مقایسه جالب مسی و مارادونا از زبان همبازی دیه گو ، مسی می تواند اتفاق بی سابقه تاریخ فوتبال را رقم بزند

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، خورخه والدانو، ستاره سابق فوتبال آرژانتین، می گوید لیونل مسی توانایی حضور در جام جهانی 2026 را هم دارد.

مقایسه جالب مسی و مارادونا از زبان همبازی دیه گو ، مسی می تواند اتفاق بی سابقه تاریخ فوتبال را رقم بزند

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، تیم های ملی آرژانتین و فرانسه در فینال جام جهانی 2022 قطر، به مصاف هم رفتند و پس از تساوی در وقت های قانونی و اضافه، این آرژانتین بود که با پیروزی در ضربات پنالتی، جام قهرمانی این رقابت ها را به دست آورد.

والدانو در گفت وگویی در این باره گفت: من مسابقه را با تنش بیشتری نسبت به سال 1986 دنبال کردم کردم. زمانی که نتیجه 2-0 بود، آرامش ایجاد شد و پس از آن فرانسه بهتر به نظر می رسید و مسلط بود. امباپه تبدیل به یک مهره خطرناک شد و هر بار که توپ را لمس می کرد، خونم یخ می زد.

وی با تمجید از سرمربی تیم ملی آرژانتین گفت: اسکالونی مربی فوق العاده است. او تصمیمات بسیار مهمی مانند اعتماد به انزو، آلوارز و مک آلیستر گرفت؛ بازیکنانی که 6 ماه پیش حضور نداشتند.

والدانو در مقایسه مسی و مارادونا گفت: شباهت مارادونا و مسی در این است که آنها نابغه هستند اما تفاوت این است که در سال 86، دیه گو یک بازیکن جوان (26 ساله) بود. در حالی که لئو در این جام جهانی 35 سال داشت اما در شرایط خوبی قرار داشت و شرایط جسمانی و نبوغ و خرد خود را نشان داد.

  • هدیه ویژه دولت برای آرژانتینی ها تا با خیال راحت جشن بگیرند

او با تمجید از آرامش مسی گفت: من هرگز او را تا این حد آرام و بالغ ندیده بودم. او بیش از تمام عمرش تحت فشار بود اما به آرژانتین کمک کرد تا در کوپا آمریکا قهرمان شود و سپس هم مسئولیت قهرمانی در این جام جهانی را بر عهده گرفت.

ستاره سابق آرژانتین ادامه داد: قبل از جام جهانی با مسی صحبت کردم و به او گفتم امسال پنجمین تورنمنت خود را بازی می کنی اما این فرصت را داری که با حضور در 6 جام جهانی، به رکوردی برسی که هیچ بازیکن دیگری به آن دست نیافته است و دو پاسخ داد که این اتفاق غیرممکن نیست و اگر در تورنمنت فعلی قهرمان شوم، برای تورنمنت بعدی ادامه خواهم داد.

خورخه در انتها گفت: حالا باید منتظر باشیم و ببینیم که آیا او این کار را انجام می دهد یا نه، چرا که تاریخ ثابت کرده که امکان ندارد هیچ بازیکنی در 6 جام جهانی بازی کند.

  • تمسخر رئیس جمهور فرانسه در فضای مجازی | امباپه به مکرون حتی نگاه نکرد

منبع: ورزش سه

منبع: همشهری آنلاین

به "مقایسه جالب مسی و مارادونا از زبان همبازی دیه گو ، مسی می تواند اتفاق بی سابقه تاریخ فوتبال را رقم بزند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقایسه جالب مسی و مارادونا از زبان همبازی دیه گو ، مسی می تواند اتفاق بی سابقه تاریخ فوتبال را رقم بزند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید