ظرفیت های گردشگری الگویی مناسب برای زیباسازی شهری است

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، الماسی گفت: نماد ها و المان های شهری بایستی با هدف معرفی ظرفیت های گردشگری شهرستان طراحی و اجرا شوند.

ظرفیت های گردشگری الگویی مناسب برای زیباسازی شهری است

به گزارش خبرنگار گروه استان های وبلاگ ادکلن شنل از سنندج،امروز در جلسه شورای ترافیک شهرستان کامیاران طرح تازه احداث میدان بیضوی شکل واقع در ورودی کامیاران از سمت سنندج (سه راهی بیار) مورد بررسی قرارگرفت وبا موافقت این شورا مقرر شد شهرداری هماهنگی های لازم را به منظور اجرای این طرح با مراجع بالاتر در استان به عمل آورد.

فرماندار شهرستان کامیاران اهمیت اجرای طرح های شهری بر اساس نظرات کارشناسی و بررسی دقیق که بتواند بیشترین بازدهی را داشته باشد را یادآور شد و افزود: از آنجایی که این طرح در جهت تردد اصلی خودرو ها و وسایل نقلیه عبوری واقع شده است لازم است به گونه ای طراحی و اجرا شود که در روان سازی ترافیک اثر گذار باشد.

مسعود الماسی گفت: چشم انداز ها ورودی هر شهر در فکر مسافران نقش خواهد بست و به نام نمادی از آن شهر تلقی خواهد شد به همین دلیل در اجرای این میدان بایستی نهایت همت و تلاش در زیباسازی واستفاده از المان های مناسب که بتواند اثرات مثبتی در پی داشته باشد را بکار گرفت.

او ضمن اشاره به منطقه ها گردشگری و جاذبه های بومی و محلی و محصولات منحصر به فرد کشاورزی و صنایع دستی شهرستان گفت: طراحی چنین نماد هایی در جهت ورودی و در سایر منطقه ها شهرستان بایستی با هدف معرفی ظرفیت ها به مسافران عبوری و گردشگران انجام شود.

م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "ظرفیت های گردشگری الگویی مناسب برای زیباسازی شهری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ظرفیت های گردشگری الگویی مناسب برای زیباسازی شهری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید