سلامتی و پزشکی

8 فایده و ضرر سیلیکون برای پوست

با توسعه فراوری محصولات مراقبت از پوست در بازار جهانی استفاده از این محصولات در روتین های پوستی رواج بیشتری یافته اما بعضی از این محصولات که قبلاً به عنوان ترکیبات استاندارد در نظر گرفته می شد اکنون به عنوان ترکیبات مضر شناخته می شوند؛ موادی مانند پارابن،...

21 فروردین 1403

راه مسدود شده خلخال به پونل تا پایان فروردین 1403 بازگشایی نخواهد شد

ایرنا/ براساس آخرین اخبار بدست رسیده، راه مسدود شده خلخال به پونل تا سرانجام فروردین 1403 بازگشایی نخواهد شد.

27 اسفند 1402

تشک بادی خودرو چیست و چه کاربردی دارد؟

در دنیای امروز، راحتی و آسایش در سفر با خودرو بسیار اهمیت دارد. زمانی که ماشین را برای سفرهای طولانی یا کوتاه استفاده می کنیم، می خواهیم از تمامی لحظات آن لذت ببریم و خستگی و اذیتی را کاهش دهیم. به همین دلیل، استفاده از تشک بادی خودرو می تواند به شدت مفید...

25 اسفند 1402

رویداد جذب سرمایه در صنایع فرهنگی با حمایت شبکه سرمایه گذاران برگزار می شود

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای واصله، رویداد جذب سرمایه در صنایع فرهنگی با حمایت شبکه سرمایه گذاران برگزار می شود.

19 اسفند 1402

فواید بی نظیر این خوراکی برای کاهش وزن فوری

احتمالاً تا به حال نام سیر سیاه به گوشتان خورده است. اما آیا می دانستید که این سیر خواص زیادی برای سلامتی بدن ما دارد؟

19 اسفند 1402

10 کتاب برتر درباره خون آشام ها؛ از گرگ و میش تا کارمیلا

خون آشام ها یکی از مجذوب کننده ترین موجودات خیالی خلق شده از طریق انسان هستند. موجوداتی شبیه به انسان که به نور خورشید حساسیت دارند، می توانند قرن های متمادی زنده بمانند و فقط از خون موجودات زنده تغذیه می کنند. گاهی بر ضد انسان ها عمل می کنند و گاهی به...

15 اسفند 1402

فریادی به بلندی صدای هواپیمای جت

برخی از ماهی ها به خاطر قدرت عجیب خود و برخی دیگر برای بینایی حیرت آوری که دارند معروف هستند. با این حال ماهی کوچکی که کمتر از یک اینچ طول دارد، به دلیل صدای بلند خود معروف است.

13 اسفند 1402

پیشنهادی برای ثبت جهانی گورستان تخت فولاد

رئیس کمیته ملی موزه ها در ایران با طرح پیشنهاد ثبت جهانی تخت فولاد اصفهان، گفت: دفن در این مکان به اشتباه متوقف شده است. این آرامگاه بیش از هزار نفر از مشاهیر ایران زمین را در خود دارد و روایتگر سرگذشت تلخ و شیرین اصفهان در دوره های مختلف تاریخی است.

1 اسفند 1402

22 مقصد ساحلی جنوب برای سفر در تعطیلات بهمن

نوار ساحلی جنوب ایران، آن قدر منطقه ها بکر و چشم اندازهای کم نظیرو مردمان دوست داشتنی و خونگرم دارد که هر گردشگری را می تواند راضی کند و لحظات به یادماندنی برایش خلق کند.

2 بهمن 1402

تفاوت کراتینه مو با بوتاکس مو چیست؟

کراتینه مو و بوتاکس مو دو روش درمانی و زیبایی برای داشتن موهای صاف و کاهش دادن وز مو است. اگر دنبال موهای براق و صاف هستید، احتمالا این دو روش به شما پیشنهاد شده است. اما تفاوت کراتینه مو با بوتاکس مو چیست؟ هر روش چطور انجام می شود و چه تاثیراتی دارد؟ در...

27 دی 1402

بام ژاپن، معرفی

بام ژاپن از شگفت انگیزترین و دیدنی ترین مسیرهای گردشگری در کشور ژاپن است. این مسیر که از استان تویاما تا استان ناگانو امتداد دارد، با مجموعه ای از منظره ها بکر و خیره کننده، گردشگران را مجذوب خود می نماید. دیواره های برفی این مسیر که گاهی اوقات تا 20 متر...

25 دی 1402

چند هشدار درباره تزریق ژل یا چربی به صورت

دکتر فهیمه عبداللهی مجد با اشاره به علل و عارضه های تزریق چربی، اظهار کرد: تزریق چربی یکی از روش های جوانسازی است.

24 دی 1402

خانه دوبلکس چه معایب و مزایایی دارد؟

خانه دوبلکس یک نوع ساختمان مسکونی است که شامل دو واحد مستقل و مجزا بوده که در یک ساختمان مشترک قرار دارند. این نوع خانه برای برخی افراد جذابیت خاصی دارد؛ اما با معایبی نیز همراه است. در این مقاله، به بررسی مزایا و معایب خانه دوبلکس پرداخته خواهد شد.

23 دی 1402

واکنش عجیب گل های وحشی به آخرالزمان حشرات

زومیت نوشت: دنیا ما درحال تجربه آخرالزمان حشرات است. انبوه حشراتی که روی زمین زندگی می نمایند، دراثر ترکیبی از تغییرات آب وهوایی، آفت کش ها، از دست دادن زیستگاه ها و سایر بیماری های انسان ساخت، سالانه با تقریبا دو درصد کاهش جمعیت در سطح دنیای روبرو هستند.

13 دی 1402

چه زمانی باید باتری آیفون را تعویض کنیم؟

معمولا عمر مفید باتری گوشی های هوشمند تا 2 و حداکثر سه سال است و باتری آیفون هم از این قاعده مستثنا نیست. اما چه زمانی می توانیم مطمئن شویم که وقت تعویض باتری آیفون فرا رسیده است؟ در این زمینه باید نکات مختلفی در نظر گرفته گردد که در ادامه به آن ها می پردازیم.

24 آذر 1402

آینده شهر هوشمند

یک شهر هوشمند از فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) برای بهبود بهره وری عملیاتی، به اشتراک گذاشتن اطلاعات با مردم، و ارائه خدمات دولتی و رفاه بهتر شهروندان استفاده می نماید.

14 آذر 1402

امنیت وای فای خود را با این 5 نرم افزار بسنجید!

امنیت وای فای را باید جدی بگیرید. چون قطعاً شما نمی خواهید مودمی که روزانه از آن استفاده می نمایید یا مودم های وایرلس تازه و حتی رایگان عمومی که قصد استفاده از آن را دارید؛ بستری غیر امن برای اطلاعات شما باشد.

8 آبان 1402

گردشگری سلامت می تواند در رونق مالی فارس نقش مهمی را ایفا کند

ایسنا/ براساس آخرین گزارش های منتشر گشته، گردشگری سلامت می تواند در رونق مالی فارس نقش مهمی را ایفا کند.

24 مهر 1402

زیورآلات در گذشته با چه اهدافی طراحی و ساخته می شدند؟

ایلنا/ بدنبال آخرین خبرهای بدست رسیده، این پرسش مطرح می شود که زیورآلات در گذشته با چه اهدافی طراحی و ساخته می شدند؟

29 شهریور 1402

الگوی تغذیه سالم را بشناسید ، مضرات رژیم گیاهخواری ؛ نظر پزشکان درباره گیاهخواری ، در رژیم گیاهخواری چه چیزی را جایگزین گوشت کنیم؟

معمولاً همه ما تغذیه سالم را با در پیش گرفتن یک رژیم غذایی گیاهی که در آن فقط توصیه به مصرف میوه و سبزیجات می شود برابر می دانیم؛ اما تحقیقات نشان می دهد کسانی که فقط از یک گروه از مواد غذایی استفاده می کنند دچار مشکلاتی خواهند شد.

26 شهریور 1402
تعداد: (329)