پست وحید امیری در تیم ملی چیست؟

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، از اردوی تیم ملی خبر می رسد که کارلوس کی روش تصمیم گرفته است از وحید امیری در دو پست هافبک و دفاع چپ استفاده کند.

پست وحید امیری در تیم ملی چیست؟

ستاره ملی پوش پرسپولیس که در تیم باشگاهی اش به یک آچار فرانسه تبدیل شده و به عنوان دفاع چپ بازی می کند، قادر است در تمامی پست ها منهای دروازه بان به میدان برود!

پس از آن مصدومیت شدید کمر در دیدار برگشت فصل گذشته مقابل ذوب آهن در اصفهان، وحید امیری دیگر نشانی از آسیب دیدگی ندارد. در آن دیدار بود که امیری به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد و ناگهان درد شدیدی را از ناحیه کمر احساس کرد و نتوانست به بازی ادامه دهد و دقایقی بعد انتشار تصویری از او، دراز کشیده روی تخت آمبولانس طرفداران پرسپولیس و تیم ملی را تحت تاثیر قرار داد.

در همان زمان گفته شد که امیری باید جراحی کند و به همین دلیل شش ماه امکان حضور در میادین را ندارد و به این ترتیب جام جهانی را از دست می دهد، اما عمل جراحی پیروز این بازیکن باعث شد تا او دقیقا دو ماه مانده به جام جهانی در اردوی تیم ملی حاضر شود و حتی در اتریش برای دقایقی به میدان برود. در این میان حتی عنوان شد که این بازیکم شاید جام جهانی را از دست بدهد، اما او با سخت کوشی و تلاش فراوان، پیش از شروع رقابت های قطر 2022 به بازی های رسمی رسید و برای تیم باشگاهی اش به میدان رفت.

حالا ستاره چپ پا پس از دومین بازی فیکس با پیراهن پرسپولیس و حضور در پست دفاع چپ، در حالی به اردوی تیم ملی اضافه شده که می توان گفت هیچ نشانی از بازیکن مصدوم چند ماه قبل ندارد و به طور کامل آسیب دیدگی را پشت سر گذاشته است. البته وحید برای تبدیل شدن به بازیکنی که کارلوس کی روش انتظارش را داشت، هنوز کار دارد و همه امیدوارند او در یک ماه پیش رو به دوران اوج بازشود. کارلوس کی روش وحید امیری را برای خط میانی و حتی دفاع خودش می خواهد و خوب می داند این بازیکن برای حضور در دومین جام جهانی عمرش از چه انگیزه بالایی برخوردار است.

امیری در جام جهانی 2018 روسیه بسیار خوش درخشید و یکی از ستاره های تیم ملی ایران بود و حالا قصد دارد در دومین و به احتمال فراوان آخرین جام جهانی عمرش نیز خوش بدرخشد.

منبع: خبرورزشی

منبع: فرارو

به "پست وحید امیری در تیم ملی چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پست وحید امیری در تیم ملی چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید