ارتباط مستقیم بامربیان ایرانی برایم مهم است، درهای تیم ملی باز است

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، نشست مجازی تبادل افکار ولادیمیر آلکنو سرمربی تیم ملی والیبال ایران و سرمربیان لیگ برتری و کادر فنی تیم ملی، عصر امروز برگزار گشت و علاوه بر آلکنو، توماس توتولو دستیار سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان نیز در این نشست حضور داشت.

ارتباط مستقیم بامربیان ایرانی برایم مهم است، درهای تیم ملی باز است

محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال در ابتدای این نشست حضور داشت و سپس برای شرکت در مباحث کنگره فدراسیون جهانی والیبال، محل جلسه سرمربیان با آلکنو را ترک کرد.

پیمان اکبری، فیروز تابش نژاد، محمدرضا تندروان، عظیم جزیده، آرش صادقیانی، علیرضا طلوع کیان، بهروز عطایی، رحمان محمدی راد، علی موذن و فرهاد نفرزاده، سرمربیان لیگ رجحان شرکت کننده در این نشست بودند.

همچنین امیر خوش خبر، جهانگیر سیدعباسی، سعید رضایی، سیامک افروزی، نوید مشجری، علی تاج الدین، کامبیر یعقوبی و مسعود آرمات نیز در این نشست حضور داشتند.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران در ابتدای این نشست گفت: دلیل برگزاری این نشست، استفاده از نقطه نظرات سرمربیان لیگ رجحان در برنامه های آماده سازی تیم ملی عظیمسالان ایران است.

ولادیمیر آلکنو شرح داد: باید با همکاری سرمربیان ایرانی به این نتیجه برسیم که در لحظات بحرانی مسابقات، از چه راهکاری برای رجحان تیم ملی والیبال ایران مقابل حریفان استفاده کنیم.

وی تاکید کرد: برای من ارتباط مستقیم با مربیان ایرانی بسیار مهم است و به همین دلیل، همه مربیان می توانند در اردوهای تیم ملی حضور داشته باشند.

در ادامه این نشست، گزارشی 64 صفحه ای از سوی توماس توتولو درباره بازی های تیم ملی والیبال ایران در مسابقات قهرمانی جهان سال 2014 و 2018 و بازی های المپیک 2016 برزیل، در فاکتورهای مختلف ارائه شد و برای هر فاکتور از مربیان ایرانی نیز نظرخواهی شد.

اهمیت دریافت سالم و رساندن توپ به پاسور در منطقه مناسب زمین، یکی از موضوعات این نشست مجازی بود و آلکنو تاکید کرد که دریافت مناسب سرویس های قدرتی و سرعتی با بیش از 120 کیلومتر سرعت، عامل مهمی برای رجحان در مسابقات است و باید در این زمینه تمرینات ویژه ای داشته باشیم.

در مجموع، در این نشست به این موضوع پرداخته شد که برای رقابت با تیم های قدرتمند جهان، با توجه به تفاوت های لیگ ایران با دیگر لیگ های جهان، در تمرینات بازیکنان باید به چه موضوعاتی توجه شود.

آلکنو به مربیانی که با والیبالیست های رده سنی ایران کار می کنند، سفارش کرد که حتماً به آن ها سرویس های پرشی را آموزش دهید و تیمی که سرویس خوب نزند، کنترل مسابقه را از دست می دهد.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران با تشکر از حضور مربیان لیگ رجحان ایران در این نشست مجازی تاکید کرد: از تجربیاتی که سال ها به شکل عملی در والیبال به دست آوردم، در تیم ملی ایران استفاده خواهم کرد تا سطح این تیم را برای رویارویی با قدرت های والیبال جهان افزایش دهم.

وی شرح داد: دوست دارم در این راستا با همه مربیان ایرانی ارتباط داشته باشم، اما به دلیل نبود زبان مشترک، فعلاً این کار امکان پذیر نیست. تلاش می کنم تا راهکاری پیدا کنم که با تک تک مربیان ایرانی ارتباط خوبی برقرار کنم. بدیهی است که درهای اردوی تیم ملی والیبال بر روی همه سرمربیان لیگ رجحان باز است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "ارتباط مستقیم بامربیان ایرانی برایم مهم است، درهای تیم ملی باز است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارتباط مستقیم بامربیان ایرانی برایم مهم است، درهای تیم ملی باز است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید