افزایش قابل توجه بعضی محصولات فراوریی پالایشگاه گاز ایلام در سال جهش فراوری

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام از افزایش چشمگیر محصولات فراوریی این پالایشگاه در سال جهش فراوری اطلاع داد و گفت: در11 ماهه اول امسال گاز مایع خام بیش از دو نیم برابر، فراوری گوگرد 7 درصد و گاز اتان با درصد بالایی نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است که انتظار می رود این فرایند مثبت همچنان ادامه داشته باشد.

افزایش قابل توجه بعضی محصولات فراوریی پالایشگاه گاز ایلام در سال جهش فراوری

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام از افزایش چشمگیر محصولات فراوریی این پالایشگاه در سال جهش فراوری اطلاع داد و گفت: در11 ماهه اول امسال گاز مایع خام بیش از دو نیم برابر، فراوری گوگرد 7 درصد و گاز اتان با درصد بالایی نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است که انتظار می رود این فرایند مثبت همچنان ادامه داشته باشد.

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل ایلام ، دکتر روح الله نوریان در بازدید خانم دکتر سارا فلاحی نماینده حوزه شمالی استان از پالایشگاه ایلام اضافه کرد: این واحد صنعتی همزمان با اهداف اصلی خود نگاه ویژه ای به مسئولیت های اجتماعی از جمله مالکیت تیم فوتبال بانوان دارد که متاسفانه بروز برخی مسائل در این خصوص باعث ایجاد چالش هایی در حمایت از این تیم شده که انتظار می رود این مسائل با یاری نمایندگان و سایر مسئولین رفع گردد .

وی با اشاره به اینکه پالایشگاه گاز ایلام از ابتدا مالکیت تیم فوتبال بانوان را برعهده داشته اظهار نمود که در حال حاضر این تیم با بازیکنان بومی در لیگ برتر قرار گرفته است و در سنوات قبل نیز صندلی خوبی داشته که با ایجاد این تیم و نشاط و امید برای این قشر از جامعه فراهم شده است.

در این ملاقات نماینده حوزه شمالی استان با اشاره به اینکه رایزنی لازم با وزارت نفت و شرکت ملی گاز ایران برای تسریع در ایجاد فاز 2 پالایشگاه اجرا شده است گفت: در آینده نزدیک رایزنی هایی دیگر انجام می گردد که انتظار میرود مسئولان ذیربط به منظور اشتغال زایی بیشتر و یاری به صنعت استان گام های اساسی بردارند و فاز 2 هرچه زودتر گسترش پیدا کند.

دکتر سارا فلاحی به حمایت پالایشگاه گاز ایلام از تیم فوتبال بانوان اشاره نمود و اضافه کرد: با سازمان های نظارتی رایزنی های خوبی اجرا شده که انتظار می رود در آینده نزدیک موانع حمایت از این تیم رفع گردد تا همچنان این واحد صنعتی بتواند به ورزش بانوان یاری کند .

این نماینده مجلس توضیح داد: این تیم تنها تیم فوتبال بانوان استان است و برخی از موانع در جهت انحلال این تیم ایجاد شده که کوشش می کنیم این بانوان کماکان به فعالیت های خود ادامه دهند.

منبع: جام جم آنلاین

به "افزایش قابل توجه بعضی محصولات فراوریی پالایشگاه گاز ایلام در سال جهش فراوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش قابل توجه بعضی محصولات فراوریی پالایشگاه گاز ایلام در سال جهش فراوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید