طرح مطالعات سرمایه گذاری در سراب گزنهله سنقر کرمانشاه اجرا می گردد

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، میراث آریا/ براساس خبرهای منتشر شده، طرح مطالعات سرمایه گذاری در سراب گزنهله سنقر کرمانشاه اجرا می گردد.

طرح مطالعات سرمایه گذاری در سراب گزنهله سنقر کرمانشاه اجرا می گردد

داریوش فرمانی اظهار کرد: در بازدیدی که استاندار محترم کرمانشاه از منطقه نمونه گردشگری سراب گزنهله سنقر داشتند مقرر شد تا طرح مطالعات جامع سرمایه گذاری این منطقه در دستور کار اداره کل قرار گیرد.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمانشاه اضافه کرد: سراب گزنهله یکی از منطقه ها نمونه گردشگری استان در شهرستان سنقر و کلیایی است که از ظرفیت ویژه ای به لحاظ گردشگری برخوردار است.

او ادامه داد: قرار گرفتن این سراب در نزدیک شهر سنقر و در مسیر اصلی بزرگراه سنقر کرمانشاه، اهمیت این مجموعه را به عنوان یکی از ظرفیت های ویژه گردشگری شهرستان بیش از پیش نموده است.

فرمانی با اشاره به اینکه پیش از این اقداماتی برای ساماندهی این مجموعه با همکاری شهرداری سنقر اجرا شده، گفت: برای انجام اقدامات ویژه در حوزه احداث پروژه های سرمایه گذاری انجام طرح مطالعاتی این منطقه نمونه گردشگری ضرورت دارد تا بتوان سرمایه گذاران را به این منطقه سوق داد.

او اضافه کرد: در بازدیدی که استاندار محترم کرمانشاه از منطقه داشتند مقرر شد ضمن انجام طرح مطالعاتی با همکاری دستگاه هایی همانند شهرداری، منابع طبیعی، محیط زیست و...مسائل و موانع موجود برای سرمایه گذاری در این منطقه شناسایی و برطرف گردد.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمانشاه در انتها توضیح داد: طرح مطالعاتی سراب گزنهله سنقر شامل احداث پروژه های ورزشی، تفریحی، فرهنگی، مذهبی، خدمات رفاهی و...خواهد بود.

منبع: همگردی

به "طرح مطالعات سرمایه گذاری در سراب گزنهله سنقر کرمانشاه اجرا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح مطالعات سرمایه گذاری در سراب گزنهله سنقر کرمانشاه اجرا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید