برنامه های متنوع هفته سلامت شهروندی در منطقه18 ، حال خوب زندگی و سلامتی برای همه در محله

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، تا چشم روی هم گذاشتیم هفته سلامت شهروندی در سال 1402 از راه رسید. سال جاری هم معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه18 با شعار حال خوب زندگی و سلامتی برای همه در محله های هجده گانه این منطقه برنامه های مختلفی را با همکاری خیرین و انجمن های خودجوش و مردمی اجرا می نماید.

برنامه های متنوع هفته سلامت شهروندی در منطقه18 ، حال خوب زندگی و سلامتی برای همه در محله

وبلاگ ادکلن شنل - مریم قاسمی: ️معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار منطقه 18 تهران از اجرای ده ها عنوان برنامه متنوع آموزشی و فرهنگی در محله ها به مناسبت پاسداشت هفته سلامت شهروندی اطلاع داد و اضافه نمود: راه اندازی کارگاه های آموزشی مطابق روزشمار هفته سلامت در سراها و مساجد منتخب همراه با اجرای زنگ تحرک و سلامت ویژه کانون سالمندان و جوانان در بوستان بانوان نرگس و تقدیر از فعالان حوزه سلامت و گروهای جهادی از دیگر محورهای در نظر گرفته شده به شمار می رود.

یوسف مقدمی با اشاره به شعار این رویداد مهم اجتماعی با عنوان حال خوب زندگی؛ سلامتی برای همه و بعلاوه ضرورت ارتقای دانش شهروندان در این هفته اضافه نمود: کانون های اجتماع محور، خیرین و گروه های جهادی با همراهی اداره سلامت، برنامه های متنوعی را طی روزهای 9 تا 15 اردیبهشت ماه اجرا خواهند کرد.

او ادامه داد: برگزاری همایش های تخصصی، اردوهای جهادی و میزهای خدمت با ارائه خدمات رایگان پزشکی و پیراپزشکی برای عموم شهروندان، ویژه برنامه حال خوب شهروندان دارای بیماری خاص، پیاده روی خانوادگی شهروندان منطقه در مراسم اختتامیه بوستان جوانمردان، استقرار اتوبوس سلامت در محلات محروم، فراموز سیار، پویش اهدای خون، اهدای زندگی، جشنواره غذای سالم و تورهای زیارتی و سیاحتی و برگزاری مسابقات سلامت محور ویژه دانش آموزان از جمله اقدامات در نظر گرفته شده در این هفته است.

منبع: همشهری آنلاین

به "برنامه های متنوع هفته سلامت شهروندی در منطقه18 ، حال خوب زندگی و سلامتی برای همه در محله" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه های متنوع هفته سلامت شهروندی در منطقه18 ، حال خوب زندگی و سلامتی برای همه در محله"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید