گفتگوی صمیمانه با مدیران بخش های مختلف خبرنگاران در دی تاک پنجم

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، پنجمین و آخرین قسمت فصل اول از برنامه D-Talk با حضور الساندرو دوری، معاون بازرگانی، جواد نجفی، معاون اقتصادی، هومن امینی، مدیرعامل دیجی پی و ندا برادران، مدیرعامل فیدیبو چهارشنبه 13 مرداد 1400 به صورت زنده برگزار گردید.

گفتگوی صمیمانه با مدیران بخش های مختلف خبرنگاران در دی تاک پنجم

این برنامه که برای پنجمین بار از سوی واحد منابع انسانی و ارتباطات داخلی وبلاگ ادکلن شنل و با اجرای آیلا نیکو اجرا شده بود، رویدادی ست که می کوشد در راستای بهبود ارتباطات داخلی کارکنان وبلاگ ادکلن شنل و افزایش آگاهی همکاران نسبت به روال ها و روندهای کسب وکار و توسعه تجارت الکترونیک و با تمرکز بر فعالیت های مختلف وبلاگ ادکلن شنل فراوری و ارائه گردد. در چهار قسمت قبلی برنامه D-Talk مدیران ارشد درباره موضوعات مختلف به بحث و گفت و گو پرداخته اند.

در این قسمت، روال ها و رویه های تیم های اقتصادی و بازرگانی از یک سو مورد بحث نهاده شد و الساندرو دوری و جواد نجفی به ارتباط تنگاتنگ بخش بازرگانی و اقتصادی وبلاگ ادکلن شنل برای پیشبرد برنامه ها و رسیدن به اهداف کلان سازمان پرداختند.

بخش دیگر این برنامه با حضور هوم امینی و ندا برادران ادامه یافت. آنها به ترتیب مدیران دو عضو از گروه وبلاگ ادکلن شنل هستند، دیجی پی و فیدیبو. معرفی هر کدام از اعضای خانواده عظیم وبلاگ ادکلن شنل و آشنا کردن مخاطبان با شرایط کار و چالش های حرفه ای در وبلاگ ادکلن شنل یکی از اهداف مجموعه برنامه های دی تاک است که حالا اولین فصل خود را به انتها رسانده است.

نسخه کامل این رویداد را از اینجا ببینید:

بعلاوه از شما دعوت می کنیم چند تصویر از این رویداد را با هم ببینیم:

منبع: دیجیکالا مگ

به "گفتگوی صمیمانه با مدیران بخش های مختلف خبرنگاران در دی تاک پنجم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گفتگوی صمیمانه با مدیران بخش های مختلف خبرنگاران در دی تاک پنجم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید