گوشی های سری گلکسی S23 پرفروش تر از نسل قبلی هستند

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، بر اساس گزارش های منتشر شده، در سه ماهه آخر 2022 فروش گوشی های هوشمند در سرتاسر دنیا کاهش قابل توجهی داشته است. در این مدت سامسونگ هم متحمل ضربه سنگینی شده و فروش گوشی های سامسونگ طی این محدوده زمانی حدود 16 درصد کمتر از مدت مشابه سال 2021 بوده است. با توجه به رکود مالی، به نظر می رسد کاهش آمار فروش گوشی در سه ماهه نخست 2023 هم ادامه پیدا کند. با وجود این شرایط، آمار پیشفروش گوشی های سری گلکسی S23 بهتر از انتظار بود و حالا چند ماه بعد از عرضه این گوشی ها، ظاهرا استقبال گسترده از این گوشی ها همچنان ادامه دارد.

گوشی های سری گلکسی S23 پرفروش تر از نسل قبلی هستند

یکی از خبرگزاری های کره ای گزارش داده که در کشورهای برزیل، مکزیک و دیگر کشورهای آمریکای لاتین، آمار فروش گلکسی S23 حدود 1.7 برابر نسل قبلی آن است. از سوی دیگر در اروپا هم فروش گلکسی S23 حدود 1.5 برابر نسل قبلی محسوب می شود و این در حالی است که قیمت این گوشی در بازار اروپا نسبت به نسل قبلی با افزایش قابل توجهی روبرو شده است. بعضی کارشناسان بر این باور هستند که بخشی از این افزایش فروش، به استفاده تمام مدل های از چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 بر می شود زیرا چیپست های اگزینوس معمولا عملکرد ضعیف تری در مقایسه با رقیب اصلی خود ارائه می کردند.

در بازار هند و خاورمیانه هم آمار فروش گوشی های سری گلکسی S23 به ترتیب 1.5 و 1.4 برابر نسل قبلی آن ها است. سامسونگ طی این مدت پیروز شده حدود 1 میلیون واحد از گوشی های سری S23 را در کره جنوبی به فروش برساند که این یعنی در این کشور با رشد خاصی روبرو نشده است. بنا به اعلام سامسونگ، حدود 60 درصد از آمار فروش این گوشی ها مربوط به مدل اولترا است و مدل های استاندارد و پلاس هم هرکدام 20 درصد از آمار فروش را از آن خود نموده اند.

گلکسی S23 اولترا از ویژگی های بسیار جذابی مانند دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی، عمر باتری طولانی، نمایشگر فوق العاده 6.8 اینچی و چیپست بسیار قدرتمند بهره می برد و بنابراین طبیعتا با استقبال بیشتری از طرف کاربران روبرو شده است.

منبع: Android Police

منبع: دیجیکالا مگ

به "گوشی های سری گلکسی S23 پرفروش تر از نسل قبلی هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی های سری گلکسی S23 پرفروش تر از نسل قبلی هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید