کدام یخچال فریزر ها در بازار لوازم خانگی پرفروش می شوند؟

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، خبرنگاران- پرفروش ترین یخچال فریزر های بازار از نوع بالاپایین هستند، کمتر از 10 میلیون تومان قیمت دارند و در حال حاضر استقبال بیشتری از محصولات داخلی می شود. فروشنده های لوازم خانگی می گویند بین انواع مختلف موجود در بازار، یخچال های بالاپایین درمقایسه با مدل های ساید بای ساید طرفدار بیشتری دارند و مدل های دوقلو به آخرین انتخاب ها تبدیل شده اند.

کدام یخچال فریزر ها در بازار لوازم خانگی پرفروش می شوند؟

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، از طرفی یخچال فریزر هایی با قیمت کمتر از 10 میلیون تومان درحالی با استقبال بیشتری روبرو شدند که مدل های زیادی با قیمت بالاتر در بازار دیده می شوند. همچنین در میان برند های حاضر، فعلا محصولات ایرانی طرفدار بیشتری دارند.

پرفروش ترین یخچال فریزر های بازار از چه نوعی هستند؟

پرفروش ترین یخچال فریزر های بازار از نوع بالاپایین هستند. فروشنده های لوازم خانگی می گویند بین این یخچال ها مدل BRB240 از برند بست با قیمت هفت میلیون و 700 هزار تومان در حال حاضر پرفروش ترین محصول بالاپایین است.

همچنین مدل RF13 از برند الکتروهاوس با قیمت چهار میلیون و 900 هزار تومان ارزان ترین گزینه محسوب می شود و برای خرید گران ترین یخچال فریرز بالاپایین بازار یعنی مدل RL750 سامسونگ باید حدود 44 میلیون تومان پرداخت کرد.

اینطور که فعالان بازار می گویند مدل های ساید بای ساید بعد از یخچال های بالاپایین طرفداران بیشتری پیدا کرده اند. مدل AWD/ASD از ایکس ویژن حدود 18 میلیون تومان قیمت دارد و پرفروش ترین ساید بای ساید فعلی بازار است و همزمان ارزان ترین محصول در این دسته به شمار میرود.

همچنین یخچال فریزر های دوقلو به آخرین انتخاب ایرانی ها در بازار تبدیل شده اند. گران ترین یخچال فریرز دوقلو بازار در حال حاضر مدل WVMC-2619.ERK-WNMC-3619ERWDK وست پوینت است و تقریبا 40 میلیون تومان ارزش دارد.

برای خرید ارزان ترین یخچال فریزر دوقلو بازار یعنی مدل LRDST170WD-FRZNF170 باید 14 میلیون تومان کنار گذاشت. در حالی که پرفروش ترین یخچال فریزر دوقلو، مدل ESR24-ESF24 الکترواستیل است و با قیمت 22 میلیون تومان به فروش می رسد.

پرفروش ترین یخچال فریزرهای بالاپایین

برند

مدل

قیمت

بست

BRB240

7.7 میلیون تومان

فیلور

RPD-COL-013

5.5 میلیون تومان

امرسان

TFH14T

6.5 میلیون تومان

پرفروش ترین یخچال فریزر های بازار محصول کدام برند هستند؟

امرسان بین برند های حاضر در بازار لوازم خانگی سهم بیشتری در فروش یخچال فریرز داشته است. فروشنده های لوزام خانگی پرفروش ترین یخچال فریزر این برند را مدل 6.5 میلیون تومانی TFH14T معرفی می کنند.

مدل BFN20D-M/TP هم با قیمت 9.8 میلیون تومان و مدل TF11T220 با قیمت 5.7 میلیون تومان رتبه های بعدی را به خود اختصاص داده اند. اگر حرف فعالان بازار را ملاک قرار بدهیم، آنوقت باید دوو را دومین برند پرطرفدار در فروش یخچال فریزر بدانیم.

پرفروش ترین محصول این برند مدل 11.5 میلیون تومانی 1077 GW است. الکترواستیل هم به یکی از برند های محبوب بازار تبدیل شده و پرطرفدارترین محصول این برند، مدل ES14 با قیمت 6.2 میلیون تومان به شمار میرود. طبق گفته فروشنده های لوازم خانگی، برند های ایکس ویژن، دوو و اسنوا در رده بعدی قرار می گیرند و برند های بست، فیلور، جنرال، الکتروهاوس، تی سی ال و ایستکول ها کمترین سهم را در این بازار به خود اختصاص داده اند.

پرفروش ترین یخچال فریزرهای امرسان

برند

مدل

نوع

قیمت

امرسان

TFH14T

بالاپایین

6.5 میلیون تومان

امرسان

BFN20D-M/TP

بالاپایین

9.8 میلیون تومان

امرسان

TF11T220

بالاپایین

5.7 میلیون تومان

پرفروش ترین یخچال فریرز های بازار چه قیمتی دارند؟

یخچال فریزر های کمتر از 10 میلیون تومان محبوب ترین مدل های بازار محسوب می شوند. اینطور که فعالان بازار می گویند، مدل BRB240 بست محبوب ترین یخچال فریزر فعلی با این بودجه تلقی می شود. بعد از یخچال فریزر های زیر 10 میلیون تومان، مدل هایی که قیمتشان بین 10 تا 20 میلیون تومان است، فروش بیشتری داشته اند.

در حال حاضر یخچال فریزر ساید بای ساید ایکس ویژن با قیمت 18 میلیون تومان مشتریان بیشتری نسبت به دیگر محصولات در این بازه قیمت دارد. بین یخچال های گران تر از 20 میلیون تومان هم استقبال بیشتری از مدل 35 میلیون تومانی D2S-3133MW ساید بای ساید دوو شده است.

پرفروش ترین یخچال فریزر های زیر 10 میلیون تومان

برند

مدل

نوع

قیمت

بست

BRB240

بالاپایین

7.7 میلیون تومان

امرسان

TFH14T

بالاپایین

6.5 میلیون تومان

امرسان

BFN20D-M/TP

بالاپایین

9.8 میلیون تومان

منبع: فرارو

به "کدام یخچال فریزر ها در بازار لوازم خانگی پرفروش می شوند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کدام یخچال فریزر ها در بازار لوازم خانگی پرفروش می شوند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید