امکان صدور ویزای فرودگاهی در اصفهان

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، گردشگران خارجی از این پس می توانند در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان ویزا اخذ نمایند.

امکان صدور ویزای فرودگاهی در اصفهان

رئیس دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در استان اصفهان از امکان صدور ویزای فرودگاهی در اصفهان اطلاع داد و گفت:

از این پس توریستان خارجی می توانند در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان ویزا اخذ نمایند که این امر موجب افزایش حضور توریست می گردد.

علیرضا سالاریان، رئیس دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در استان اصفهان، در مراسم افتتاح سیستم هوشمند صدور ویزا در فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان گفت:

در حال حاضر در چند کلان شهر از جمله اصفهان، تهران، شیراز، تبریز و مشهد، ویزای فرودگاهی داریم.

ویزای فرودگاهی به این معناست که تبعه کشور خارجی و توریستی که قصد ورود به ایران را دارد، از قبل وارد سایت وزارت خارجه می گردد و سایت یک کد پیگیری به او خواهد داد.

رئیس دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در استان اصفهان با بیان این که این کد رهگیری در فرودگاه و با تحویل به مسؤول مربوطه، صدور ویزا انجام می گردد، گفت:

ممکن است تبعه خارجی این کار را انجام ندهد و بدون کد پیگیری وارد فرودگاه می گردد که او هم می تواند نسبت به اخذ ویزا فرودگاهی اقدام کند که البته با توجه به این که لازم است استعلام های لازم انجام گردد، وقت بیشتری از او تلف خواهد شد.

وی گفت:

استقرار دستگاه هایی مانند پاسپورت خوان لازم است که با همکاری وزارت امور خارجه و فرودگاه شهید بهشتی خریداری شده و مورد تأیید ناجاست؛ پاسپورت با قرار گرفتن روی دستگاه، اطلاعات مربوطه منتقل شده و ویزا نیز صادر می گردد.

سالاریان با بیان این که مزیت اصلی اصفهان در حال حاضر توریستی است، گفت:

توریستی مهم ترین ظرفیتی است که اصفهان می تواند از آن استفاده کند و تحقق این امر احتیاج به بازاریابی دارد؛ در جذب توریست تنها صدور آنی ویزا مؤثر نیست بلکه مهم تر از همه بازاریابی است.

منبع: کجارو / isfahan.farsnews.com

به "امکان صدور ویزای فرودگاهی در اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امکان صدور ویزای فرودگاهی در اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید