پرسپولیس در رتبه 94، بهبود جایگاه سرخابی های پایتخت در جهان

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، تیم فوتبال پرسپولیس ایران در تازه ترین رده بندی باشگاه های جهان، با 2 پله صعود در رتبه 94 جهان قرار گرفت.

پرسپولیس در رتبه 94، بهبود جایگاه سرخابی های پایتخت در جهان

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ ادکلن شنل، بر اساس تازه ترین رده بندی تیم های باشگاهی فوتبال جهان که امروز (20 آبان) از سوی سایت فوتبال دیتابیس اعلام شد، تیم فوتبال پرسپولیس در رتبه نخست باشگاه های ایران قرار گرفته است.

قهرمان فصل گذشته لیگ برتر فوتبال ایران با 1621 امتیاز، مانند هفته گذشته در رتبه 4 قاره کهن ایستاده است، همچنین این تیم در سطح جهانی و در مقایسه با هفته گذشته 2 پله صعود کرده و در جایگاه 94 قرار گرفت.

استقلال با 1534 امتیاز مانند هفته گذشته همچنان در رتبه دوم فوتبال باشگاهی ایران جای گرفته و در آسیا نیز بدون تغییر نسبت به هفته قبل در رتبه 12 ایستاده است. این تیم در سطح جهانی نیز یک پله صعود کرده و در رده 214 قرار گرفت.

سپاهان اصفهان با 1464 امتیاز بدون تغییر نسبت به رده بندی قبلی، همچنان سومین تیم برتر فوتبال ایران است. این تیم نسبت به هفته گذشته در آسیا 2 پله سقوط کرده و در رتبه بیست و ششم قرار گرفته است. همچنین سپاهان با 23 پله سقوط در سطح جهانی در رتبه 385 قرار گرفته است.

در این رده بندی تیم های تراکتور، فولاد و شهرخودرو به ترتیب در رتبه های چهارم تا ششم فوتبال ایران جای گرفته اند. ذوب آهن و صنعت نفت آبادان هم به ترتیب در رتبه هفتم و هشتم فوتبال باشگاهی ایران قرار دارند.

بر اساس این رده بندی در قاره آسیا جایگاه 5 تیم نخست نسبت به رده بندی پیشین تغییری نداشته و تیم الهلال عربستان با 1682 امتیاز همچنان صدرنشین است، کاوازاکی فرونتاله ژاپن با 1640 امتیاز در رتبه دوم و تیم چئونبوک موتورز کره جنوبی با 1629 امتیاز در جایگاه سوم جای گرفته است. پس از پرسپولیس رده چهارمی، تیم الدحیل قطر با 1588 امتیاز در رتبه پنجم قاره کهن قرار گرفته است.

در رده بندی جهانی نیز جایگاه 2 تیم اول جدول تغییری نداشته است و بایرن مونیخ، قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا، با 2120 امتیاز مانند هفته گذشته در صدر جدول ایستاده است. پس از سرخپوشان آلمانی، لیورپول با 1989 امتیاز در رتبه دوم گرفته جای گرفته است.

منچسترسیتی با 1928 امتیاز به رتبه سوم صعود کرده و جانشین پاری سن ژرمن شده است. پی اس جی 1921 امتیازی در رتبه چهارم جای دارد. بارسلونا نیز با 1897 امتیاز و 2 پله صعود نسبت به هفته قبل پنجم است.

10 تیم برتر فوتبال باشگاهی جهان:

بایرن مونیخ

لیورپول

منچسترسیتی

پاری سن ژرمن

بارسلونا

اتلتیکو مادرید

رئال مادرید

بورسیادورتموند

لایپزیگ

اینتر میلان

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "پرسپولیس در رتبه 94، بهبود جایگاه سرخابی های پایتخت در جهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس در رتبه 94، بهبود جایگاه سرخابی های پایتخت در جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید