فکری: تا لحظه آخر جنگیدیم، در شهرآورد تیم بدتر نتیجه بهتری می گیرد

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران، گفت: هواداران باوجود نبودن در ورزشگاه شاهد بازی زیبایی بودند؛ در نیمه دوم اشتباهاتی داشتیم اما بازیکنانم تا لحظه آخر جنگیدند.

فکری: تا لحظه آخر جنگیدیم، در شهرآورد تیم بدتر نتیجه بهتری می گیرد

به گزارش ایرنا، محمود فکری پس از تساوی مقابل تیم فوتبال پرسپولیس در شهرآورد 94 گفت: بازی خیلی خوبی را از دو تیم مشاهده کردیم و موقعیت های خیلی خوبی روی دروازه ها ایجاد شد. این بازی چهار گل داشت و این نشان می دهد که بازی زیبایی را مشاهده کردید.

وی ادامه داد: بی تردید هواداران از این بازی زیبا راضی بودند و باید از تک تک بازیکنانم تشکر کنم و آنها تلاش زیادی کردند. ما در نیمه دوم اشتباهاتی داشتیم اما بازیکنانم تا آخرین لحظه تلاش کردند.

تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس در دیداری معوقه از هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران به تساوی 2 بر 2 رسیدند.

فکری در خصوص تعویض های خود گفت: تعویض های ما براساس پیروزی در نیمه نخست بود و شاید می شد برنده بازی ما باشیم. فوتبال اینگونه نیست که هر تیمی که موقعیت بیشتری داشته باشد، می تواند برنده بازی باشد.

وی ادامه داد: ما باید از گل زودهنگام خود بهتر استفاده می کردیم. شاید بازیکنانم از گل زودهنگام ترسیدند. اگر اشتباه نداشتیم قطعا می توانستیم برنده باشیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال افزود: دربی اینگونه است که تیم هایی که در جدول شرایط بدتری دارند نتایج بهتری می گیرند.

فکری ادامه داد: داور در نیمه نخست استرس زیادی داشت و سوت های او بیشتر به سود پرسپولیس بود. در مجموع به آنها خسته نباشید می گویم و امیدوارم توجه بیشتری به داوران شود و آنها بتوانند در بازی های بین المللی زیادی سوت بزنند.

منبع: عصر ایران

به "فکری: تا لحظه آخر جنگیدیم، در شهرآورد تیم بدتر نتیجه بهتری می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فکری: تا لحظه آخر جنگیدیم، در شهرآورد تیم بدتر نتیجه بهتری می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید