انعقاد قراردادهای 15 میلیون دلاری در نشست سرمایه گذاری فناوری

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، میلاد صدرخانلو دبیر نشست رویداد Tim2023 امروز در جمع خبرنگاران و در افتتاحیه این رویداد گفت: امروز پنجمین نشست سرمایه گذاری فناوری شروع به کار کرد و تا فردا ادامه دارد.

انعقاد قراردادهای 15 میلیون دلاری در نشست سرمایه گذاری فناوری

وی با بیان اینکه در این دوره کوشش داریم که راه را برای کلیه کشورهای مسلمان و کشورهای علاقه مند به سرمایه گذاری در کشورهای مسلمان باز کنیم، گفت: امیدواریم طی این 2 روز همکاری های فناورانه به ویژه سرمایه گذاری در حوزه فناوری و نوآوری توسعه یابد.

صدرخانلو بیان نمود: 20 مجموعه سرمایه گذار خارجی از کشورهای ترکیه، مالزی، روسیه، ارمنستان، الجزایر و چین امروز در این رویداد حضور دارند.

وی با بیان اینکه 90 استارت آپ ایرانی و 3 استارت آپ خارجی در این رویداد حضور دارند، اضافه نمود: بنا داریم طی این دو روز از 28 استارت آپ تقدیر کنیم 3 استارت آپ را به عنوان برگزیده معرفی و تجلیل کنیم.

به گفته وی از این 3 استارت آپ برگزیده 2 استارت آپ از کشور مالزی و یک استارت آپ از کشور ترکیه و یک استارت آپ ها ایرانی هستند.

حضور سرمایه گذاران ایرانی و خارجی در رویداد Tim2023

دبیر نشست رویداد Tim2023 گفت: طی این دو روز 44 سرمایه گذار مجموعه داخلی و 24 سرمایه گذار خارجی در این رویداد شرکت می نمایند؛ امیدواریم بتوانیم بتوانیم یک سرمایه گذاری مشترکی تعریف کنیم.

به گفته صدرخانلو، بعلاوه 10 نماینده مالی از سفارتخانه های کشورهای خارجی پاکستان، اندونزی، بنگلادش مصر و نیجریه در این رویداد حضور دارند.

وی توضیح داد: 2 هیئت رسمی از وزارت علوم مالزی و شورای عالی فناوری ترکیه در این رویداد حضور دارند.

صدرخانلو اضافه نمود: 92 مهمان از بخش عمومی اکوسیستم اکوسیستم کشور وجود دارند که شامل دانشجویان، اساتید و علاقه مندان به حوزه فناوری و نوآوری است.

وی با بیان اینکه امروز و فردا قراردادهایی بالغ بر 15 میلیون دلار منعقد می گردد، گفت: حوزه های این قراردادها شامل فناوری اطلاعات و ارتباطات، نرم افزار، دارو تجهیزات پزشکی، مهندسی مواد و مواد پیشرفته، صنایع فرهنگی و خلاق، تجهیزات صنعتی و معدنی و انرژی های نو است.

دبیر نشست رویداد Tim2023 گفت: شاخص ترین قرارداد بین ایران و ترکیه در حوزه دارویی است و رقم قرارداد آن نیز 2.6 میلیون دلار است. این قرارداد چندجانبه است که انتقال دانش از ایران به ترکیه، فراوری در ترکیه است و فروش محصولات نیز در ترکیه و ایران صورت می پذیرد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "انعقاد قراردادهای 15 میلیون دلاری در نشست سرمایه گذاری فناوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انعقاد قراردادهای 15 میلیون دلاری در نشست سرمایه گذاری فناوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید