پاسخگویی به 97 درصد تماس های مربوط به شکایت از ارتباطات

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل به نقل از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، پیمان قره داغی با اشاره به اینکه در دو ماهه ابتدایی سال 1401، در مجموع 125 هزار و 166 تماس ورودی در سامانه 195، ثبت شده است، گفت: از این تعداد به 54 درصد پاسخگویی سیستمی و به 43 درصد از تماس ها به وسیله کارشناسان سامانه 195 پاسخ داده شده است.

پاسخگویی به 97 درصد تماس های مربوط به شکایت از ارتباطات

مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف کننده رگولاتوری مطرح نمود: در همین بازه زمانی در سامانه 195، میانه زمان پاسخگویی برای هر تماس دو دقیقه و 17 ثانیه و میانه زمان انتظار نیز 26 ثانیه ثبت شده است که این ارقام نشان از عملکرد رضایت بخش سامانه 195 دارد.

وی میانگین زمان پاسخگویی به شکایات را یکی دیگر از موارد مهم در سنجش رضایت مشترکین دانست و گفت: میانگین زمان پاسخگویی به شکایات از زمان ثبت تا انتها رسیدگی به شکایت در دو ماهه اول سال 1402، حدود پنج روز کاری بوده که رسیدگی به شکایات دفاتر پیشخوان خدمات دولت و اپراتور مجازی تلفن همراه به ترتیب بیشترین و کمترین زمان را به خود اختصاص داده اند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "پاسخگویی به 97 درصد تماس های مربوط به شکایت از ارتباطات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخگویی به 97 درصد تماس های مربوط به شکایت از ارتباطات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید