بهترین اپلیکیشن های کاربردی اندروید برای سفر

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، طیف گسترده ای از برنامه های موجود برای این دستگاه ها، به این معنی است که می توانید از دستگاه اندرویدی خود نهایت استفاده را ببرید. این برنامه ها از بسکمک جهات به ما کمک می کنند. یکی از انواع برنامه هایی که می توانید برای دستگاه اندرویدی خود دریافت کنید، برنامه های مسافرتی و گردشگری است که برای افرادی که برای کار یا مسافرت سفر می کنند ایده آل است؛ در این مطلب شما را با بهترین اپلیکیشن های کاربردی اندروید برای سفر آشنا خواهیم ساخت . با ما همراه باشید .

بهترین اپلیکیشن های کاربردی اندروید برای سفر

برنامه های مختلف سفر برای سیستم اندروید، می تواند از طریق مختلف به شما کمک کند. به عنوان مثال، برخی از آنها به رزرو محل اقامت یا مسافرت کمک می کنند؛ درحالی که برنامه های دیگر اطلاعات مفیدی را درمورد مقصد ارائه می دهند. نیازهای شما هرچه باشد، در یافتن مجموعه ای عالی از برنامه ها برای کمک به شما در هنگام سفر، مسئله ای نخواهید داشت. چه یک مسافر عادی باشید و چه برای شغلتان سفر کنید؛ ارزش این را دارد که به برنامه های مختلف سفر که می توانید برای سیستم اندروید خود تهیه کنید، توجه کنید. این موارد را می توانید با سهولت در دستگاه خود بارگیری کنید و بیشتر آنها کاملا رایگان هستند. انواع مختلفی از اپلیکیشن ها وجود دارد، مانند اپلیکیشن هایی که به شما کمک می کنند تا حساب وکتاب سفر خود را داشته باشید، بهترین بلیط ها را خریداری کنید و جهتتان را گم نکنید.

جاباما

یکی از بهترین اپلیکشن های سفر برای کشور ما، اپلیکیشن جاباما است. این اپلیکیشن تمام اطلاعات مفید درباره شهر مقصد، همراه با امکان اجاره ویلا و اقامتگاه های دیگر را در اختیارتان قرار می دهد.

هیپمانک (Hipmunk)

این برنامه رایگان، یک راه حل عالی برای سفر را ارائه می دهد. می توانید از آن برای رزرو و برنامه ریزی جنبه های مختلف سفر خود استفاده کنید. شما می توانید پروازها و هتل ها را از طریق برنامه، رزرو کنید و می توانید اطلاعات دقیق درمورد پروازها به دست آورید. این برنامه همچنین اطلاعاتی راجع به قیمت آخرین لحظه مربوط به محل اقامت و همچنین بررسی، اطلاعات مقصد و جزئیات سرگرمی ارائه می دهد.

اسکای اسکنر (Skyscanner)

اسکای اسکنر که یک اپلیکیشن کاملا شناخته شده و محبوب است، برای کسانی که خواهان قیمت های مناسب در پروازها هستند، ایده آل است. این برنامه قیمت پروازهای طیف وسیعی از خطوط هوایی را با یکدیگر مقایسه می کند. همچنین می توانید رزرو بلیط را مستقیما از طریق برنامه انجام دهید، که باعث صرفه جویی در وقت شما می شود. این اپلیکیشن امکان جست وجو و فیلترکردن برنامه، یافتن و مقایسه پروازهای مناسب را سریع و ساده می کند.

هوپر (Hopper)

این اپلیکیشن یکی دیگر از برنامه هایی است برای کسانی که می خواهند قیمت های عالی در پروازها پیدا کنند. این برنامه علاوه بر مقایسه قیمت پرواز برای شما، اطلاعاتی از جمله ارزان ترین زمان سال برای سفر به مقصد خاص را نیز ارائه می دهد. شما می توانید بر اساس مقصد خود، از بهترین زمان برای خرید بلیط پرواز خود مطلع شوید و این برنامه حتی به شما درمورد اینکه آیا اکنون باید خرید کنید یا مدتی بیشتر صبر کنید، به شما مشاوره می دهد.

تریپ ایت (TripIt)

داشتن یک برنامه سفر مناسب راهی عالی برای استفاده بیشتر از سفرهایتان است و این اپلیکیشن به شما کمک می کند تا دقیقا همین کار را انجام دهید. اپلیکیشن رایگان تریپلت با تنظیم برنامه های سفر و ایجاد یک برنامه سفر برای کمک به شما، دردسر و استرس را از برنامه ریزی سفر خارج می کند. می توانید این برنامه را با تلفن خود همگام سازی کنید یا بصورت آنلاین مشاهده کنید. حتی می توانید آن را با مخاطبین خود به اشتراک بگذارید، تا آنها بدانند که برنامه های شما چیست.

سیرکا ورد تایم (Circa World Time)

مورد دیگری که می تواند برای مسافران عادی بسیار مفید باشد؛ دسترسی به مناطق زمانی مختلف در سراسر جهان است. اگر تمایل دارید که به مقصد مختلف در خارج از کشور سفر کنید، این نوع اطلاعات می تواند بسیار ارزشمند باشد. اپلیکیشن سیرکا کاملا رایگان است و اوقات محلی را در مناطق مختلف کشورها در سراسر جهان به شما ارائه می دهد.

اکیو ودر (AccuWeather)

دانستن اینکه در مقصدی که به آنجا سفر می کنید، هوا چگونه خواهد بود می تواند بسیار مفید باشد. این اپلیکیشن رایگان اندروییدی دستیابی به این اطلاعات را با کمترین دردسر آسان می کند. شما می توانید با استفاده از این برنامه به راحتی برنامه ریزی کنید؛ زیرا دید بهتری از آب وهوا خواهید داشت. بنابراین می توانید فعالیت های خود را بر این اساس برنامه ریزی کنید.

پک پوینت (PackPoint)

آیا قبل از آغاز سفر خود، به بسته بندی نیاز دارید؟ این اپلیکیشن کار شما را آسان می کند. قبل از حرکت می توانید به چک لیست موارد ضروری برای بسته بندی دسترسی پیدا کنید و موارد ضروری را هرگز از قلم نیاندازید.

علی بابا

اگر داخل کشور مسافرت می کنید و طرفدار مسافرت با وسایلی غیر از خودرو شخصی خود هستید، اپلیکیشن محبوب علی بابا به شما کمک می کند تا بلیط های مناسبی برای سفرتان انتخاب کنید. می توانید این اپلیکیشن را که جزو بهترین اپلیکیشن های اندرویید برای سفر است، از کافه بازار یا گوگل دانلود کنید.

ویز (waze)

یکی از بهترین اپلیکیشن های کاربردی در سفر در هر کشوری و هر شهری که باشید؛ اپلیکیشن ویز به شما کمک می کند تا بهترین جهت را برای رانندگی انتخاب کنید و هرگز در ترافیک گیر نکنید. این برنامه از بهترین اپلیکیشن های اندرویید برای سفر است و هر اطلاعاتی درمورد جهت و جاده بخواهید، در اختیار شما قرار می دهد.

منبع: گردشبان

به "بهترین اپلیکیشن های کاربردی اندروید برای سفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین اپلیکیشن های کاربردی اندروید برای سفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید