باید هزینه جوان گرایی را بپردازیم، صبح زود به مصاف ازبکستان می رویم

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، سرمربی تیم ملی والیبال زنان ایران با اشاره به جوان گرایی در این تیم گفت: وقتی از بازیکنان جوان استفاده می کنیم باید هزینه های آن را بپردازیم.

باید هزینه جوان گرایی را بپردازیم، صبح زود به مصاف ازبکستان می رویم

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ ادکلن شنل، تیم ملی والیبال زنان ایران در اولین ملاقات خود از مرحله دوم مسابقات چلنجرکاپ زنان آسیا امروز (چهارشنبه 31 خرداد) به مصاف ویتنام رفت و بازنده شد.

فاطمه رشیدی، سرمربی تیم ملی زنان در خصوص این شکست گفت: می دانستیم امروز کار سختی برابر ویتنام داریم. ویتنام برای قهرمانی در این مسابقات و راه یابی مستقیم به لیگ ملت ها کوشش زیادی می نماید و تورنمنت های زیادی را پشت سر گذاشته است.

وی در ادامه اعلام کرد: در شروع بازی اتفاقی برای بازیکن سرعتی تیم ما افتاد و بازیکنان تیم ست اول را با شوک آن اتفاق ادامه دادند. بازیکنان جوانی داریم و ایمان دارم که این تیم می تواند در دوره های بعدی بهتر بدرخشد. وقتی تیم جوان می گردد هزینه هایی دارد که مجبور به پرداخت آن هستیم.

رشیدی با بیان اینکه نماینده ایران در جام باشگاه های آسیا هم با ویتنام بازی نموده است، ادامه داد: بازیکنان ایران نسبت به جام باشگاه های آسیا تغییر نموده اند و میانگین سنی تیم زیر 23 سال است. چند بازیکن 16، 18 و 19 ساله هم داریم. این هزینه هایی است که باید پرداخت کنیم تا تیم در آینده نتیجه بگیرد. امیدوارم در دوره های بعدی مقابل تیم های شرق آسیا نتیجه بهتری بگیریم.

وی در خصوص رویارویی با ازبکستان در دومین ملاقات این مرحله گفت: ازبکستان تیم خوبی است و با شکست مغولستان به جمع هشت تیم برتر وارد شد. تنها مشکل این است که مسابقه ساعت 8 و 30 دقیقه صبح شروع می گردد و با توجه به فاصله یک ساعته هتل تا سالن مسابقات باید 6 صبح هتل را ترک کنیم.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "باید هزینه جوان گرایی را بپردازیم، صبح زود به مصاف ازبکستان می رویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باید هزینه جوان گرایی را بپردازیم، صبح زود به مصاف ازبکستان می رویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید