کشتی آزاد قهرمانی دنیا؛ 4 ایرانی امشب برای طلا می جنگند

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، تهران (پانا) - رقابت های رده بندی و فینال اوزان 57، 65، 79 و 92 کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی دنیا امشب در شهر اسلو نروژ برگزار می گردد.

کشتی آزاد قهرمانی دنیا؛ 4 ایرانی امشب برای طلا می جنگند

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی علیرضا سرلک، امیرمحمد یزدانی، محمد نخودی و کامران قاسم پور نمایندگان کشورمان به ترتیب در اوزان 57، 65، 79 و 92 کیلوگرم به ملاقات فینال راه یافتند.

رقابت های رده بندی و فینال اوزان فوق از ساعت 19:30 امشب برگزار می گردد.

نتایج کشتی گیران کشورمان به توضیح زیر است:

در وزن 57 کیلوگرم علیرضا سرلک پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 11 بر صفرجوزپه ویلارو از اکوادور را مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله در یک کشتی نزدیک با نتیجه 7 بر 6 از سد آریان تسیوترین از بلاروس گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. سرلک در این مرحله سلیمان آتلی دارنده مدال نقره دنیا از ترکیه را با نتیجه 7 بر 4 از پیش رو برداشت و راهی ملاقات فینال شد. وی در ملاقات فینال به مصاف توماس گیلیمان دارنده مدال برنز المپیک و نقره دنیا از آمریکا می رود.

در وزن 65 کیلوگرم امیرمحمد یزدانی در دور اول با نتیجه 10 بر صفر گابریل جاناتچ از اتریش را مغلوب کرد وی در دور بعد با نتیجه 13 بر 3 مقابل سباستین ریورا از پورتوریکو به فزونی رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. یزدانی در این مرحله مقابل کرزیستوف بینکوفسکی از لهستان با نتیجه 4 بر 2 به پیروزی رسید و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه 5 بر 4 علیبک عثمان اف از قرقیزستان را مغلوب کرد و به ملاقات فینال راه یافت. وی در ملاقات فینال با ژاگیر شاکیف قهرمان اروپا از روسیه مبارزه می نماید.

در وزن 79 کیلوگرم محمد نخودی در دور اول با نتیجه 11 بر صفر آرون کانوا از ایتالیا را از پیش رو برداشت. وی در دور دوم با نتیجه 8 بر 4 آرمان آواگایان از ارمنستان را مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه 11 بر صفر سیف الدین آلکما از فرانسه را شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. نخودی در این مرحله با نتیجه 6 بر 5 از سد نیکا کنتچادزه دارنده مدال طلای زیر 23 سال دنیا از گرجستان گذشت و راهی ملاقات فینال شد. حریف وی در ملاقات فینال جردن باروز قهرمان المپیک و دنیا از آمریکا است.

در وزن 92 کیلوگرم کامران قاسم پور پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 7 بر صفر از سد آندریل ولاوسف از اوکراین گذشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در دور بعد با نتیجه 8 بر 1 ایراکلی متسیتوری دارنده مدال برنز دنیا از گرجستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. قاسم پور در این مرحله در یک کشتی نفس گیر مقابل جی دن کاکس قهرمان دنیا از آمریکا با نتیجه 3 بر 3 به پیروزی دست یافت و راهی ملاقات فینال شد. وی در ملاقات پایانی به مصاف ماگومد کوربانوف قهرمان اروپا از روسیه می رود.

منبع: خبرگزاری پانا

به "کشتی آزاد قهرمانی دنیا؛ 4 ایرانی امشب برای طلا می جنگند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشتی آزاد قهرمانی دنیا؛ 4 ایرانی امشب برای طلا می جنگند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید