با برنج یا بدون برنج به مقدار کالری هر یک سیخ جوجه کباب بدون استخوان و با استخوان میتواند برای حفظ رژیم شما مهم باشد.

19 شهریور 1402

ساعت بازی والیبال ایران ، آمریکا؛ تیم ملی در جدول چندم است؟

خبرنگاران- لیگ ملت های والیبال سال 2023 در گروه مردان از 16 خرداد ماه شروع شد تا تیم ملی والیبال ایران پنجمین حضور خود را در این رقابت ها تجربه کند.

2 تیر 1402

باید هزینه جوان گرایی را بپردازیم، صبح زود به مصاف ازبکستان می رویم

سرمربی تیم ملی والیبال زنان ایران با اشاره به جوان گرایی در این تیم گفت: وقتی از بازیکنان جوان استفاده می کنیم باید هزینه های آن را بپردازیم.

31 خرداد 1402

افشاردوست: در لیگ ملت های والیبال کار سختی در پیش داریم

مربی تیم ملی والیبال ایران گفت: ژاپن یکی از آماده ترین تیم های حال حاضر جهان است. بازی والیبال خوبی ارائه می دهد و برابر حریفان عالی صف آرایی می کند.

13 خرداد 1402

ستاره های تیم ملی بازیگر می شوند!

لیگ ملت های والیبال سال 2023 در گروه مردان از 16 خردادماه شروع می گردد و یکم مرداد با معرفی تیم های برتر به انتها خواهد رسید و تیم ملی والیبال ایران که پنجمین حضور خود را در این رقابت ها تجربه خواهد نمود.

10 خرداد 1402

عجیب ترین ساحل ایران کجاست؟

طبیعت زیبای جنوب ایران چشم نواز و مسحور کننده است به طوری که تجربه لذت بخش سفر به این منطقه و تماشا جاذبه های طبیعی و شگفت انگیز آن محال است تا مدت ها از خاطرتان برود.

8 فروردین 1402

کمبود تجهیزات ورزشی در شهرستان بن

نماینده بن در شورای اسلامی چهارمحال وبختیاری گفت: کمبود تجهیزات ورزشی مانند توپ، تور والیبال و سایر امکانات در شهر ها و دهستان های این شهرستان وجود دارد.

23 آبان 1401

واکنش آلکنو به جنجال دریافت دستمزد نجومی از ایران

مصطفی کارخانه روز گذشته در یک برنامه تلویزیونی جنجال آفرید. این پیشکسوت والیبال ایران، در خصوص دستمزد بهروز عطایی، صحبت های عجیبی را بیان کرد که مجبور شد حتی به خاطر بعضی از آن ها عذرخواهی هم بکند.

4 مرداد 1401

سیچلو: بخشی از قلبم به ایران تعلق دارد

سرمربی تیم العربی قطر با ابراز خرسندی از تدوام پیشرفت والیبال در ایران گفت: سال ها در ایران بودم و بخشی از قلبم به این کشور تعلق دارد.

18 آبان 1400

پخش زنده فوتبال امروز، شنبه 13 شهریور از تلویزیون

خبرنگاران: امروز رقابت های فوتبال انتخابی جام جهانی در منطقه اروپا مورد توجه برای پخش زنده قرار گرفته است و در جدول پخش دو شبکه ورزش و شبکه سه سیما چند بازی مهم دیده می گردد.

14 شهریور 1400

کوبیاک: والیبال ایران را در المپیک2020 حریف نمی دانیم!

میخال کوبیاک کاپیتان تیم لهستان در صحبت های تازه خود به کری خوانی علیه رقبای تیم ملی کشورش پرداخته است.

8 مرداد 1400

معروف: راضی نیستم، می توانستیم بهتر باشیم، همه چیز تحت کنترل آلکنوست

کاپیتان تیم ملی والیبال از حضور ولادیمیر آلکنو در این تیم ابراز خرسندی کرد و گفت که این مربی همه چیز را تحت کنترل دارد.

3 تیر 1400

ارتباط مستقیم بامربیان ایرانی برایم مهم است، درهای تیم ملی باز است

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، نشست مجازی تبادل افکار ولادیمیر آلکنو سرمربی تیم ملی والیبال ایران و سرمربیان لیگ برتری و کادر فنی تیم ملی، عصر امروز برگزار گشت و علاوه بر آلکنو، توماس توتولو دستیار سرمربی تیم ملی والیبال...

23 اسفند 1399

نفرزاده: گنبد لایق پیروزی بود، از این شکست ناراحت نیستم

سرمربی تیم والیبال خاتم اردکان گفت: از شکست مقابل گنبد ناراحت نیستم چون آنها لیاقت این پیروزی را داشتند.

17 آذر 1399

صعود والیبالیست های ساحلی الف و ب ایران به مرحله حذفی

تیم های ملی الف و ب والیبال ساحلی ایران با پیروزی برابر ژاپن و قطر به مرحله یک هشتم نهایی بازی های آسیایی 2018 اندونزی راه یافتند.

6 بهمن 1398