قیمت تازه کوییک R دنده و اتوماتیک اعلام شد

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، محصولات عرضه شده سایپا در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو مشمول تحویل 90 روزه شده اند. در این میان، سایپا قیمت تازه کوییک R دنده ای و اتوماتیک را اعلام نمود.

قیمت تازه کوییک R دنده و اتوماتیک اعلام شد

به گزارش تجارت نیوز، با توجه به اینکه در طرح نو ثبت نام سامانه یکپارچه خودرو تمامی شرکت کنندگان محصولات سایپا مشمول تحویل با موعد تحویل 90 روزه شده اند، فهرست قیمت نو کوییک R دنده ای و اتوماتیک برای مشتریان نیز معین شد.

هفته گذشته نیز قیمت های نو محصولات خودروسازان اعلام شد. در این میان، کوییک S با بیشترین افزایش قیمت میان محصولات سایپا همراه شد و با رشد 65 میلیون تومانی، از 159 میلیون تومان به 225 میلیون تومان رسید.

کمترین مقدار افزایش قیمت در میان محصولات سایپا به خودروی کوییک اتوماتیک اختصاص یافت و تنها 25 میلیون تومان گران شد. این خودرو از 250 میلیون تومان اکنون به 275 میلیون تومان رسیده است.

در این میان باید این نکته را نیز یادآور شد که محمدعلی تیموری، مدیرعامل خودروسازی سایپا در نشست خبری خود بیان کرد که سال جاری سعی می کنیم که تمام خودرو هایی که عرضه می کنیم دارای استاندارد های 85 گانه باشند. به همین علت قیمت تمام شده خودرو ها سال جاری گران تر می شوند. زیرا بخشی از زیرساخت این خودرو ها اصلا در ایران وجود ندارد لذا باید 100 درصد قطعات خریداری شوند.

اظهارات تیموری مبنی بر افزایش قیمت تمام شده محصولات سایپا احتمال افزایش قیمت مجدد خودرو های این شرکت خودروساز در سال نو و در ادامه آن، افزایش چندباره قیمت خودرو در بازار آزاد را در پی دارد.

منبع: فرارو

به "قیمت تازه کوییک R دنده و اتوماتیک اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت تازه کوییک R دنده و اتوماتیک اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید