پرداخت طلب گندمکاران سمنان، صدور مجوز 9500تن شکر برای استان

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، خبرنگاران/سمنان مدیرکل غله استان سمنان از تلاش برای تهیه سهمیه اختصاص یافته شکر به این استان خبر داد.

پرداخت طلب گندمکاران سمنان، صدور مجوز 9500تن شکر برای استان

منوچهری ، مدیرکل شرکت غله استان سمنان اظهار کرد: در نیمه اول سال جاری، مجوز ورود 9 هزار و 507 تُن شکر برای استان صادر شده است که تا به امروز بالغ بر 7 هزار و 445 تُن شکر برای صنف و صنعت استان جذب شده است.

مدیرکل غله استان اضافه کرد: اندازه شکر جذب شده برای صنف و صنعت استان در سال جاری تا به امروز، بالغ بر 2 برابر سهمیه تخصیص یافته در مدت مشابه سال گذشته است.

منوچهری با بیان اینکه بالغ بر 6 هزار تُن آرد به طور میانگین در استان مصرف خواهد شد گفت: پیگیری ها برای جذب اندازه سهمیه تخصیص یافته شکر استان در دستور کار قرار گرفته است.

وی اظهار داشت: 42 هزار و 755 تُن گندم از محل کشت کشاورزان استان سمنان به ارزش ریالی بالغ بر 2 هزار میلیارد ریال خریداری شده که 99.9 درصد مبالغ خریداری شده پرداخت شده است.

این مدیر مسوول از تسویه مالی با گندمکاران استان خبر داد و اظهار کرد: مطالبات کشاورزان در بحث گندم در استان پرداخت شده است و هیچگونه مسئله ای نداریم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بالغ بر 28 هزار تُن گندم برابر 3 ماه و نیم ذخیره مورد نیاز در استان انبار شده است اضافه کرد: از محل واردات در استان، 12 هزار تُن مجوز واردات داشتیم که 6 هزار تُن به استان وارد شده است.

مدیرکل غله استان شرح داد: همچنین برای تامین گندم استان، 8 هزار تُن هم از استان گلستان وارد شده که 2 هزار تُن دیگر در دست اقدام است.

وی با بیان اینکه ماهیانه به صورت میانگین 8 هزار تُن گندم در استان مصرف خواهد شد اضافه کرد: مسئله ای در بحث موجودی و کیفیت گندم و آرد در استان نداریم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "پرداخت طلب گندمکاران سمنان، صدور مجوز 9500تن شکر برای استان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت طلب گندمکاران سمنان، صدور مجوز 9500تن شکر برای استان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید