ارتقا سیستم خنک کننده گوشی های گالکسی اس 23 ، عملکرد پردازنده بهتر می شود

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، سری گالکسی اس 23 سامسونگ به زودی با بهبودهای مختلف نسبت به نسل قبلی خود عرضه می شود. اما اکنون، یک گزارش تازه حاکی از آن است که نسل بعدی پرچمدار این گوشی با سیستم خنک کننده تازه و بهبود یافته وارد بازار خواهد شد.

ارتقا سیستم خنک کننده گوشی های گالکسی اس 23 ، عملکرد پردازنده بهتر می شود

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل و به نقل از گیزمو چاینا، چندی پیش، اطلاعات مربوط به آزمایش های گیک بنچ درباره عملکرد پردازنده در کل گوشی های سری گلکسی اس 23 سامسونگ به بیرون درز کرد. گیک بنچ با این سری آزمایش ها عملکرد چیپست اسنپ دراگون 8 نسل 2 اورکلاک (overclock) شده را به نمایش گذاشت.

با این حال، برخی از اختلافات در نتیجه این آزمایش وجود دارد. در حالی که تست های تک هسته ای با دیگر پردازنده های اسنپدراگون 8 نسل 2 مطابقت داشتند، تست های چند هسته ای، عملکردی پائین تر از عملکرد پردازنده اسنپ دراگون را نشان می دادند. با توجه به اینکه انتظار می رود اسنپ دراگون 8 نسل 2 در سری گلکسی اس 23 مسائل فشار به پردازنده در گوشی های قبلی سری اس را کاهش دهد، این حد از اختلاف عجیب است.

همچنین گزارش تازهی از اندروید هدلاینز نشان داد که آخرین آزمایش گیک بنچ برای گالکسی اس 23 اولترا توانسته به امتیاز 5179 دست یابد. این بدان معنی بود که غول فناوری کره جنوبی پیروز شده هر مسئله ای را که باعث کاهش عملکرد پردازنده می شد را برطرف کند. عملکرد پردازنده زمانی کاهش می یاید که تراشه خیلی داغ می شود.

بیشتر بخوانید:

  • جزئیاتی تازه، از پرچمدار آینده سامسونگ | گالکسی سری S23 چه زمانی معرفی می شود؟

طبق گزارش ها، گالکسی اس 23 دارای سیستم خنک کننده ای 1.6 برابر بهتر از سیستم خنک کننده گالکسی اس 22 است. به طور مشابه، گالکسی اس 23 + دارای سیستم خنک کننده ای 2.8 برابر بهتر از گالکسی اس 22 + خواهد بود. در نهایت، گالکسی اس 23 اولترا همچنین دارای سیستم خنک کننده ای 2.3 برابر بهتر از گالکسی اس 22 اولترا است. به لطف این دستاورد تکنولوژیک در زمینه سیستم خنگ کننده گوشی های گالکسی، سامسونگ قادر خواهد بود مسائل مربوط به دریچه گاز حرارتی پرازنده را برای عملکرد پایدارتر کاهش دهد.

منبع: همشهری آنلاین

به "ارتقا سیستم خنک کننده گوشی های گالکسی اس 23 ، عملکرد پردازنده بهتر می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارتقا سیستم خنک کننده گوشی های گالکسی اس 23 ، عملکرد پردازنده بهتر می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید