بهترین انیمیشن&zwnjهای سال را بشناسید

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، یک سال گذشته مثل همه سال های اخیر، سالی مفید و پربار برای دنیای انیمیشن ها بود. به لطف استودیوهای فعال در حوزه انیمیشن، همواره داستان های خوبی برای روایت شدن وجود دارد. بنابراین روزهای خوبی را پشت سر گذاشتیم و عناوین قدرتمندی را تماشا کردیم. در ادامه می توانید بهترین انیمیشن های سال گذشته را مرور کنید.

بهترین انیمیشن&zwnjهای سال را بشناسید

(داستان اسباب بازی ها4) Toy Story 4

نمره منتقدان: 97 از 100

شاید کمتر کسی فکر می کرد قسمت چهارم داستان اسباب بازی ها پیروز گردد جایزه بهترین انیمیشن اسکار را از آن خود کند. اما پیکسار، استودیوی تولیدنماینده این انیمیشن، مثل همواره فوق العاده ظاهر شد. به نظر می رسد قسمت چهارم، انتها داستان وودی و دوستانش باشد. اگر سه انیمیشن قبلی داستان اسباب بازی ها را تماشا ننموده اید، بهتر است ابتدا آن ها را تماشا کنید. سپس به تماشای قسمت چهارم بنشینید.

کلاوس (Klaus)

نمره منتقدان: 94 از 100

بیشتر ما به تماشای انیمیشن های آمریکایی عادت داریم. اما انیمیشن های اروپایی در سال های اخیر و اعتبار خود را ثابت نموده اند و کلاوس بدون شک یکی از بهترین های آن ها لقب می گیرد. این انیمیشن باوجود آن که کیفیت تصویری سه بعدی ندارد اما با یاری داستان دلنشینی که روایت می نماید، به شکلی باورنکردنی جذاب است. داستان این انیمیشن اسپانیایی به معرفی داستان های پیرامون عید کریسمس می پردازد. در نگاه نخست، نگاه ریشه ای به قصه های سال نو میلادی کمی خسته نماینده به نظر می رسد اما کلاوس می داند چگونه مخاطبش را سرگرم کند.

Frozen 2 (یخ زده 2)

نمره منتقدان: 77 از 100

قسمت دوم انیمیشن یخ زده با وقفه ای تقریبا 6 ساله از راه رسید و پیروز شد دقیقا مانند قسمت نخست، پرفروش و محبوب گردد. اگر از شهرت این مجموعه اطلاعی ندارید، باید بدانید یخ زده 2 حالا پرفروش ترین انیمیشن تاریخ سینماست. با این حال منتقدان فکر می نمایند قسمت دوم به اندازه آنچه در سال 2013 اکران شده بود، جذاب نیست. اما واقعیت آن است که یخ زده 2 کیفیت خیره نماینده ای دارد و هنوز هم داستان جالبی را یدک می کشد. موسیقی انیمیشن هنوز هم جذاب است.

Angry Birds 2 (پرندگان خشمگین 2)

نمره منتقدان: 73 از 100

البته که پرندگان خشمگین با بازی های ویدیویی مشهور شده اند. اما دلیلی وجود ندارد تا آن ها در دنیای سینما هم دنبال نکنیم. در شرایطی مشابه با یخ زده قسمت جدید این انیمیشن هم با تاخیری تقریبا طولانی از راه رسید اما پیروز شد باز هم محبوب باشد. تماشاگران و منتقدان، اعتقاد دارند این انیمیشن به مراتب جذاب تر از نسخه قبلی است. شاید همین کافی باشد تا دو انیمیشن جدید هم تماشا کنید. ابتدا پرندگان خشمگین را تماشا کنید و سپس به سراغ پرندگان خشمگین 2 بروید.

(من بدنم را گم نموده ام) I Lost My Body

نمره منتقدان: 96 از 100

این انیمیشن فرانسوی نخستین بار در جشنواره کن اکران شد و خیلی سریع قلب منتقدان را ربود. شاید عجیب باشد اما داستان درباره یک دست قطع شده است. در میان خاطرات این دست که از یک آزمایشگاه فرار نموده، می توان زندگی صاحب قبلی او را پیدا کرد. اما گول این داستان به ظاهر ساده و گرافیک ساده تر انیمیشن را نخورید. مفاهیم بسیار عمیقی پشت این عنوان قرار گرفته است که پس از تماشای آن، شاید برای مدتی طولانی ذهن شما را درگیر کند.

(چگونه اژدهای خود را تربیت کنید 3) How to Train Your Dragon 3

نمره منتقدان: 93 از 100

در سال گذشته شاهد انتها مجموعه های سینمایی مشهوری بودیم. انیمیشن های چگونه اژدهای خود را تربیت کنید هم به انتها رسیدند. قسمت سوم این مجموعه شاید به اندازه دو قسمت بعدی جذاب نباشد اما هنوز هم می تواند با یاری ریشه های داستانش ما را سرگرم کند. البته به نظر می رسد باید در آینده منتظر انیمیشن های بیشتری از شخصیت های این مجموعه باشیم.

(زندگی مخفی حیوانات 2) The Secret Life of Pets 2

نمره منتقدان: 66 از 100

بسیاری از منتقدان اعتقاد دارند ایده این انیمیشن چندان جذاب نیست. چراکه شباهت های زیادی میان این مجموعه و داستان اسباب بازی ها وجود دارد. با این حال زندگی مخفی حیوانات هم با وقفه ای طولانی به قسمت دوم رسیده است و تقریبا همان داستان قبلی را روایت می نماید؛ داستان تعامل حیوانات خانگی در ساعاتی از روز و شب که انسان ها، آن ها را تنها رها می نمایند.

(فیلم لگویی 2) The Lego Movie 2

نمره منتقدان: 85 از 100

لگوها، پازل هایی سه بعدی و حیرت انگیز هستند که می توانند برای سال های سال ما را سرگرم نمایند. حالا تصور کنید از میان میلیون ها تکه این پازل ها، یک داستان خلق و سپس به انیمیشن تبدیل گردد. اگر به این فرایند واقعا جذاب، علاقه مند هستید پس بهتر است انیمیشن های آن را دنبال کنید. این انیمیشن در دنباله قسمت قبل است. پس بهتر است ابتدا آن را تماشا کنید.

(لینک گم شده) Missing Link

نمره منتقدان: 89 از 100

بسیاری از منتقدان اعتقاد داشتند این انیمیشن باید برنده جایزه بهترین انیمیشن اسکار می شد. اگرچه این اتفاق رخ نداد اما لینک گم شده هنوز هم یکی از جذاب ترین عناوین سال است. کافی است به داستان ابتدایی آن توجه کنید؛ لیونل فراست، محقق و دانشمندی است که درباره اسطوره ها و هیولاها مطالعه می نماید. او تصمیم دارد به شمال غرب قاره آمریکا سفر کند تا وجود موجودی افسانه ای را آنالیز کند. او عقیده دارد این موجود افسانه ای، از اجداد انسان ها است. اما در این سفر، آقای لینک هم همراه او خواهد بود. آقای لینک یک پاگنده است که رفتارهایی مانند انسان ها دارد. او هم امیدوار است خویشاوندان خود

منبع: ایرنا زندگی

به "بهترین انیمیشن&zwnjهای سال را بشناسید" امتیاز دهید

1 کاربر به "بهترین انیمیشن&zwnjهای سال را بشناسید" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین انیمیشن&zwnjهای سال را بشناسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید