هزینه های زندگی در ونکوور کانادا چقدر است؟

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، کانادا یکی از کشورهای محبوب ایرانیان برای مهاجرت است و شهرهای تورنتو، ونکوور و مونترال از جمله شهرهای بسیار پرطرفدار این کشور می باشند. شما در کانادا این امکان را دارید که بعد از 5 سال اقامت موقت، درخواست اقامت دائم بدهید. پیشنهاد می کنیم که برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تجربه زندگی در کانادا با ایران کانادا در ارتباط باشید.

هزینه های زندگی در ونکوور کانادا چقدر است؟

ونکوور سومین شهر تحصیلی کانادا

سومین شهر مورد توجه دانشجویان شهر ونکوور است که در استان بریتیش کلمبیا واقع شده است. دانشگاه بریتیش کلمبیا برترین دانشگاه این شهر محسوب می گردد. این شهر رتبه شانزدهم برترین شهرهای تحصیلی را در جهان کسب نموده و سالانه 80 هزار دانشجو از سراسر جهان برای تحصیل و زندگی به این شهر مهاجرت می نمایند. در این شهر شما می توانید به دو زبان انگلیسی و فرانسه تحصیل کنید. وجود منطقه ها زیبا و گردشگری در این شهر باعث شده شغل های خدماتی زیادی برای دانشجویان بوجود بیاید که می تواند یک یاری هزینه تحصیلی برای دانشجویان محسوب گردد. اما علت مهمی که باعث شده دانشجویان این شهر را برای تحصیل و زندگی انتخاب نمایند وجود شرکت های فناوری بزرگ و بین المللی همانند مایکروسافت و آمازون است که این امکان را به دانشجویان می دهد که بعد از تحصیل در این شرکت ها فعالیت نمایند.

کانادا از جمله کشور هایی است که اندازه جرم و جنایت در آن بسیار پایین است. در واقع این کشور نسبت به همسایگان جنوبی خود همانند کشور آمریکا از امنیت بالاتری برخوردار می باشد. البته که دولت کانادا همچنان کوشش می نماید که از همین اندازه اندک جرم و جنایت خود نیز بکاهد و برای شهروندان خود امنیت بهتری فراهم آورد و در دسته بندی جهانی امنیت کشورها، در جایگاه بالایی قرار گیرد.

هزینه اجاره خانه در ونکوور کانادا

کانادا در سال های اخیر و با توجه به نرخ بالای مهاجرت به این کشور کوشش نموده با بالا نگه داشتن سطح کیفی زندگی مردم و پرداختن به وضع مهاجرین و ایجاد رفاه بالا برای شهروندان خود از اندازه دزدی ها و درگیری ها در این کشور بکاهد. این امر به شدت می تواند در ایجاد امنیت در این کشور اثر گذار باشد. بعلاوه کشور کانادا مهاجرینی که از راه پناهندگی وارد این کشور شده اند را کاملا حمایت میکند.

در فهرست گران قیمت ترین شهر های کانادا برای اجاره مسکن شهر ونکوور به عنوان سومین شهر گران قیمت در این کشور شناخته می گردد. میانگین اجاره هر ماه یک خانه دو خوابه در ونکوور 2915 دلار می باشد، که بالاترین نرخ اجاره خانه دو خوابه در کانادا می باشد. هزینه اجاره واحد یک خوابه برای یک ماه در ونکوور 1828 دلار است که از نظر قیمت چهارمین شهر گران قیمت برای اجاره خانه یک خوابه می باشد.

برای شناخت بهتر از هزینه اجاره مسکن در ونکوور باید بدانید که میانگین اجاره بها واحد های مسکونی در سراسر کانادا 1844 دلار در ماه می باشد.

میانه اجاره بها در استان بریتیش کلمبیا که شهر ونکوور هم در آن قرار گرفته است برابر با 1682 دلار در ماه می باشد. 46 درصد از واحد های مسکونی در استان بریتیش کلمبیا واحد های مسکونی یک خوابه می باشند که از این نظر دارای رتبه اول در میان استان های کانادا می باشد.

ودیعه وثیقه در کانادا معادل همان پول پیش خانه در ایران می باشد با این تفاوت که در کانادا ودیعه وثیقه یا همان سپرده تضمین نمی تواند از نصف مبلغ اجاره یک ماه فراتر برود. در صورتی که مالک مبلغ بیشتری را برای ودیعه درخواست کند مستاجر می تواند در هنگام پرداخت اجاره هر ماه مازاد ودیعه پرداختی را از اجاره ماهانه خود کسر نماید.

در نظر داشته باشید که نگهداری حیوان خانگی تنها با اجازه مالک امکان پذیر می باشد. در صورت موافقت مالک برای نگهداری حیوان خانگی ضروری است مبلغی معادل نصف اجاره یک ماه را برای هزینه خسارت های احتمالی که حیوان ایجاد خواهد نمود به مالک پرداخت نمایید.

در این صورت مبلغ کل ودیعه وثیقه برابر با اجاره یک ماه می گردد. علاوه بر موارد ذکر شده مالک می تواند برای مواردی چون کلید های اضافی، درب گاراژ و دیگر موارد مبلغی را بابت سپرده تضمین دریافت نماید.

باید آگاه باشید که مالک در طول مدت قرار داد اجازه دریافت ودیعه وثیقه اضافی را ندارد، مگر آنکه مستاجر قصد نگهداری از حیوان خانگی را داشته باشد که در این صورت مطابق موارد ذکر شده در بالا عمل خواهد شد.

مالک 15 روز قبل از تخلیه ملک به وسیله مستاجر فرصت خواهد داشت تا مبلغ ودیعه را به مستاجر بازگرداند و یا رضایت او را برای کسر وجه از ودیعه بابت خسارت وارد شده دریافت کند. اگر مالک نتواند رضایت مستاجر را بگیرد باید تمام مبلغ ودیعه را به همراه سود آن به ایشان باز گرداند و یا درخواست حل اختلاف را در مدت 15 روز به RTB ارسال نماید.

منبع: فرارو

به "هزینه های زندگی در ونکوور کانادا چقدر است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزینه های زندگی در ونکوور کانادا چقدر است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید