26 مدل طرح و مدل عکس نمای کامپوزیت ساختمان مدرن [بسیار لوکس]

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، یکی راه های نو برای مدرن کردن نمای ساختمان استفاده از پنل های طرح فلزی است که با طرح و خطوط صاف خود نمای هر ساختمانی را مدرن می نماید. یکی از پنل هایی که در چند سال اخیر استفاده بسیار وسیعی از آنها در کشورمان می گردد و شما هم حتما در ساختمان های سطح شهرتان با آن برخورد نموده اید پنل های ساندویچی (Sandwich Panel) هستند. این پنل های نوعی دیگر از پوشش های نو برای بازسازی نمای ساختمان مدرن هستند. این نما متشکل از دولایه ورق گالوانیزه است که عایق هایی مانند فوم پلی اورتان یا دیگر عایق ها بین آن قرار می گیرد. این پنل ها معمولا در ابعاد 18 میلی متر در ضخامت و 35 سانتی متر در عرض و با طول های مختلف فراوری می شوند. البته این پنل ها فقط محدود به طرح های فلزی نیستند و در طرح های آجری و چوبی هم فراوری می شوند که بیشتر به فضاهای دکوراتیو مناسب هستند. از آنجایی که طرح و رنگ این نماها در برابر نور آفتاب، باران و سایر عوامل طبیعی مقاوم هستند می توان از آن ها در شرایط آب و هوایی متفاوت استفاده کرد. همچنین نگهداری و تعمیرات آنها بسیار ساده تر و کم هزینه تر است و در مواقع لازم به راحتی تعویض می شوند.

26 مدل طرح و مدل عکس نمای کامپوزیت ساختمان مدرن [بسیار لوکس]

اولین و مهم ترین بخش ساختمان که باعث زیبایی خانه میشود نمای آن است بیشتر کسانی که به فکر یک خانه مدرن و شیک هستند از نماهای زیبا مانند نمای کامپوزیت استفاده میکنند. نمای کامپوزیت از ورق های نازک آلومینیومی ساخته میشوند. نمای کامپوزیت یکی از پرهوادار ترین و زیباترین نمای ساختمان مدرن است. بیشتر افراد علاقه زیادی به ساختن ساختمان های زیبا هستند و تنها چیزی که به آن فکر میکنند ساخت خانه زیبا هست اما به جنس مصالح استفاده شده در ساختمان فکر نمیکنند استفاده از نمای ساختمان از جنس کامپوزیت یکی از برترین انتخاب ها برای ساخت خانه است کامپوزیت علاوه بر زیبایی دارای مقاومت زیاد و بعلاوه ضد حریق است. به همین علت از نمای کامپوزیت در بیشتر پمپ بنزین ها و ادارات استفاده میکنند. نمای ساختمان بعلت استفاده از آلومینیوم دارای زیبایی بیشتر و براق هستند. نمای داخلی ساختمان را باید با نمای خارجی آن هم هماهنگ کرد اگر دکوراسیون داخلی خانه با نمای بیرون آن هماهنگ باشد. علاوه بر داشتن یک خانه بدون عیب و نقض یک خانه زیبا و مرتب هم برای خود طراحی میکنید. امروزه بعلت ساختن ساختمان های عظیم از نمای کامپوزیت بیشتر استفاده میکنند.به همین علت بیشتر معمار ها و طراحان داخلی و نماهای ساختمان از نمای کامپوزیت استفاده میکنند.این باعث شده تا نمای ساختمان از جنس کامپوزیت هوادار های زیاد در همه جا داشته باشد.

کاربرد های کامپوزیت:

نمای بیرونی ساختمان ها

- بازسازی ساختمان های قدیمی و تغییر دکوراسیون

- دکوراسیون دیوارهای داخلی، سقف ها، آشپزخانه، تراس ها

- دکوراسیون داخلی فروشگاهها

- تابلوهای تبلیغاتی

- نمای فرودگاه ها، بیمارستان ها و صندلی های سوخت CNG

ساندویچ پنل ها تا حد زیادی در برابر حریق مقاوم هستند، اما در دماهای بالا بتدریج دچار تغییر حالت می شوند، اما حتی در این زمان هم سوختن انها همراه با شعله نیست و به اصطلاح کند سوز هستند. نکته مهم دیگر در خصوص ساندویچ پنل ها این است که حتی در انواع طرح دار آنها هم ظاهر فلزی نما در برابر نور آفتاب قابل مشاهده است و لذا نباید توقع داشته باشید که ظاهر انها در نمای ساختمان مدرن صد در صد مانند انواع چوب یا سنگ و … دیده می شوند. هزینه خرید و نصب این پنل ها تقریبا نصف هزینه سنگ های مصرفی برای نماسازی است. بعلاوه مدت زمان برای نصب وتعداد نیروی لازم برای نصب آنها بسیار کمتر از مدلهای نمای ساختمان سنتی است. با استفاده از ترکیب مدل های ساده و طرح دار این پنل ها می توانید نماهای بسیار زیبایی را برای آپارتمان ویلایی خود انتخاب کنید.

منبع: اتاق

به "26 مدل طرح و مدل عکس نمای کامپوزیت ساختمان مدرن [بسیار لوکس]" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "26 مدل طرح و مدل عکس نمای کامپوزیت ساختمان مدرن [بسیار لوکس]"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید