کیس تازه ایرپادز پرو 2 با پورت USB، C معرفی گردید، عکس

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، دیجیاتو نوشت: با همان کابل شارژ آیفون 15 خود، حالا می توانید ایرپادز پرو 2 را هم شارژ کنید.

کیس تازه ایرپادز پرو 2 با پورت USB، C معرفی گردید، عکس

خاتمه دوران پورت قدیمی لایتنینگ به سر رسید و اپل در آیفون های نوش از پورت USB-C استفاده نموده است؛ اما ظاهرا آیفون ها تنها محصولات نو اپل با این درگاه نیستند. کوپرتینویی ها در رویداد WonderLust از کیس نو ایرپادز پرو 2 رونمایی کردند، اما این بار با پورت USB-C. بنابراین اگر آیفون های نو را خریداری کنید، دغدغه شارژ ایرپادز پرو 2 با کابل متفاوت را نخواهید داشت. حال داستان این ایرپادز پرو 2 با کیس مجهز به پورت نو چیست؟

ایرپادز پرو 2 در رویداد سال گذشته اپل همراه با خانواده آیفون 14 پا به عرصه وجود نهاد. در آن موقع، این ایرپادز با کیس مجهز به لایتنینگ عرضه شده بود. حال با گذشت یک سال از آن دوره، اپل AirPods Pro 2 با کیس مجهز به پورت نو وارد بازی شده است. این خبر خوبیست؛ چرا که اگر همراه یکی از گوشی های سری آیفون 15 بخواهید ایرپادز پرو 2 را هم تهیه کنید، مدل دارای کیس USB-C آن احتیاج به کابل شارژ جداگانه ندارد.

اپل پیش تر از نسل اول AirPods Pro با کیس دارای پورت مذکور رونمایی نموده بود، اما خبری تا قبل از رویداد WonderLust چنین خبری برای پرچمدار هدفون های کاملا بی سیم کوپرتینویی ها نبود. شایان ذکر است که این کیس شارژ نو تنها با نسل دوم AirPods Pro سازگاری دارد و نمی توانید از آن برای شارژ کردن نسل قبلی بهره ببرید. ظاهرا فعلا خبری از کیس نو مجهز به پورت تایپ C برای ایرپادز 3 هم نیست.

قیمت ایرپادز پرو 2 مجهز به کیس USB-C برابر با 249 دلار خواهد بود. کوپرتینویی ها هنوز خبر دقیقی مبنی بر تاریخ عرضه این مدل را اعلام ننموده اند.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "کیس تازه ایرپادز پرو 2 با پورت USB، C معرفی گردید، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیس تازه ایرپادز پرو 2 با پورت USB، C معرفی گردید، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید